Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 43 custom-general.kudos
  • 92 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kehitetään yhdessä Telia TV -palveluja

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 

 

--

 

Muokkaus TeroRe 13.8.2021

 

Tuoreimmat kuulumiset Telia TV -tiimistä:

 


@LuMaria  kirjoitti 12.8.2021:

Päivitämme tallenteiden listanäkymää lähiaikoina niin, että sarjatallenteet eivät enää näy yksittäisten tallenteiden joukossa. 

 

Toiseksi: Telia TV sovellus on tulossa Android TV:lle loppuvuoden aikana! 
Olette toivoneet tätä paljon ja olemme työstäneet sovellusta kulisseissa. 

Tarkkaa aikataulua en ikävä kyllä pysty kertomaan, sillä työ jatkuu vielä. Palaan heti asiaan, kun aikataulut tarkentuvat. Tämä kuitenkin tiedoksi tässä vaiheessa, että toiveenne on kuultu ja siihen ollaan myös vastaamassa. 🙂


@LuMaria  kirjoitti 27.5.2021:

Tavoitteenamme on, että Telia TV digiboksista muodostuu tulevan kehityksen myötä kodin viihdekeskus, joka Telia TV sovelluksen myötä kulkee mukana myös taskussa.

Tämän vuoden aikana olemme tuomassa digiboksille uusia sovelluksia, ja valmistelemme samalla isompaa Telia TV palvelun uudistusta, joka mahdollistaa laajemman sovelluskattauksen tulevaisuudessa. Kerromme myöhemmin mitä sovelluksia digibokseille on luvassa. 🙂

Olemme varsin pitkällä suunnitelmissa, joiden toteutuessa nykyinen Telia TV palvelun kokonaisuus yhtenäistyy ja käyttökokemus yhdenmukaistuu.

 

Tallennuspalvelun listanäkymän kehitys on edennyt hyvin, ja saamme uuden näkymän ensimmäisen version tuotantoon tämän hetken tiedon mukaan lähiviikkoina.

Lisäksi HD-laatuinen tarjontamme on laajentunut tämän kevään aikana. Telia TV sovelluksessa ja Telia TV digibokseilla kanavat, jotka ovat saatavilla HD-laatuisina, näkyvät HD:na. Vuokraamon puolella loputkin leffat muuttuvat HD-laatuisiksi kesäkuun aikana.


305 vastausta
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 130 custom-general.kudos
  • 702 custom-general.replies
  • 63 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Nipa1315@  kirjoitti:

Jos saisi nelosen omistamilta kanavilta (nelonen, jim, liv ja jopa hero) kuvan nykimis ja pätkimis ongelman pois. Sitä on meillä ja muutamalla tutulla joten ei ole laitteissa vikaa. Yhtään enempää kun kuvassa tapahtuu nopeasti niin nykii. Ja tämä siis vain noilla kanavilla. Esim subia katsellessa saa kuvassa tapahtua mitä vain niin toimii virheettä.


Onko tämä nykivän kuvan ongelma aina samaan aikaan teillä, esim. ilta-aikaan tai muuten samanlaista? Asutteko kuinka lähekkäin, ihan saman postinumeron alueella vai kauempana toisistanne?

Tälläistä häiriötä emme ole havainneet laajemmin, joten asiaa tulisi tutkia vielä tarkemmin. Ottaisitko yhteyttä meidän asiakaspalveluun ja selvitetään asiaa. Myös tuttavien olisi hyvä ottaa yhteyttä, jos kyse on samalla alueella toistuvasta häiriöstä niin saadaan esimerkkejä.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
Nipa1315
Kommentaattori
  • 13 custom-general.kudos
  • 46 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@HenriLie@  kirjoitti:

@Nipa1315@  kirjoitti:

Jos saisi nelosen omistamilta kanavilta (nelonen, jim, liv ja jopa hero) kuvan nykimis ja pätkimis ongelman pois. Sitä on meillä ja muutamalla tutulla joten ei ole laitteissa vikaa. Yhtään enempää kun kuvassa tapahtuu nopeasti niin nykii. Ja tämä siis vain noilla kanavilla. Esim subia katsellessa saa kuvassa tapahtua mitä vain niin toimii virheettä.


