Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66691
Kirjoituksia 180062

Kehitetään yhdessä Telia TV -palveluja



Kehitetään yhdessä Telia TV -palveluja

LuMaria
Telialainen
Viestejä 36 kpl

Kehitetään yhdessä Telia TV -palveluja

1/121

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 

Vastaa
120 vastausta

LuMaria
Telialainen
Viestejä 36 kpl

91/121

Tähän väliin kuulumisia kehitystiimistä:

  • 9.2. tehdyn päivityksen myötä digiboksille pääsi livahtamaan virhe, jonka takia tallenteiden katselun jatkaminen ei toiminut. Virhe taklattiin korjauspäivityksessä, joka julkaistiin 15.2.. Päivitysten sisällöt listataan omaan ketjuunsa.
  • Hyviä uutisia HD-kuvalaadun ystäville! HD-laatuinen maksukanavatarjontamme laajenee. HD-laatuisina saatavat kanavat tulevat HD-laadulla myös Telia TV digiboksille ja Telia TV sovellukseen. Tämän hetkisen aikatauluarvion mukaan kanavat siirtyvät HD-maailmaan vaiheittain maaliskuun loppuun mennessä.
  • Entä kiinnostaako NHL? Ensi viikon lauantaina 27.2. näytämme ilmaisen NHL:n pelin Telia TV Extra -kanavalla, kanavapaikalla 41.
    • Klo 21.30: NHL Studio, jossa selostajina Iiro Harjula, Ville Nieminen ja Sami Hoffren
    • Klo 22.05: NHL Live: Nashville Predators – Columbus Blue Jackets, selostajana Antti Mäkinen

 

Lisäksi haluan taas kiittää kaikkia hyvästä keskustelusta. Tässä ketjussa on saatu esiin myös aivan uudenlaisia ideoita ja ajatuksia, ja vanhoja emme tietenkään unohda. Pelkästään tässä ketjussa on esitetty yli 50 eri ideaa! 🙂 Tästä on hyvä jatkaa!

 

Vastaa

LuMaria
Telialainen
Viestejä 36 kpl

92/121

@jarkko35  kirjoitti:

@LuMaria  kirjoitti:

@jarkko35  kirjoitti:

Voisiko Telia kehittää ja korjata omaa C More- ohjelmakirjastoa? Nyt siellä on monessa sarjassa jaksot miten sattuu. Esimerkiksi sarjoissa Farang, Tin Star ja Kadonnut. Taisi olla joissain muissakin. Näyttää todella sekavalta. Tuntuu tällä hetkellä, että Telialla on tämä Telia tv- palvelu ihan hunningolla ja pakka levällään. Missähän on syy? Kyseessä kuitenkin maksullinen palvelu.


Kerrotko vähän lisää, millä tavalla jaksot ovat miten sattuu? 


Noissa luettelemissani sarjoissa osa jaksoista on kahteen kertaan ja välistä puuttuu jaksoja... ja sarja Heikolla jäällä, siinä on jaksot 1-3 oikein ja sitten viisi jaksoa jaksoa 8. Nämä ongelmat siis C More- kirjastossa Telia tv:n digiboksilla. Ja The Office- sarjasta puuttuu myös jaksoja.


Kiitoksia lisätiedoista, selvitetään tätä tarkemmin.

Vastaa

jarkko35
Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 498 kpl

93/121

@LuMaria  kirjoitti:

Tähän väliin kuulumisia kehitystiimistä:

  • 9.2. tehdyn päivityksen myötä digiboksille pääsi livahtamaan virhe, jonka takia tallenteiden katselun jatkaminen ei toiminut. Virhe taklattiin korjauspäivityksessä, joka julkaistiin 15.2.. Päivitysten sisällöt listataan omaan ketjuunsa.
  • Hyviä uutisia HD-kuvalaadun ystäville! HD-laatuinen maksukanavatarjontamme laajenee. HD-laatuisina saatavat kanavat tulevat HD-laadulla myös Telia TV digiboksille ja Telia TV sovellukseen. Tämän hetkisen aikatauluarvion mukaan kanavat siirtyvät HD-maailmaan vaiheittain maaliskuun loppuun mennessä.
  • Entä kiinnostaako NHL? Ensi viikon lauantaina 27.2. näytämme ilmaisen NHL:n pelin Telia TV Extra -kanavalla, kanavapaikalla 41.
    • Klo 21.30: NHL Studio, jossa selostajina Iiro Harjula, Ville Nieminen ja Sami Hoffren
    • Klo 22.05: NHL Live: Nashville Predators – Columbus Blue Jackets, selostajana Antti Mäkinen

 

Lisäksi haluan taas kiittää kaikkia hyvästä keskustelusta. Tässä ketjussa on saatu esiin myös aivan uudenlaisia ideoita ja ajatuksia, ja vanhoja emme tietenkään unohda. Pelkästään tässä ketjussa on esitetty yli 50 eri ideaa! 🙂 Tästä on hyvä jatkaa!

