Copyright Telia Company 2020
26-01-2021 16:56
Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!
Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.
Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂
Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.
Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa?
Kirjoitettu 2 viikkoa sitten
@TeroRe kirjoitti:Ymmärrän, että olet närkästynyt ja turhautunutkin. Toivoisin kuitenkin, ettet vääristele sanomisiani.
Kuten joku tuolla kirjoitti niin ollaan tämän ketjun myötä menossa oikeaan suuntaan. Hyvä tästä tulee, uskokaa pois 🙂 Yritetään löytää hyvä (tapauskohtainen) kompromissi viestinnän suhteen, tästä puhuin jo aiemmin. Opettelemme edelleen.
Sääli jos omat laajasti tulkinnanvaraiset lausunnot ilman konkretiaa nyt tuntuu vääristellyiltä, toivottavasti se kertoo jotain.
Kirjoitettu 2 viikkoa sitten
Ratkaisin TV-palvelujen vajavaisuuden omalta kohdalta tilaamalla Sonyn 75" android television. Jatkossa katson Yle Areenaa, Netflixiä ym,ym sujuvasti. Vielä 1,5 vuotta ja Telia-TV lentää mäkeen.
Kirjoitettu 2 viikkoa sitten
@jarkko35 kirjoitti:
Olisko muuten mahdollista, että C more tulisi yläpalkkiin saatavaksi? Eli vaikka heti siihen Youtuben viereen. Kun kerran Youtubekin on sinne yläpalkkiin päässyt.
Minulla on Arris VIP4302 -digiboksi niin mielestäni tämä olisi hyvä ratkaisu tai vaihtoehtoisesti lisätä ohjelmaoppaaseen kuten Netflix tai luoda "Sovellukset"-välilehti, jos saisimme sinne mm. Yle Areena, Youtube, Netflix, Disney jne. Sovellus helposti hukkuu sinne "Kirjasto"-välilehteen, kun ovat siellä ikään kuin piilossa aktiivikäyttäjältä 🙂
Kirjoitettu
2 viikkoa sitten
Muokattu
2 viikkoa sitten
Voisiko Telia tv:n Tallennuspalvelua kehittää niin, että katselussa olevat tallenteet, eli tallenteet joiden katselu on aloitettu, mutta ei vielä lopetettu, tallentuisivat omaan Jatka katsomista- listaan? Tämä lista olisi Tallennukset- valikossa ensimmäisenä, siinä missä tällä hetkellä on Pian tallennuksessa- lista.
Nyt on työlästä etsiä niitä tallenteita joiden katselu on kesken, varsinkin kun tulee aika ahkerasti tallennettua. Ja tällä hetkellä on todella hölmöä, että kun menee tietyn sarjan kansioon, niin siinä ensimmäisenä, siinä "play"- nappulan kohdalla on viimeksi tallennettu jakso, vaikka olisi jo aloittanut aiemmin katsomaan kyseisen sarjan aiempaa jaksoa. Ymmärrättekö? On pakko ns. avata kansio ja etsiä jaksojen joukosta se katselussa oleva jakso. On tehty todella työlääksi tämä Telian tallennuspalvelu.
Kirjoitettu viikko sitten
@Wiikari kirjoitti:
@LuMaria kirjoitti:
@Wiikari kirjoitti:
@LuMaria kirjoitti:
@Wiikari kirjoitti:Täytyy sanoa että on sekavaa. Tällä hetkellä ohjelmat eivät tallennu joiltain kanavilta (esim Jim). Tallennusten poistaminen hankalaa jos jatkuva tallennus. Tallennuksia häviää, välillä niitä ei näy ollenkaan. Muutenkin ei vaikuta kovin loppuun ajatellulta koko uudistus. Mihin on hävinnyt vanha kansanviisaus, yksinkertainen on kaunista. Turhat kikkailut pois ja monimutkaiset valikot. Varmaan yli 80% katsoo ja valitsee palvelut kaukosäädöllä. Ehdotan tämän uuden systeemin kehittämistä ajatuksella, ja vanhan palauttamista siksi aikaa.