Onko tämä nykivän kuvan ongelma aina samaan aikaan teillä, esim. ilta-aikaan tai muuten samanlaista? Asutteko kuinka lähekkäin, ihan saman postinumeron alueella vai kauempana toisistanne?

Tälläistä häiriötä emme ole havainneet laajemmin, joten asiaa tulisi tutkia vielä tarkemmin. Ottaisitko yhteyttä meidän asiakaspalveluun ja selvitetään asiaa. Myös tuttavien olisi hyvä ottaa yhteyttä, jos kyse on samalla alueella toistuvasta häiriöstä niin saadaan esimerkkejä.


Ei ole ajankohdalla väliä. Tätä on postinumerolla 45610 ja 45120.

Olen pari kertaa asiasta ilmoittanut, mutta joka kerta pyydetään resetoimaan modeemi ja digiboksi. Ne olen tehnyt jo reilu kymmenen kertaa, mutta vika palautuu. Ongelmaa voisi kuvailla sillä vastaavalla, kuin jos katsoisi tv lähetystä huonon antennin kautta tuulisella säällä ja edessä heiluisi puu. Nettiyhteydellä voi kuitenkin katsoa teräväpiirto elokuvia ja muilla kanavilla tätä ei esiinny.

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 500 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Nipa1315@  kirjoitti:
Ei ole ajankohdalla väliä. Tätä on postinumerolla 45610 ja 45120.

Olen pari kertaa asiasta ilmoittanut, mutta joka kerta pyydetään resetoimaan modeemi ja digiboksi. Ne olen tehnyt jo reilu kymmenen kertaa, mutta vika palautuu. Ongelmaa voisi kuvailla sillä vastaavalla, kuin jos katsoisi tv lähetystä huonon antennin kautta tuulisella säällä ja edessä heiluisi puu. Nettiyhteydellä voi kuitenkin katsoa teräväpiirto elokuvia ja muilla kanavilla tätä ei esiinny.


Tästä on hyvä tehdä vielä uusi ilmoitus meille jos et ole vielä tehnyt. Varsinkin kun olet tehnyt toimenpiteitä useammin ja tilanne uusiutuu.

DigiHate
Vakiokalustoa ☆
  • 85 custom-general.kudos
  • 203 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa


"Suuri" joulunalus-uudistus toi tallennelistaksi kuvakkeet - ja nyt 26.1 päivityksen jälkeen nuo loorat ovat järjestään tyhjiä...

 

Kestotallennuksessa on käsittämätöntä, että katseltua jaksoa ei voi yksinään poistaa - vaan siinä katoo kaikki talletetut jaksot + myös sarjan tulevat talletettavaksi halutut jaksot poistuvat talletuslistalta...

 

Viime aikoina on ollut useasti tilanteita, että muuten toimiva Telia-boxi "ei näe" talletus-osiossa mitään eli ikään kuin yhteys "talletus-serverille" olis poikki.  Tätä ei tapahtunut koskaan ennen joulukuun suursäätöä...

 

Komeita toiminteita...

JuhoOlliLo
Telialainen
Telialainen
  • 147 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@DigiHate@  kirjoitti:


"Suuri" joulunalus-uudistus toi tallennelistaksi kuvakkeet - ja nyt 26.1 päivityksen jälkeen nuo loorat ovat järjestään tyhjiä...

 

Kestotallennuksessa on käsittämätöntä, että katseltua jaksoa ei voi yksinään poistaa - vaan siinä katoo kaikki talletetut jaksot + myös sarjan tulevat talletettavaksi halutut jaksot poistuvat talletuslistalta...

 

Viime aikoina on ollut useasti tilanteita, että muuten toimiva Telia-boxi "ei näe" talletus-osiossa mitään eli ikään kuin yhteys "talletus-serverille" olis poikki.  Tätä ei tapahtunut koskaan ennen joulukuun suursäätöä...

 

Komeita toiminteita...


