Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66691
Kirjoituksia 180068

Kehitetään yhdessä Telia TV -palveluja



Kehitetään yhdessä Telia TV -palveluja

LuMaria
Telialainen
Viestejä 36 kpl

Kehitetään yhdessä Telia TV -palveluja

1/121

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 

Vastaa
120 vastausta

Eeros
Vakiokalustoa
Viestejä 87 kpl

31/121

@LuMaria  kirjoitti:

@Eeros  kirjoitti:

Yle Areena ja Spotify olisi kova juttu tuossa boxissa. Lisäksi se että samat palvelut on käytössä kaikilla tilaajilla, oli laajakaistaa tai ei. Esimerkiksi meillä Kiinteä 5G-laajakaista asiakkailla toimisi varmasti tuo kovalevykin mutta sitä ei saa edes rahalla 😞


Kiitos myös tästä kovalevyyn liittyvästä palautteestasi. En voi luvata mitään mutta palaute on tullut perille. 🙂


Hieno homma että meitä jotka rahoittaa toiminnan kuunnellaan 🙂

Jos kaipaatte vaikka testaajaa tuohon kovalevylle kiinteän 5G-laajakaista asiakkaista, niin täällä olisi yksi käsi pystyssä.

Muutenkin olisi kiva jos olisi Beta-testaaja ryhmä niin kuin kilpailijoilla.

Vastaa

Poksuvau
Kommentaattori
Viestejä 43 kpl

32/121

@LuMaria  kirjoitti:

Kiitos @Poksuvau, @kiisseli67, @Eeros ja @VAHAKIVELI toiveistanne!

Kuten sanottu, sovellus- ja sisältöasiat ovat sopimusasioita, joten en voi näitä kommentoida. Kerromme kyllä heti kun on jotain mitä julkisesti voi kertoa 🙂


Vähemmän yllättäen tässä kävi taas näin. Vuosikausien aikana boksilla on saatu C More yritysoston jälkeen, uudemmasta boksista on viety Netflix pois. That’s it.

 

Alan pikkuhiljalleen uskomaan siihen teoriaan jonka joku esitti, että Telia vaatii maksuja noilta yrityksiltä siitä että palveluita lisätään boksille jossain suuruudenhuuruissaan. Tai että päätökset ja sovelluskehitys näistä tehdään ruotsin puolella ja täällä vain odotellaan ja toivotaan.

Tulipa myös selville sekin, että operaattorivapaata TV palvelua ei ole tarkoitus yhtenäistää toimimaan samoin ilman telian laajakaistaa koska sehän on ihanan moniulotteista. 

Voimmekin siis todeta, että sovelluksia ei kannata odottaa, ulkoasuhinkkaamista sitäkin enemmän. On sääli miten nämä asiat on valittu tai käsketty hoitaa. Toivoa paremmasta ei ainakaan näillä näkymin ole. Eipä siinä, tallennelistan muokkaaminen asiakkaiden toiveiden mukaiseksi on varmaan ihan hyvä juttu. Onneksi televisiokannan uusiutuessa sovellukset löytyy sieltä ja naapurioperaattorilta saa jopa TV:seen asennettavan sovelluksen jota kautta pystyy tallenteitakin katselemaan ilman boksia. 

Vastaa

Sekunti
Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 093 kpl

33/121

@LuMaria  kirjoitti:

@jarkko35  kirjoitti:

@LuMaria  kirjoitti:

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 


Olisiko mahdollista saada imdb-arvio myös sarjojen yhteyteen? Helpottaisi katseltavan valintaa huomattavasti. Ihmettelen myös miksi Telian kautta V film- kanavapaketin tilanneet eivät saa Viaplay- koodia, jolla myös Viaplayn saisi käyttöönsä? Dna:n, Elisan ja Maxivisionin asiakkaat saavat. Miksi Telian asiakkaat ovat huonommassa asemassa?!