 


Nyt näyttää siltä, että Telia oikeasti alkaa panostamaan omaan TV-palveluunsa. Hienoa! Toivottavasti saataisiin pian myös lisää sovelluksia saataville digiboksille. Me asiakkaat kuitenkin maksamme joka kuukausi tästä boksista. Toiveina Yle Areena ja Netflix.

Vastaa

TeroRe
Yhteisömanageri
Viestejä 4 119 kpl

94/121

@DigiHate  kirjoitti:
Sitten lopulta täällä "Kehitetään yhdessä..." -viestiketjussa voisi olla vastaavan nimiset viestiketjut polemisointia varten, niin viestiketjussa heti tiedettäisiin, minkä päivityksen jälkeistä polemisointia nyt harrastetaan ja mitä kehuja ja moitteita tulee.... 

Sori mutta avaatko tätä vähän lisää, tarkoitatko että aloituspostauksessa olisi linkki, josta pääsee hyppäämään tässä ketjussa kohtaan, jossa kommentoidaan aina sitä uusinta päivitystä?

 


@DigiHate  kirjoitti:
Tätä palstaa voisi sitten kenties tuon softan säätöä harrastava osastokin vähän silmäillä...

Emme tee tähän nykyiseen enää muutoksia koska Yhteisön skini uudistuu totaalisesti noin kuukauden sisällä. Skini vaikuttaa sekä ulkoasuun ja jonkin verran varmasti myös käytettävyyteen. Samalla tulee muutamia uusia toimintoja. Jäähän kuulolle 🙂

Vastaa
0 tykkäystä

Wiikari
Kommentaattori
Viestejä 60 kpl

95/121

@LuMaria  kirjoitti:

@Wiikari  kirjoitti:

@LuMaria  kirjoitti:

@Wiikari  kirjoitti:

Täytyy sanoa että on sekavaa. Tällä hetkellä ohjelmat eivät tallennu joiltain kanavilta (esim Jim). Tallennusten poistaminen hankalaa jos jatkuva tallennus. Tallennuksia häviää, välillä niitä ei näy ollenkaan. Muutenkin ei vaikuta kovin loppuun ajatellulta koko uudistus. Mihin on hävinnyt vanha kansanviisaus, yksinkertainen on kaunista. Turhat kikkailut pois ja monimutkaiset valikot. Varmaan yli 80% katsoo ja valitsee palvelut kaukosäädöllä. Ehdotan tämän uuden systeemin kehittämistä ajatuksella, ja vanhan palauttamista siksi aikaa.


Tallentamisen Jimiltä pitäisi onnistua. Olisiko sinulla antaa esimerkkiä ohjelmasta, jonka tallentaminen ei ole onnistunut? Oletko asettanut tallennuksen, mutta tallennus ei ole ilmestynyt tallennuksiin, vai eikö tallentamisen asettaminen onnistunut ollenkaan?


Kanava Jim ja ohjelma Huutokauppa keisari. Jatkuvan tallennuksen asettaminen ei onnistu. Yksittäisen ohjelman tallennuksen asettaminen onnistuu ja merkintä tallennuksesta näkyy, ohjelma ei kuitenkaan tallennu,


Haasteen selvittely jatkuu. Itsekään en saa huutokauppakeisaria tallennettua, mutta toisilla testaajilla tallentaminen toimii, joten tapaus on melko mystinen. 🤔


Olettaisin että palvelu (Telia Tv) tulee kuluttajille useammalta palvelimelta. Olisiko palvelin yhteinen tekijä tälle virheelle?

 

Vastaa
0 tykkäystä

jarkko35
Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 498 kpl

96/121

Onhan tämä todella outoa, että näin iso operaattori mitä Telia on, ei saa tuotua boksilleen palveluita! En yhtään ihmettele, että Elisa Viihde on ykkönen. Tämä on Telialta niin suuri virheliike, että se tulee ja on jo tullut maksamaan paljon. Näin ei asiakkaita saada, ja jos saadaan, niin lyhyeksi aikaa. Asiakkaat maksavat kuukausittain tuosta boksista, ja sille ei tarjota palveluita. Miksi näin Telia? Miksi suoratoistopalveluita ei ole saatavilla? Missä Netflix, Yle Areena, Ruutu, Amazon Prime, Viaplay... Ettekö halua asiakkaita?

Vastaa

Eeros
Vakiokalustoa
Viestejä 87 kpl

97/121

@jarkko35  kirjoitti:

Onhan tämä todella outoa, että näin iso operaattori mitä Telia on, ei saa tuotua boksilleen palveluita! En yhtään ihmettele, että Elisa Viihde on ykkönen. Tämä on Telialta niin suuri virheliike, että se tulee ja on jo tullut maksamaan paljon. Näin ei asiakkaita saada, ja jos saadaan, niin lyhyeksi aikaa. Asiakkaat maksavat kuukausittain tuosta boksista, ja sille ei tarjota palveluita. Miksi näin Telia? Miksi suoratoistopalveluita ei ole saatavilla? Missä Netflix, Yle Areena, Ruutu, Amazon Prime, Viaplay... Ettekö halua asiakkaita?


