Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 34 custom-general.kudos
  • 76 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kehitetään yhdessä Telia TV -palveluja

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 

 

--

 

Muokkaus TeroRe 2.6.2021

 

Tuoreimmat kuulumiset Telia TV tiimistä:

 


@LuMaria  kirjoitti 27.5.2021:

Tavoitteenamme on, että Telia TV digiboksista muodostuu tulevan kehityksen myötä kodin viihdekeskus, joka Telia TV sovelluksen myötä kulkee mukana myös taskussa.

Tämän vuoden aikana olemme tuomassa digiboksille uusia sovelluksia, ja valmistelemme samalla isompaa Telia TV palvelun uudistusta, joka mahdollistaa laajemman sovelluskattauksen tulevaisuudessa. Kerromme myöhemmin mitä sovelluksia digibokseille on luvassa. 🙂

Olemme varsin pitkällä suunnitelmissa, joiden toteutuessa nykyinen Telia TV palvelun kokonaisuus yhtenäistyy ja käyttökokemus yhdenmukaistuu.

 

Tallennuspalvelun listanäkymän kehitys on edennyt hyvin, ja saamme uuden näkymän ensimmäisen version tuotantoon tämän hetken tiedon mukaan lähiviikkoina.

Lisäksi HD-laatuinen tarjontamme on laajentunut tämän kevään aikana. Telia TV sovelluksessa ja Telia TV digibokseilla kanavat, jotka ovat saatavilla HD-laatuisina, näkyvät HD:na. Vuokraamon puolella loputkin leffat muuttuvat HD-laatuisiksi kesäkuun aikana.


257 vastausta
Katti37
Uusi keskustelija
  • 9 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@LuMaria@  kirjoitti:

@jarkko35 Katsotko C Morea digiboksilla ilman Telian laajakaistaa vai Telian laajakaistalla? Esimerkit puuttuvista jaksoista voisivat auttaa ongelman selvittämisessä. 

 

@jarkko35 ja @Katti37, mainitsitte molemmat että tallenteita on kadonnut. Olemme huomanneet, että MTV3:lta, Avalta ja Subilta tehtyjä tallenteita on kadonnut. Aiheesta löytyy myös häiriötiedote. Onko teiltä kadonnut muilta kanavilta tehtyjä tallenteita? Jos on, esimerkit auttavat ongelman ratkaisemisessa. 


@LuMaria Maikkarin tallenteet olivat juurikin niitä, joita oli meiltä paljon kadonnut. Tiistaina klo 17 aikoihin palautuivat. Toivottavasti tätä ei enää jatkossa tapahtuisi.

 

Wiikari
Kommentaattori
  • 20 custom-general.kudos
  • 72 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tänään taasen Mtv3:lta ei voi laittaa äänityksiä päälle. Eikä Neloselta. Jopa valmiiksi laitetut jopa valmiiksi laitetut tulevat äänitykset ovat hävinneet.

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 500 custom-general.replies
  • 41 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Wiikari@  kirjoitti:

Tänään taasen Mtv3:lta ei voi laittaa äänityksiä päälle. Eikä Neloselta. Jopa valmiiksi laitetut jopa valmiiksi laitetut tulevat äänitykset ovat hävinneet.


Olemme eilen tehneet korjauksia palveluun. Oletko kokeillut käyttää digiboksista virtajohtoa hetken irti ja laittanut sen jälkeen takaisin paikalleen? Digiboksi lähtee lataamaan uutta ohjelmistioa tämän toimenpiteen jälkeen ja tallenteiden pitäisi lähteä toimimaan.

Ocxid
Kommentaattori
  • 38 custom-general.kudos
  • 67 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Päivityksen jälkeen ei meidän taloudessa tullut muutosta mtv kanavilla. Ja edelleen osa kuvakkeista ilman kuvaa tai osassa mikä sattuu kuva.

Wiikari
Kommentaattori
  • 20 custom-general.kudos
  • 72 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Digiboxi on aina öisin virraton. Voin tietysti illalla, kun menen kotiin, tarkistaa ohjelmiston version. Vai näkyykö nämä korjaukset ohjelmaversion muutoksena?