Tallentamisen Jimiltä pitäisi onnistua. Olisiko sinulla antaa esimerkkiä ohjelmasta, jonka tallentaminen ei ole onnistunut? Oletko asettanut tallennuksen, mutta tallennus ei ole ilmestynyt tallennuksiin, vai eikö tallentamisen asettaminen onnistunut ollenkaan?
Kanava Jim ja ohjelma Huutokauppa keisari. Jatkuvan tallennuksen asettaminen ei onnistu. Yksittäisen ohjelman tallennuksen asettaminen onnistuu ja merkintä tallennuksesta näkyy, ohjelma ei kuitenkaan tallennu,
Haasteen selvittely jatkuu. Itsekään en saa huutokauppakeisaria tallennettua, mutta toisilla testaajilla tallentaminen toimii, joten tapaus on melko mystinen. 🤔
Olettaisin että palvelu (Telia Tv) tulee kuluttajille useammalta palvelimelta. Olisiko palvelin yhteinen tekijä tälle virheelle?
Todennäköinen juurisyy on löytynyt ja korjattu. Oletko kokeillut uudestaan, toimiiko Huutokauppakeisarin tallentaminen sarjassa nyt? Itselläni Huutokauppakeisari näyttää tallentuvan.
Kirjoitettu viikko sitten
@Sekunti kirjoitti:
@jarkko35 kirjoitti:Olisko muuten mahdollista, että C more tulisi yläpalkkiin saatavaksi? Eli vaikka heti siihen Youtuben viereen. Kun kerran Youtubekin on sinne yläpalkkiin päässyt.
Minulla on Arris VIP4302 -digiboksi niin mielestäni tämä olisi hyvä ratkaisu tai vaihtoehtoisesti lisätä ohjelmaoppaaseen kuten Netflix tai luoda "Sovellukset"-välilehti, jos saisimme sinne mm. Yle Areena, Youtube, Netflix, Disney jne. Sovellus helposti hukkuu sinne "Kirjasto"-välilehteen, kun ovat siellä ikään kuin piilossa aktiivikäyttäjältä 🙂
C Moren tai sovellusten tuominen päävalikkoon on erinomainen idea. Ohjelmaopas voisi olla myös yksi paikka, jonka kautta C More -sovelluksen voisi avata. Tutkimme näitä vaihtoehtoja tarkemmin. 🙂
Kirjoitettu viikko sitten
@jarkko35 kirjoitti:Voisiko Telia tv:n Tallennuspalvelua kehittää niin, että katselussa olevat tallenteet, eli tallenteet joiden katselu on aloitettu, mutta ei vielä lopetettu, tallentuisivat omaan Jatka katsomista- listaan? Tämä lista olisi Tallennukset- valikossa ensimmäisenä, siinä missä tällä hetkellä on Pian tallennuksessa- lista.
Nyt on työlästä etsiä niitä tallenteita joiden katselu on kesken, varsinkin kun tulee aika ahkerasti tallennettua. Ja tällä hetkellä on todella hölmöä, että kun menee tietyn sarjan kansioon, niin siinä ensimmäisenä, siinä "play"- nappulan kohdalla on viimeksi tallennettu jakso, vaikka olisi jo aloittanut aiemmin katsomaan kyseisen sarjan aiempaa jaksoa. Ymmärrättekö? On pakko ns. avata kansio ja etsiä jaksojen joukosta se katselussa oleva jakso. On tehty todella työlääksi tämä Telian tallennuspalvelu.
Tätä on pohdittu yhtenä ominaisuutena uuteen listanäkymään, joka helpottaa suurten tallennemäärien selailua.
Kirjoitettu viikko sitten
Aivan ketjun alussa kerroin Tallennuspalvelun kehityksen seuraavista askelista, ja nyt on korkea aika palata niihin.