Samaa olen ihmetellyt minäkin. Jos olisin vastuussa Telian TV-palveluista niin tuo digiboxi pitäisi sisällään kaikki palvelut mitä voisi kuvitella. Laadukasta omaa sisältöä tuotettaisiin moneen makuun ja kansa jonottaisi laitteita Telia myymälän edessä pidemmässä jonossa kuin ilmaisia ämpäreitä konsanaan. No onhan siinä tuo youtube c more 😄

Vastaa

jarkko35
Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 498 kpl

98/121

@Eeros  kirjoitti:

@jarkko35  kirjoitti:

Onhan tämä todella outoa, että näin iso operaattori mitä Telia on, ei saa tuotua boksilleen palveluita! En yhtään ihmettele, että Elisa Viihde on ykkönen. Tämä on Telialta niin suuri virheliike, että se tulee ja on jo tullut maksamaan paljon. Näin ei asiakkaita saada, ja jos saadaan, niin lyhyeksi aikaa. Asiakkaat maksavat kuukausittain tuosta boksista, ja sille ei tarjota palveluita. Miksi näin Telia? Miksi suoratoistopalveluita ei ole saatavilla? Missä Netflix, Yle Areena, Ruutu, Amazon Prime, Viaplay... Ettekö halua asiakkaita?


Samaa olen ihmetellyt minäkin. Jos olisin vastuussa Telian TV-palveluista niin tuo digiboxi pitäisi sisällään kaikki palvelut mitä voisi kuvitella. Laadukasta omaa sisältöä tuotettaisiin moneen makuun ja kansa jonottaisi laitteita Telia myymälän edessä pidemmässä jonossa kuin ilmaisia ämpäreitä konsanaan. No onhan siinä tuo youtube c more 😄


Ehkä Telia haluaa tällä tavoin erottua kilpailijoistaan. Kun muilla on boksillaan vaikka ja mitä, niin Telia tarjoaa pari palvelua. Ja tv- operaattoreiden lyhimmän tallennusajan verkkotallenteille vielä lisäksi. Kun ei Telia parempaan pysty. Se on pienin ja köyhin.

Vastaa
0 tykkäystä

TeroRe
Yhteisömanageri
Viestejä 4 119 kpl

99/121

@jarkko35  kirjoitti:

Miksi suoratoistopalveluita ei ole saatavilla? Missä Netflix, Yle Areena, Ruutu, Amazon Prime, Viaplay... Ettekö halua asiakkaita?


Mitähän tähän voi sanoa, ettei mene vanhan toistamiseksi. Tätähän on veivattu varmaan sen 10^6 kertaa 🙂 

 

Ehkä "uutena" sanoisin sen, että asioilla on aina puolensa ja puolensa. Tarkoitan, että asian x toteuttaminen ei ole välttämättä kiinni tahdosta tai sen puutteesta. Ulospäin toki voi näyttää tietyllä tapaa mutta taustalla voi olla paljonkin eri tekijöitä. Harmillisesti niistä ei voi kertoa ulospäin, vaikka olisi nyt siihen hyvä paikka muun muassa tämän ketjun myötä.

 

Sen voin luvata - varmasti myös @LuMaria puolesta - että jos meillä on joskus tästä sovellusasiasta uutta kerrottavaa niin Yhteisö saa tietää asiasta ensimmäisenä.

Vastaa
0 tykkäystä

jarkko35
Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 498 kpl

100/121

@TeroRe  kirjoitti:

@jarkko35  kirjoitti:

Miksi suoratoistopalveluita ei ole saatavilla? Missä Netflix, Yle Areena, Ruutu, Amazon Prime, Viaplay... Ettekö halua asiakkaita?


Mitähän tähän voi sanoa, ettei mene vanhan toistamiseksi. Tätähän on veivattu varmaan sen 10^6 kertaa 🙂 

 

Ehkä "uutena" sanoisin sen, että asioilla on aina puolensa ja puolensa. Tarkoitan, että asian x toteuttaminen ei ole välttämättä kiinni tahdosta tai sen puutteesta. Ulospäin toki voi näyttää tietyllä tapaa mutta taustalla voi olla paljonkin eri tekijöitä. Harmillisesti niistä ei voi kertoa ulospäin, vaikka olisi nyt siihen hyvä paikka muun muassa tämän ketjun myötä.

 

Sen voin luvata - varmasti myös @LuMaria puolesta - että jos meillä on joskus tästä sovellusasiasta uutta kerrottavaa niin Yhteisö saa tietää asiasta ensimmäisenä.


Onhan tämä jo naurettavaa! Miksihän tämäkin "ketju" on perustettu? "Kehitetään yhdessä Telia tv- palveluja... " Digiboksin hinta nousi tuossa jokin aika sitten, ja asiakkaat ovat pitkään toivoneet sille lisää palveluja - mitään ei tapahdu! Telia on täysin haluton palvelemaan asiakkaitaan ja tuomaan boksilleen palveluita. Ei vain voi ymmärtää. Mitähän se Telia sitten aikoo näissä tv- palveluissa kehittää, kun sovelluksia ei ole tulossa eikä verkkotallennuksen säilymisaikaa olla myöskään pidentämässä? Ihmeellistä.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.