Katoavien tallenteiden ja väärien tallenteiden ongelma on meillä selvityksessä. 
Varmistetaan vielä että tämä jatkuvien tallenteiden poisto ongelma on kehityksellä tiedossa. 

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 43 custom-general.kudos
  • 92 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitos @Poksuvau, @kiisseli67, @Eeros ja @VAHAKIVELI toiveistanne!

Kuten sanottu, sovellus- ja sisältöasiat ovat sopimusasioita, joten en voi näitä kommentoida. Kerromme kyllä heti kun on jotain mitä julkisesti voi kertoa 🙂

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 43 custom-general.kudos
  • 92 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Eeros@  kirjoitti:

Yle Areena ja Spotify olisi kova juttu tuossa boxissa. Lisäksi se että samat palvelut on käytössä kaikilla tilaajilla, oli laajakaistaa tai ei. Esimerkiksi meillä Kiinteä 5G-laajakaista asiakkailla toimisi varmasti tuo kovalevykin mutta sitä ei saa edes rahalla 😞


Kiitos myös tästä kovalevyyn liittyvästä palautteestasi. En voi luvata mitään mutta palaute on tullut perille. 🙂

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 43 custom-general.kudos
  • 92 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kshji@  kirjoitti:

Mitä yhdessä kehittämistä on se, että kaukosäätimellä käytettävä käyttöliittymä uusittiin täydellisesti ja vaikka miten sitä käyttää, niin käytettävyydessä häviää vanhalle 100-0. Ei löydy mitään hyvää. Olisi edes asetukissa valittavissa tekstiversiona vai karmeina kuvakematriisina, joissa joku kuva pääosissa jos silloinkaan, varsinainen asia fonttikoko pienennetty liikaa, liian vähän informaatiota. Joku onneton kuva tai ei kuva pääosassa.

 

Aikamoinen opettaminen isäukolle ja vaimolle. Toinen osaa käyttää perinteisiä kaukosäädin + digibokseja sujuvasti, toinen sitäkin vain pakollisen katsomisen verran. Ei omista älypuhelinta, ei tarvitse. Käyttää puhelinta vain puhumiseen.

Telian digiboksi valinta juuri siksi, että oletusarvoisesti toimii kuten TV on toiminut kaukosäätimineen. Lisätoiminnot löytyy valikoista, ei pakko käyttää.

 

Mistä saisi Digiboksiin takaisin osioon Tallennukset vanhan version. Tää uusi on kopsattu jostain hiplausnäytöistä. Ihan karmea kaukosäädin versiona. Nakuttelun määrä lisääntynyt huomattavasti, nuolilla siirtyminen ihan epäloogisen sekavaa ja määrä kasvanut 2-3 kertaiseksi.. Kaikilla ei ole >50" näyttö => fonttikoko meni ihan liian pieneksi. 

Mont ayhden nappulan -toimintoa vaatii useita nakutteluja, näytön lukemista, ...

 

Hyvin näkee, että aikanaan tehty ammattitaidolla fonttikoot yms. Vrt. Ohjelmalista matriisi. Onneksi se on edelleen sitä mitä on. Kauhulla odotan, että sekin muuttuu joksikin kuvakollaasiksi navigointiin mennen koko ilta.

 

Vanha oli tehty sopivalla fontilla lista tallenteista. Juuri ja juuri luettavissa. Vanhentuminen näkyi joka rivillä. Siihen kun olisi lisännyt viereen vielä prosenttilukuna paljonko katsottu, niin vasemman reunan tiivis lista oli kätevä. 

 

Oikealle puolelle olisitte lisänneet sen datan, joka nyt näkyy kun klikkaat "ruutua", jotta saisi luettavaa tekstiä. 