Todella hyvä kehitysidea. Sarjojen kohdalla kysymykseksi nousee se, halutaanko näyttää yksittäisten jaksojen tai kausien arvosanoja vai koko sarjan arvosanaa. Itse esimerkiksi pidän koko sarjan IMDB-arvosanaa hyvänä viitteenä siitä mitä muut ovat sarjasta pitäneet, ja se yleensä riittää minulle. Tosin joskus eksyn tutkimaan jopa yksittäisten jaksojen arvosanoja. Mitä mieltä olet: riittääkö yksi arvosana per sarja, vai pitäisikö jokaisella kaudella tai jopa jaksolla näkyä oma IMDB-arvosana?


Riittäisi yksi arvosana per sarja. Harvemmin tulee katsottua tuotantokauden jakson arvosanaa erikseen. Sarjoissa ja elokuvissa katson usein IMDB-arvosanan. Ne ovat hyvinkin luotettavia, vaikka erehtyisin katsomaan sarjan tai elokuvan, niin en ainakaan pety.

Vastaa

kshji
Kommentaattori
Viestejä 24 kpl

34/121
  • fonttiko: yritin jo sanoa, että vanha merkkipohjainen oli kaikki kohdallaan. Uudessa kuvakeversiossa ei oikeastaan mitään hyvää. Vertaa vaikka asetusvalikko - katsokaa siitä mallia. Käytettävyyys juuri sitä mitä oli tallenne. Fonttikoko on hyvä - epäilen vahvasti, että vanhassa oli tiedettä ja kokemusta mukana koko käyttäjäkunnasta. Jotain hyvää parannusta tuli päivityksessä: REC näkyy paremmin, mutta ei paljoa lohduta.
  • tämä nykyinen on buginen kuten muutkin ovat kommentoineet. Vanha merkkipohjainen Tallenne osio toimi. Nyt välillä ei näy mitään listoilla, et saa REC pois mitenkään, jumissa. Käytännössä pitää boottailla liian usein. Eikä silti saa välttämättä REC pois. Ihan sama missä pyörit, poraudut, ..taputat käsiä, ei auta. Sitä ennen 9 kk aikana ehkä kahdesti piti buutata jumin tai ääni-kuva epäsynkan takia.
  • pikanäppäimet käyttöön kuten kaukosäädinn käyttöliittymissä on ollut tapana - ei ne huvikseen ole keksitty. Jotain on pielessä kun täällä pitää ohjeistaa, että paina sinne ja tuonne ja sitten sieltä niin saat pois. Ei hyvää päivää. 
    • joka paikassa, jossa voi vain poistaa, niin SININEN on poista tai tarjoaa POISTA dialogin. Nyt pitää välillä navigoida johonkin tallenteiden kohtaan, painaa OK ja sitten listalta valita. Vaihtoehtoinen: paina sinistä: jos on vaihtoehtoja - valitse listalta ja SININE N vie defaulttina "poista TÄMÄ"
  • REC-pika: Oletuksena oltavana : Tallenna TÄMÄ. Optiona sarja, koska sarjasta ei todellakaan tiedä mitä tarkoittaa suurimmassa osassa tapauksia. Kun painat REC, oletus TÄMÄ, paina REC EIKÄ etsi joku nuoli vasemmalle (ei edes toimi renkaana ...)  ja paina OK. Vertaa vanha versio REC+REC ja se oli siinä. Sitä tarkoittaa helppokäyttöisyys ja pikanäppäimet
  • tarjotkaa pikanäppäimiä enemmän käyttöön: niitä on 4 + REC
  • iso toive: pikanappula tallenteisiin - yksi noista värillisistä. Ja että se on merkkipohjainen kuten se oli ja kuten on esim. Asetusvalikko: lista vasemmassa reunassa ja sisältö oikeassa reunassa. Olisi helppoa.
  • päivitys mosaiikkiversiossa meni vain huonompaan: nyt muutama laatikko ja sitten valitse kaikki ... Vertaa vanha: Heti näit kaikki ja aloit rullailla alaspäin tai jos lähti ylöspäin, niin hyppäsi viimeiseen. Ai että oli helppoa, nopeaa, loogista. Painot SIN ja oli pois. Nyt sininen on joskus käytössä ja joskus taas ei. Haloo.
