Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 26 custom-general.kudos
  • 50 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kehitetään yhdessä Telia TV -palveluja

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 

176 vastausta
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5067 custom-general.kudos
  • 4392 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions


@jarkko35  kirjoitti:

Onhan tämä jo naurettavaa! Miksihän tämäkin "ketju" on perustettu? "Kehitetään yhdessä Telia tv- palveluja... " Digiboksin hinta nousi tuossa jokin aika sitten, ja asiakkaat ovat pitkään toivoneet sille lisää palveluja - mitään ei tapahdu! Telia on täysin haluton palvelemaan asiakkaitaan ja tuomaan boksilleen palveluita. Ei vain voi ymmärtää. Mitähän se Telia sitten aikoo näissä tv- palveluissa kehittää, kun sovelluksia ei ole tulossa eikä verkkotallennuksen säilymisaikaa olla myöskään pidentämässä? Ihmeellistä.

Niin, jos halukkuutta ei ole palvelun kehittämiseen niin miksi silloin perustaa tällainen ketju? Come on, kyllä me oikeasti ollaan yhdessä rakentamassa Telia TV:tä entistä paremmaksi 🙂

 

En sanonut emmekä ole koskaan sanoneet, ettei sovelluksia ei ole boxille koskaan tulossa. Emme ole toisaalta myöskään sanoneet, että on tulossa. Yllä sanoin, että jos asia muuttuu niin kerromme siitä täällä ensimmäisenä. 

Onhan TV-palveluissa muitakin kuin "vain" boxin sovellukset ja verkkotallennuksen kesto. Esimerkkinä vain mutta palvelun käytettävyys ja muut toiminnallisuudet/ominaisuudet. 

Jos vaikka tuota käytettävyyttä miettii niin ne eivät ole niitä salassa pidettäviä sopimusasioita, valikot ja napit ja mitä niitä nyt on. Boxilla olevat sovellukset taas ovat ja niistä emme voi kertoa etukäteen. Tai vaikka kanavat mistä neuvottelemme tuotantoyhtiöiden kanssa, niistä emme voi myöskään kertoa ennakkoon.

 

(noita joku taannoin kysyi, nyt vasta muistin kommentoida)

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone 12 Pro Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮

Poksuvau
Kommentaattori
  • 46 custom-general.kudos
  • 50 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@TeroRe  kirjoitti:

@jarkko35  kirjoitti:

Miksi suoratoistopalveluita ei ole saatavilla? Missä Netflix, Yle Areena, Ruutu, Amazon Prime, Viaplay... Ettekö halua asiakkaita?


Mitähän tähän voi sanoa, ettei mene vanhan toistamiseksi. Tätähän on veivattu varmaan sen 10^6 kertaa 🙂 

 

Ehkä "uutena" sanoisin sen, että asioilla on aina puolensa ja puolensa. Tarkoitan, että asian x toteuttaminen ei ole välttämättä kiinni tahdosta tai sen puutteesta. Ulospäin toki voi näyttää tietyllä tapaa mutta taustalla voi olla paljonkin eri tekijöitä. Harmillisesti niistä ei voi kertoa ulospäin, vaikka olisi nyt siihen hyvä paikka muun muassa tämän ketjun myötä.


Niin. Olisikohan mahdollisesti mitenkään kuinkaan mahdollisuuksien salliessa mahdollista, että miettisitte uudelleen tätä ulosantinne politiikkaa? 

 

Tässä nyt nokkelasti vihjailet että muiden(sopimusosapuolien) vika, joten kysytäänpä esimerkkinä palvelusta joka on kilpailijalle tiedettävästi tulossa ja toisella jo valikoimassa. Discovery+. Elisa on sen boksilleen tuomassa ja DNAn Android boksilla sen jo saa, eli kilpailijat ei saa mitään etua jos tietää. 

Aivan, niin arvelinkin.

 

Palaa alkuun.

jarkko35
Vakiokalustoa ☆☆
  • 294 custom-general.kudos
  • 507 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Olisko muuten mahdollista, että C more tulisi yläpalkkiin saatavaksi? Eli vaikka heti siihen Youtuben viereen. Kun kerran Youtubekin on sinne yläpalkkiin päässyt.