Lisäksi käymme keskusteluja viestinnästä ja sen kehittämisestä. Palautteenne on auttanut meitä listaamaan kehitystarpeita ja viemään niitä eteenpäin.
Kirjoitettu viikko sitten
@LuMaria kirjoitti:
@Wiikari kirjoitti:
@LuMaria kirjoitti:
@Wiikari kirjoitti:
@LuMaria kirjoitti:
@Wiikari kirjoitti:Täytyy sanoa että on sekavaa. Tällä hetkellä ohjelmat eivät tallennu joiltain kanavilta (esim Jim). Tallennusten poistaminen hankalaa jos jatkuva tallennus. Tallennuksia häviää, välillä niitä ei näy ollenkaan. Muutenkin ei vaikuta kovin loppuun ajatellulta koko uudistus. Mihin on hävinnyt vanha kansanviisaus, yksinkertainen on kaunista. Turhat kikkailut pois ja monimutkaiset valikot. Varmaan yli 80% katsoo ja valitsee palvelut kaukosäädöllä. Ehdotan tämän uuden systeemin kehittämistä ajatuksella, ja vanhan palauttamista siksi aikaa.
Tallentamisen Jimiltä pitäisi onnistua. Olisiko sinulla antaa esimerkkiä ohjelmasta, jonka tallentaminen ei ole onnistunut? Oletko asettanut tallennuksen, mutta tallennus ei ole ilmestynyt tallennuksiin, vai eikö tallentamisen asettaminen onnistunut ollenkaan?
Kanava Jim ja ohjelma Huutokauppa keisari. Jatkuvan tallennuksen asettaminen ei onnistu. Yksittäisen ohjelman tallennuksen asettaminen onnistuu ja merkintä tallennuksesta näkyy, ohjelma ei kuitenkaan tallennu,
Haasteen selvittely jatkuu. Itsekään en saa huutokauppakeisaria tallennettua, mutta toisilla testaajilla tallentaminen toimii, joten tapaus on melko mystinen. 🤔
Olettaisin että palvelu (Telia Tv) tulee kuluttajille useammalta palvelimelta. Olisiko palvelin yhteinen tekijä tälle virheelle?
Todennäköinen juurisyy on löytynyt ja korjattu. Oletko kokeillut uudestaan, toimiiko Huutokauppakeisarin tallentaminen sarjassa nyt? Itselläni Huutokauppakeisari näyttää tallentuvan.
Tallennus toimii nyt. Kiitos. Vielä kun saatte Heikki Silvennoisen kuvan pois huutokauppa keisarin kuvakkeesta.. Heh, tämä kyllä kaikkein vähäisin huolenaihe.
Kirjoitettu perjantai
@LuMaria kirjoitti:
@Sekunti kirjoitti:
@jarkko35 kirjoitti:
Olisko muuten mahdollista, että C more tulisi yläpalkkiin saatavaksi? Eli vaikka heti siihen Youtuben viereen. Kun kerran Youtubekin on sinne yläpalkkiin päässyt.
Minulla on Arris VIP4302 -digiboksi niin mielestäni tämä olisi hyvä ratkaisu tai vaihtoehtoisesti lisätä ohjelmaoppaaseen kuten Netflix tai luoda "Sovellukset"-välilehti, jos saisimme sinne mm. Yle Areena, Youtube, Netflix, Disney jne. Sovellus helposti hukkuu sinne "Kirjasto"-välilehteen, kun ovat siellä ikään kuin piilossa aktiivikäyttäjältä 🙂
C Moren tai sovellusten tuominen päävalikkoon on erinomainen idea. Ohjelmaopas voisi olla myös yksi paikka, jonka kautta C More -sovelluksen voisi avata. Tutkimme näitä vaihtoehtoja tarkemmin. 🙂
Kiitos! C More löytyy nyt ohjelmaoppaassa paikalla 122 🙂