  • Kuljepa nyt nuolilla matriisissa alaspäin ja painele sitten nuoli ylöspäin. Mitä tekee ? Ensin tuntui ettei logiikan häivääkään, mutta olihan siinä: Palaa samaa idioottireittiä kuin olit päässyt jollakin konstilla esim. keskikaistalla alaspäin.
  • mikä idea on noista laatikoista matriisissa ja noiden kuvista (kun joskus on) ? Mikä käyttöliittymätutkimus osoittaa, että on kaukosäädin käytössä järkevää ? Ei varmasti mikään. Kuva harvoin auttaa - nyt nostettu primääriksi. Niin kuin olisi merkittävin. Ei ole.
  • Poisto: Jos olet yhden jakson kohdalla ja haluat poistaa, niin sininen pitää riittää ja jos on pakko, niin siinä kohtaa dialogi: tämä vai koko sarja ja oletus TÄMÄ, jos oli osa sarjatallennusta - vrt, vaikka Outlook kalenteri. Voit poistaa helposti yhden poistamatta sarjaa.
  • Lyhyesti: Älkää sovittako kosketusnäytölle tehtyä käyttöliittymää kaukosäädin käyttöön. Tehkää omat template:t kaukosäädin käyttöön. Etenkin kun ne oli jo olemassa, nyt vaan jätetty jonnekin git branch juttuun jemmaan, palauttakaa päähaaraan mukaan.
  • Perustoiminnot joillakin pikanäppäimillä:
    • X tallenteet
    • Y tallenna TÄMÄ - (varmaan edelleen joku punainen nappula), jos vaatii kuittauksen, sama Y = ko. dialogissa voi olla vaihtoehto lähteä sarjan juttuihin - oletus TÄMÄ JA VAIN TÄMÄ, kuten se on ollut kautta aikain eri tallentimissa, TV:ssä, ...
    • Z poista tämä (varmaan edelleen sinin nappula), jos vaatii kuittauksen, sama Z
    • V ohjelmaopas
    • W sovellukset lista = omat "kanavat" (Areena, Netflix, Youtube, .... mitä sitten onkaan tarjolla)
  • IO-event käyttöön. Nyt on kuin *nix IO asynkrooninen. Kun vapautat painalluksen, niin pysähdyttävä siihen = event, eikä lukea io-jono loppuun ja katsoa minne käyttäjä joutuu. Jonnekin pysähtyy. Ohjelmaoppaassa kaikkein ärsyttävin.
  • Tai toisinpäin sitten toimiikin: saattoi olla aikasemmin, että paina 2xREC niin se oli siinä - ei tarvinnut näyttöä katsoa. Nyt antaa dialogin ja siinä kohtaa ei voikaan painaa puskuriin vaan odotettava, että ko. kohdan io on käytettävissä, jotta voi jatkaa. Tulee tosiaan tunne, että eri kohdissa on eri io-kirjasto käytössä. Välillä asynkki, välillä synkki ja välillä hukkaa.
  • asetuksiin Kaukosäädin painalluisten äänen voimakkus 0-2 tai edes on/off. Talomme ainoa kaukosäädin, joka metelöi. Ja voin kertoa: niitä on riittävästi.
Vastaa

TeroRe
Yhteisömanageri
Viestejä 4 119 kpl

35/121

@Poksuvau  kirjoitti:
Vähemmän yllättäen tässä kävi taas näin. Vuosikausien aikana boksilla on saatu C More yritysoston jälkeen, uudemmasta boksista on viety Netflix pois. That’s it.

 

Tulipa myös selville sekin, että operaattorivapaata TV palvelua ei ole tarkoitus yhtenäistää toimimaan samoin ilman telian laajakaistaa koska sehän on ihanan moniulotteista. 

Voimmekin siis todeta, että sovelluksia ei kannata odottaa, ulkoasuhinkkaamista sitäkin enemmän.


Poimin viestistäsi omaan kommenttiini yllä olevat.