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5067 custom-general.kudos
  • 4392 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions


@Poksuvau  kirjoitti:
Tässä nyt nokkelasti vihjailet että muiden(sopimusosapuolien) vika, joten kysytäänpä esimerkkinä palvelusta joka on kilpailijalle tiedettävästi tulossa ja toisella jo valikoimassa. Discovery+. Elisa on sen boksilleen tuomassa ja DNAn Android boksilla sen jo saa, eli kilpailijat ei saa mitään etua jos tietää. 

Itseasiassa, en vihjaile mihinkään tiettyyn suuntaan. Tarkoitan vain, että asioissa on aina monta tekijää jotka vaikuttavat. En lähde niitä tässä luettelemaan mutta aina ei pelkkä tahto riitä.

 

Näin kirjoitin aiemmin sopimusasioista:

 


@TeroRe  kirjoitti:

Kuten tuolla yllä aiemmin varoittelin niin kaikkea emme voi avata. Etukäteen siis. Emme voi avata, että millaisia neuvotteluja käymme. Tai minkä toimittajan / valmistajan kanssa. Emme voi myöskään avata, että millaisia neuvotteluja olemme jo käyneet tai millaisia on parhaillaan käynnissä. TV-business on tosi sensitiivinen tässä mielessä. On myös otettava huomioon, että kilpailu tällä alalla on tosi tiukka ja kukaan ei halua antaa kilpailijoille etukäteen vihiä siitä mitä on tulossa.


Tosiaan ala itsessään on sensitiivinen ja kilpailutilanne ei ole ainoa syy miksi sopimusneuvotteluista ei voi eikä saa kertoa.

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone 12 Pro Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮

jarkko35
Vakiokalustoa ☆☆
  • 294 custom-general.kudos
  • 507 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@TeroRe  kirjoitti:

@Poksuvau  kirjoitti:
Tässä nyt nokkelasti vihjailet että muiden(sopimusosapuolien) vika, joten kysytäänpä esimerkkinä palvelusta joka on kilpailijalle tiedettävästi tulossa ja toisella jo valikoimassa. Discovery+. Elisa on sen boksilleen tuomassa ja DNAn Android boksilla sen jo saa, eli kilpailijat ei saa mitään etua jos tietää. 

Itseasiassa, en vihjaile mihinkään tiettyyn suuntaan. Tarkoitan vain, että asioissa on aina monta tekijää jotka vaikuttavat. En lähde niitä tässä luettelemaan mutta aina ei pelkkä tahto riitä.

 

Näin kirjoitin aiemmin sopimusasioista:

 


@TeroRe  kirjoitti:

Kuten tuolla yllä aiemmin varoittelin niin kaikkea emme voi avata. Etukäteen siis. Emme voi avata, että millaisia neuvotteluja käymme. Tai minkä toimittajan / valmistajan kanssa. Emme voi myöskään avata, että millaisia neuvotteluja olemme jo käyneet tai millaisia on parhaillaan käynnissä. TV-business on tosi sensitiivinen tässä mielessä. On myös otettava huomioon, että kilpailu tällä alalla on tosi tiukka ja kukaan ei halua antaa kilpailijoille etukäteen vihiä siitä mitä on tulossa.


Tosiaan ala itsessään on sensitiivinen ja kilpailutilanne ei ole ainoa syy miksi sopimusneuvotteluista ei voi eikä saa kertoa.


Toivottavasti Telia uudistaisi digiboksinsa, vaihtaisi sen android- malliin. Sitten saatavilla olisi kaikki suoratoistopalvelut ja mahdollisuus vaikka mihin.