 

  • vasen reuna listana kuten ennenkin fonttikoko kuten olikin
  • siihen viereen pv paljon jäljellä ja symboli, joka kertoo onko katsottu yhtään vai ei tai kuten alempana
  • lajittelu iän ja nimen mukaan vaihtoehtoina
  • ajastetut kuten ennenkin vaihdettavissa tilalle - harvoin tarvitsee säätää, koska ohjelmalistasta valittu tallenteet, siellä ne tulee sitten joskus - nyt ruutumatriisisäkkäsn ylimpänä ? Miksi ? Tallenteet se kiinnostavin eikä mitä laittanut tallentumaan.
  • ajastetuissa voi vaihtaa sarjan seurannaksi/yksittäinen - nyt pitää poistaa ja tehdä uudelleen
  • vanhaan täydennys nykyisestä oikea reuna

Oikea reuna

  • näytetään vasenta selatessa ohjelman koko nimi - tämähän vanhassa katkesi monessa ohjelmassa
  • näytetään milloin nauhoitettu ja kesto
  • näytetään ohjelmakuvaus
  • näytetään milloin vanhenee
  • näytetään minkä verran katsonut, mielellään jopa milloin viimeksi, kerran tallennetaan tietoa katselusta
  • voi näyttää kuvan , jos kerran kuvaa yritetään tyrkyttää, vaikka sen informaatioarvo usein aika nolla

Poistaminen toimi sinisellä suoraan listasta tarvitsematta porautua tallenteen "sisään".

 

Tallennus laittaminen ohjelmalistasta

  • todella typerä oletusarvo, esittää sarjaa vaikka kyseessä esim. elokuva = harvoin sarjaa voi laittaa, koska nauhoittaa kaikki uusinnatkin
  • et voi koskaan tietää mitä tarkoittaa , kun tallennat oletuksilla = kuten tallennus on toiminut aina, nyt sämplättävä jotakin, jotta saa tallennettua
  • laittakaa asetuksiin valinta kumman haluaa oletusarvoksi. Nyt on varmasti juuri väärä. Silloin vielä hyväksyttävissä että entisen yhden klikin REC vaatisi REC+REC (aivan OK toki myös mutta REC + REC tulisi olla "tallenna tämä" eikä tarvetta navikoida ja painella muita nappuloita - hukattu totaalisesti kaukosäätimen ominaisuudet ja käytettävyys. Appi versioille voitte tehdä mitä vaan, mutta älkää sotkeko sitä kaukosäädin versioon

 

Mitä hauskaa nykyisessä matriisiversiossa - muutahan siinä ei olekaan:

  • jos on yhtään perehtynyt ja käynyt käyttöliittymäkursseja, puhumattakaan, että olisi tutkinut niitä, niin tietäisi että luettava lista on nopein tapa lukea
  • matriisi on haastava nopeaan hahmottamiseen etenkin kun data ripoteltu ihan miten sattuu, häviää ylhäältä alaspäin listalle 100-0
  • navigointi: paina ylös - riippuen missä laatikossa olet niin  hyppäät edelliselle laatikkoleikki riville johonkin kohtaan - hölmö luulisi kun painaa ylöspäin, että sarake säilyy ... ja sama alaspäin mennessä - lottokone tämä
  • muutama laatikko näkyy ja sitten onkin laatikko "näytä loput". Ja kun painat sen, niin etsipä uudelleen missä äsken olit
  • ...

 

Lyhyesti ilmaistuna: täysin susi käyttöliittymä kaukosäädin käytössä. Huomaa, ettei tekijä käytä kaukosäätimellä, on joku nuoremman sukupolven hiplaaja ymmärtämättä mitään ikänäöstä, kontrastista, kokonaisuuden hahmotuksesta - nopea lukeminen, "de facto" navigoinnista nuolilla, yhden nappulan -tekniikasta, ...  Ns. on juniorit päästetty sähläämään asiasta, josta ei ole kokonaisvaltaista käsitystä käyttäjäryhmistä ja kuinka käyttöliittymiä uusitaan, jos on tarvetta.

 

Toki lisäämällä asetusvalikkoon vaihtoehtoja säätää käyttöliittymää, voi varmaan palvella käytettävyydestä kiinnostuneita ja omalla versiolla ruutuleikkimisestä kiinnostuneille.