 

Kuten tuolla yllä aiemmin varoittelin niin kaikkea emme voi avata. Etukäteen siis. Emme voi avata, että millaisia neuvotteluja käymme. Tai minkä toimittajan / valmistajan kanssa. Emme voi myöskään avata, että millaisia neuvotteluja olemme jo käyneet tai millaisia on parhaillaan käynnissä. TV-business on tosi sensitiivinen tässä mielessä. On myös otettava huomioon, että kilpailu tällä alalla on tosi tiukka ja kukaan ei halua antaa kilpailijoille etukäteen vihiä siitä mitä on tulossa.

 

Ymmärrän ja me kaikki ruudun tällä puolen ymmärrämme, että tämä tilanne on asiakkaan näkökulmasta todella ärsyttävä. Sitä se on myös meille, voit uskoa 🙂 Ymmärrän myös, että asioiden salassa pitäminen voi herättää erilaisia teorioita, ja siksi avoimuus olisi ehdottoman hyvä asia niiden estämiseksi.

 

Tämä ketju on avattu siksi, että voimme kuitenkin käydä keskustelua ja kertoa aina niistä asioista, mitä kulloinkin pystymme. Koen tämän ketjun tosi hyväksi ja tärkeäksi päänavaukseksi, jos vertaa aiempaan. Ollaan päästy kuitenkin ihan mukavasti alkuun ja tästä on hyvä jatkaa. Yritetään tosiaan löytää aina tapauskohtaisesti hyvä kompromissi, että mitä voimme milloinkin kertoa.

 

Itse toivoisin, että jossain kohtaa otettaisiin sellainen next step, että saisimme teille betatestiin erilaisia uudistuksia. Vuosien varrella ollaan jotain yksittäisiä asioita testailtukin, ja olisi hienoa alkaa tekemään sitä säännöllisesti. Joku kommentoikin ketjussa jo, että olisi halukas testaamaan. Tämä on siis minun henkilökohtainen toive yhteisömanagerina tässä kohtaa, jos toteutuu niin palaamme tämän suhteen asiaan 🙂

Vastaa

Timos77
Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

36/121

@LuMaria  kirjoitti:

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 


Telia digiboksilla tallennuksien selaaminen vaatii kyllä jotain selvyyttä. Juuri tallennettua sarjaa ei oikeen helposti löydä. Voisiko ohjelmaopas näyttää myös digiboksilla historiaa taaksepäin ja sieltä poimia tallennettuja? Voisiko olla ”juuri tallennetut” ja muutenkin parempi haku? 

tallentaessa, vaikuttaa hassulta kun tallennat elokuvaa ja tallennus kysyy ”kaikki jaksot vai tämä jakso” eikö elokuvaa saa teknisesti erotettua niin ettei kyselisi tuota turhaan?

 

entäpä tallentaessa, näenkö sääntöjä mistään? Esim sarjan nimellä tallentaessa, ottaako ainoastaan kyseiseltä kanavalta täysin samalla nimellä olevat vai onko joku tekstisääntö? Voisiko niitä saada muokattavaksi?

Vastaa

Timos77
Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

37/121

 


@LuMaria  kirjoitti:

Tallennuspalvelu

 

Aloitetaan tallennuspalvelusta, sillä TV-aiheissa on viime aikoina keskusteltu erityisesti sen uudistuksesta (esimerkiksi täällä ja täällä).

 

Julkaisimme joulun alla sarjatallennusmahdollisuuden ensimmäisen vaiheen sekä Telia TV -sovellukselle että -digibokseille. Toimme mahdollisuuden  tallentaa lempisarjoja kätevämmin jo jouluna, vaikka tallennuspalvelun kehittäminen jatkuukin vielä koko vuoden 2021 alkupuoliskon ajan. Samalla tallennusnäkymää uudistettiin, jotta uudet sarjatallenteet olisivat selailtavissa. Käyttöliittymä ja käyttökokemus tulevat kehittymään vielä jatkossakin. Seuraavat päivitykset tulevat tuomaan uusia työkaluja tallennusten nopeampaan selailuun.