Poksuvau
Kommentaattori
  • 46 custom-general.kudos
  • 50 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@TeroRe  kirjoitti:

@Poksuvau  kirjoitti:
Tässä nyt nokkelasti vihjailet että muiden(sopimusosapuolien) vika, joten kysytäänpä esimerkkinä palvelusta joka on kilpailijalle tiedettävästi tulossa ja toisella jo valikoimassa. Discovery+. Elisa on sen boksilleen tuomassa ja DNAn Android boksilla sen jo saa, eli kilpailijat ei saa mitään etua jos tietää. 

Itseasiassa, en vihjaile mihinkään tiettyyn suuntaan. Tarkoitan vain, että asioissa on aina monta tekijää jotka vaikuttavat. En lähde niitä tässä luettelemaan mutta aina ei pelkkä tahto riitä.

 

Näin kirjoitin aiemmin sopimusasioista:

 


@TeroRe  kirjoitti:

Kuten tuolla yllä aiemmin varoittelin niin kaikkea emme voi avata. Etukäteen siis. Emme voi avata, että millaisia neuvotteluja käymme. Tai minkä toimittajan / valmistajan kanssa. Emme voi myöskään avata, että millaisia neuvotteluja olemme jo käyneet tai millaisia on parhaillaan käynnissä. TV-business on tosi sensitiivinen tässä mielessä. On myös otettava huomioon, että kilpailu tällä alalla on tosi tiukka ja kukaan ei halua antaa kilpailijoille etukäteen vihiä siitä mitä on tulossa.


Tosiaan ala itsessään on sensitiivinen ja kilpailutilanne ei ole ainoa syy miksi sopimusneuvotteluista ei voi eikä saa kertoa.


Aivan, se olisikin liian helppoa lähteä luettelemaan 😂

 

Te ette myönnä, ette kiellä, ettekä kommentoi ja jätit myös vastaamatta voisitteko miettiä kommunikointianne ja tällä tarkoitan, että kysytte niiltä jotka jotain päättää. Äh ei sekin lienee neuvotttelukysymys joten turha odottaa muutosta.

 

Mikä on virallinen kantanne kun myyjältä kysyy digiboksin palveluista ja tulevista palveluista? Huom. Saatan tehdä testejä ja verrata vastauksia.

Nipa1315
Kommentaattori
  • 13 custom-general.kudos
  • 44 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@jarkko35  kirjoitti:

@TeroRe  kirjoitti:

@Poksuvau  kirjoitti:
Tässä nyt nokkelasti vihjailet että muiden(sopimusosapuolien) vika, joten kysytäänpä esimerkkinä palvelusta joka on kilpailijalle tiedettävästi tulossa ja toisella jo valikoimassa. Discovery+. Elisa on sen boksilleen tuomassa ja DNAn Android boksilla sen jo saa, eli kilpailijat ei saa mitään etua jos tietää. 

Itseasiassa, en vihjaile mihinkään tiettyyn suuntaan. Tarkoitan vain, että asioissa on aina monta tekijää jotka vaikuttavat. En lähde niitä tässä luettelemaan mutta aina ei pelkkä tahto riitä.

 

Näin kirjoitin aiemmin sopimusasioista:

 


@TeroRe  kirjoitti:

Kuten tuolla yllä aiemmin varoittelin niin kaikkea emme voi avata. Etukäteen siis. Emme voi avata, että millaisia neuvotteluja käymme. Tai minkä toimittajan / valmistajan kanssa. Emme voi myöskään avata, että millaisia neuvotteluja olemme jo käyneet tai millaisia on parhaillaan käynnissä. TV-business on tosi sensitiivinen tässä mielessä. On myös otettava huomioon, että kilpailu tällä alalla on tosi tiukka ja kukaan ei halua antaa kilpailijoille etukäteen vihiä siitä mitä on tulossa.


Tosiaan ala itsessään on sensitiivinen ja kilpailutilanne ei ole ainoa syy miksi sopimusneuvotteluista ei voi eikä saa kertoa.


Toivottavasti Telia uudistaisi digiboksinsa, vaihtaisi sen android- malliin. Sitten saatavilla olisi kaikki suoratoistopalvelut ja mahdollisuus vaikka mihin.