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 34 custom-general.kudos
  • 76 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olemme julkaisseet digiboksille tallennuspalvelun virheisiin korjauksia alkuviikosta ja viimeksi tänään n. klo 11, ja lähipäivien aikana julkaisemme tarpeen mukaan lisäpäivityksiä. Tällä hetkellä tilanne on parantunut oleellisesti alkuviikkoon verrattuna. Raportoikaa meille jos huomaatte vielä virheitä. Voitte kirjoittaa löydöksiänne tähän ketjuun, ja lisäksi suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta saamme kaikki virheet viankorjauksen tiedoksi tarvittavien asiakas- ja lisätietojen kera.

 

Suosittelen seuraavia toimenpiteitä:

  1. Ota digiboksista virtapiuha irti hetkeksi, noin 10 sekunniksi. On tärkeää nykäistä virtajohto irti, sillä valmiustilassa (digiboksin punainen valo on päällä) oleva digiboksi ei lataa ohjelmalistauksia tai mahdollisia päivityksiä.
  2. Voit myös seurata häiriötiedotteita, jotka löytyvät täältä. Sinne tulee nopeasti ajantasaista tietoa myös tähän tallennuspalvelun häiriöön liittyen.

 

Olemme erittäin pahoillamme häiriön aiheuttamasta harmista.

 

@jarkko35: Tallenteita on hävinnyt ja palautunut korjausten myötä. Miltä tilanne näyttää omalla digiboksillasi, kun olet käynnistänyt sen uudelleen?

@Wiikari: Vain osa korjauksista näkyy ohjelmaversion muutoksena.

jarkko35
Konkari
  • 300 custom-general.kudos
  • 526 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Itselläni Tallennuspalvelu toimii nyt paremmin tällä viikolla tulleen päivityksen ansiosta. Kiitos siitä. Myös visuaalisesti tallennus- valikko näyttää jo paljon paremmalta, ja muutenkin olen tyytyväinen digiboksin näkymään. Tärkeintä kuitenkin, että nyt tallenteita pystyy taas katsomaan, ja uusia ohjelmia tallentamaan. Siitä me asiakkaat maksamme joka kuukausi, pitää muistaa, että Tallennuspalvelu on lisämaksullinen palvelu, eli ei kuulu digiboksin kuukausihintaan. Siksi sen pitäisi toimia moitteetta. Kiitosta myös uudistetusta Haku- palvelusta. Parantui huomattavasti aiemmasta. 

 

Huomasin muuten, että Paramount+ kirjastossa Telian DIGIBOKSILLA, on sarjassa Happyish jakso numero 2 kahteen kertaan, ja jaksoa 3 ei ole ollenkaan. Lisäksi South Parkista puuttuu jaksoja välistä.

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 814 custom-general.kudos
  • 1105 custom-general.replies
  • 74 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jarkko35  kirjoitti:

 

Huomasin muuten, että Paramount+ kirjastossa Telian DIGIBOKSILLA, on sarjassa Happyish jakso numero 2 kahteen kertaan, ja jaksoa 3 ei ole ollenkaan. Lisäksi South Parkista puuttuu jaksoja välistä.


 

Kiitokset huomioista. Vinkkasin näistä eteenpäin, niin saadaan korjaukseen! 

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
Ocxid
Kommentaattori
  • 38 custom-general.kudos
  • 67 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Uutena vikana tänään ilmestyi, kun laittaa boxista tallennusta tulee yhteysvirhe ilmoitus.

Sepkup
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 14 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Eilen ilmoitteli, että liian monta laitetta. Ei ollut kuin kaksi. Sitten ilmoitti, että tuntematon virhe. Toissa päivänä kun jatkoi katselua "jatka katselua" kuvakkeella, niin joka kerta tekstit katosi ja ne piti laittaa päälle erikseen. Monta kertaa kokeilin ja aina tiputti tekstityksen pois päältä.