  

Tulevissa päivityksissä julkaisemme mm. seuraavia parannuksia:

  • Tallenteiden kuvakkeiden kokoa muutetaan niin että ruudulle mahtuu useampia kuvakkeita yhtä aikaa
  • Sarjatallenteet järjestetään sarjoittain ja kausittain, jotta niiden selailu helpottuu
  • Tutkitaan ja kehitetään muita mahdollisuuksia selata suuria määriä tallenteita tehokkaammin
  • Myös tallentamiseen liittyvät hakutoiminnot tulevat paranemaan alkuvuoden aikana.
  • Lisää parannuksia tulossa lähiaikoina

Tähän varsinkin toivelistaa

 

Telia digiboksilla tallennuksien selaaminen vaatii kyllä jotain selvyyttä. Juuri tallennettua sarjaa ei oikeen helposti löydä. Voisiko ohjelmaopas näyttää myös digiboksilla historiaa taaksepäin ja sieltä poimia tallennettuja? Voisiko olla ”juuri tallennetut” ja muutenkin parempi haku? 

tallentaessa, vaikuttaa hassulta kun tallennat elokuvaa ja tallennus kysyy ”kaikki jaksot vai tämä jakso” eikö elokuvaa saa teknisesti erotettua niin ettei kyselisi tuota turhaan?

 

entäpä tallentaessa, näenkö sääntöjä mistään? Esim sarjan nimellä tallentaessa, ottaako ainoastaan kyseiseltä kanavalta täysin samalla nimellä olevat vai onko joku tekstisääntö? Voisiko niitä saada muokattavaksi?

 

edit katjane: muokattu sijoittelua

Vastaa

jarkko35
Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 498 kpl

38/121

@LuMaria  kirjoitti:

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 


En tiedä oletteko huomanneet, mutta Telia tv:n selainversio (tv.telia.fi) ei keskustele ollenkaan digiboksin tai mobiiliversion kanssa. Selainversion Jatka katsomista- lista ei ole enää viikkoihin päivittynyt sen mukaan mitä sisältöjä on digiboksilla tai sovelluksella katsonut. Selainversio näyttää elävän ihan omaa elämäänsä. Miksi näin? Sekavaa. Lisäksi todella toivoisin, että jos Telia oikeasti alkaa nyt panostamaan omaan tv-palveluunsa, niin tallenteisiin saataisiin se oma Jatka katsomista- listansa. Helpottaisi todella paljon kesken katselun olevien tallenteiden katsomista.

Vastaa

JuhoOlliLo
Telialainen
Viestejä 477 kpl

39/121

@jarkko35  kirjoitti:
En tiedä oletteko huomanneet, mutta Telia tv:n selainversio (tv.telia.fi) ei keskustele ollenkaan digiboksin tai mobiiliversion kanssa. Selainversion Jatka katsomista- lista ei ole enää viikkoihin päivittynyt sen mukaan mitä sisältöjä on digiboksilla tai sovelluksella katsonut. Selainversio näyttää elävän ihan omaa elämäänsä. Miksi näin? Sekavaa. 

Ongelma on tiedossa ja tämä tullaan korjaamaan tulevaisuudessa päivityksellä. 

Vastaa

Wiikari
Kommentaattori
Viestejä 60 kpl

40/121

Täytyy sanoa että on sekavaa. Tällä hetkellä ohjelmat eivät tallennu joiltain kanavilta (esim Jim). Tallennusten poistaminen hankalaa jos jatkuva tallennus. Tallennuksia häviää, välillä niitä ei näy ollenkaan. Muutenkin ei vaikuta kovin loppuun ajatellulta koko uudistus. Mihin on hävinnyt vanha kansanviisaus, yksinkertainen on kaunista. Turhat kikkailut pois ja monimutkaiset valikot. Varmaan yli 80% katsoo ja valitsee palvelut kaukosäädöllä. Ehdotan tämän uuden systeemin kehittämistä ajatuksella, ja vanhan palauttamista siksi aikaa.

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.