Älä nyt. Hinta on jo muutenkin liian korkea. 😀

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5067 custom-general.kudos
  • 4392 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions


@Poksuvau  kirjoitti:
Aivan, se olisikin liian helppoa lähteä luettelemaan 😂

 

Te ette myönnä, ette kiellä, ettekä kommentoi ja jätit myös vastaamatta voisitteko miettiä kommunikointianne ja tällä tarkoitan, että kysytte niiltä jotka jotain päättää. 

Mikä on virallinen kantanne kun myyjältä kysyy digiboksin palveluista ja tulevista palveluista? Huom. Saatan tehdä testejä ja verrata vastauksia.

Luotan siihen, että fiksuna kaverina osaat kuvitella millaisia sisäisiä ja ulkoisia tekijöitä voi olla.

 

Tottakai kommunikointia voi aina miettiä ja parantaa. Jätin siihen vastaamatta kun oletin, että muistat mikä ketju tämä on. @LuMaria:lla on vastaukset, eri asia mitä milloinkin voidaan kertoa. 

Eiköhän ne myyjät kerro tulevaisuudesta samaa mitä täälläkin on kerrottu, yhtäläinen ohjeistus kun kaikissa kanavissa on. Jos haluat niin käy ihmeessä mysteryshoppaamassa. 

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone 12 Pro Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮

Poksuvau
Kommentaattori
  • 46 custom-general.kudos
  • 50 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions



@TeroRe  kirjoitti:

Luotan siihen, että fiksuna kaverina osaat kuvitella millaisia sisäisiä ja ulkoisia tekijöitä voi olla.

 

Tottakai kommunikointia voi aina miettiä ja parantaa. Jätin siihen vastaamatta kun oletin, että muistat mikä ketju tämä on. @LuMaria:lla on vastaukset, eri asia mitä milloinkin voidaan kertoa. 

Eiköhän ne myyjät kerro tulevaisuudesta samaa mitä täälläkin on kerrottu, yhtäläinen ohjeistus kun kaikissa kanavissa on. Jos haluat niin käy ihmeessä mysteryshoppaamassa. 



No melko vaikea kuvitella kun ette selkeästi ilmaise mitään.

 

 

Selitätte neuvotteluista joka antaa kuvan että tekisitte jotain - toisessa tilanteessa ilmaisette että mitäänhän ei ole luvattu - sitten 'muiden vika' - sitten 'koska kilpailijat'

 

Niin, tämä ketju on samaa kiertelyä ja tekosyiden latomista kuin aikaisemminkin ja ei ole muuttanut kommunikointia lainkaan. Eikun anteeksi, voittehan te nyt hinkata nappuloita ja tekstejä jne.  Valitit taannoin kuinka turhauttavaa on kun ette voi mitään kertoa ja siksi kehotin ottamaan asian käsiteltäväksi kommunikoinnista päättävän tahon kanssa jos saisitte edes jotain konkreettisempaa kuin 'laaja kattaus viihdettä'. Edes ilmaistu pyrkimys kasvattaa sovellustarjontaa olisi jotain, mutta ei. Tai rehellisesti kertoisitte että ei ole tulossa.

 

Se mitä tulee myyjien & aspan kertomuksiin niin tuossa parin vuoden aikana puhelimitse ainakin valehdeltiin useampaan otteeseen kuinka sovellukset on ihan juuri tulossa, hyvä jos se on lopetettu ja rehellisesti kerrotte ettei niitä ole tulossa vaan keskitytte hinkkaamaan nappuloita. 

 

edit katjane: muokattu lainausta 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5067 custom-general.kudos
  • 4392 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ymmärrän, että olet närkästynyt ja turhautunutkin. Toivoisin kuitenkin, ettet vääristele sanomisiani. 

Kuten joku tuolla kirjoitti niin ollaan tämän ketjun myötä menossa oikeaan suuntaan. Hyvä tästä tulee, uskokaa pois 🙂 Yritetään löytää hyvä (tapauskohtainen) kompromissi viestinnän suhteen, tästä puhuin jo aiemmin. Opettelemme edelleen. 

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone 12 Pro Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