 

Aina ei todellakaan pidä paikkaansa, että "ennen oli paremmin", mutta nyt se on helppo osoittaa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kiitos paljon palautteestasi! Olet kirjoittanut mahtavan laajasti ajatuksiasi, ja ne herättivät meillä kehityksessä paljon hyvää keskustelua. Digiboksin käytettävyys on meille todella tärkeää. Käyttöliittymää käydään läpi ja kehitetään niin, että jokainen voisi löytää sieltä haluamansa asiat helposti. Palautteesi auttaa meitä kehittämään Telia TV:n käyttöliittymiä mahdollisimman monenlaiset käyttötarpeet huomioiden.

 

Nykyinen tallenteiden käyttöliittymä on niin sanotusti versio yksi, ja kehitys jatkuu tämän vuoden aikana edelleen. Esität todella hyviä huomioita, ja tutkimme näitä tarkemmin. Tutkimustyötämme helpottaisi jos antaisit vielä pari esimerkkiä.

  • Missä näkymissä tekstikoko on liian pieni? Onko esimerkiksi sarjojen ja elokuvien kuvakkeiden alla näkyvät ohjelmien nimet tarpeeksi suurta vai liian pientä tekstiä?
  • Tarkoitatko, että yksittäisen jakson poistaminen sarjasta vaatii porautumista tallenteiden sisään, vai onko mielessäsi jokin muu näkymä, jossa poisto sinisellä painikkeella ei toimi parhaalla mahdollisella tavalla?  
LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 43 custom-general.kudos
  • 92 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jarkko35@  kirjoitti:

@LuMaria@  kirjoitti:

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 


Olisiko mahdollista saada imdb-arvio myös sarjojen yhteyteen? Helpottaisi katseltavan valintaa huomattavasti. Ihmettelen myös miksi Telian kautta V film- kanavapaketin tilanneet eivät saa Viaplay- koodia, jolla myös Viaplayn saisi käyttöönsä? Dna:n, Elisan ja Maxivisionin asiakkaat saavat. Miksi Telian asiakkaat ovat huonommassa asemassa?!


Todella hyvä kehitysidea. Sarjojen kohdalla kysymykseksi nousee se, halutaanko näyttää yksittäisten jaksojen tai kausien arvosanoja vai koko sarjan arvosanaa. Itse esimerkiksi pidän koko sarjan IMDB-arvosanaa hyvänä viitteenä siitä mitä muut ovat sarjasta pitäneet, ja se yleensä riittää minulle. Tosin joskus eksyn tutkimaan jopa yksittäisten jaksojen arvosanoja. Mitä mieltä olet: riittääkö yksi arvosana per sarja, vai pitäisikö jokaisella kaudella tai jopa jaksolla näkyä oma IMDB-arvosana?

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 43 custom-general.kudos
  • 92 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@DigiHate@  kirjoitti:


"Suuri" joulunalus-uudistus toi tallennelistaksi kuvakkeet - ja nyt 26.1 päivityksen jälkeen nuo loorat ovat järjestään tyhjiä...

 

Kestotallennuksessa on käsittämätöntä, että katseltua jaksoa ei voi yksinään poistaa - vaan siinä katoo kaikki talletetut jaksot + myös sarjan tulevat talletettavaksi halutut jaksot poistuvat talletuslistalta...

 

Viime aikoina on ollut useasti tilanteita, että muuten toimiva Telia-boxi "ei näe" talletus-osiossa mitään eli ikään kuin yhteys "talletus-serverille" olis poikki.  Tätä ei tapahtunut koskaan ennen joulukuun suursäätöä...

 

Komeita toiminteita...


Yksittäisiä sarjan jaksoja voi poistaa näin:

  1. Mene haluamasi sarjan infosivulle
  2. Valitse Jaksot
  3. Selaa sen jakson kohdalle, jonka haluat poistaa, ja paina kaukosäätimen sinistä painiketta.
  4. Vahvista jakson poisto.

Eli koko sarjatallennuksen ja kaikki tallennetut jaksot voi poistaa tuon sarjan infosivun kautta valitsemalla ”Hallinnoi tallennuksia”, mutta yksittäisten jaksojen poisto onnistuu tuolta Jaksot-osiosta. Esimerkiksi kun olet katsonut jakson, voit palata jaksolistaan kaukosäätimen stop-painikkeella ja sitten poistaa juuri katsomasi jakson sinisellä painikkeella.