Kirjautuminen Telia tv-palveluun

  • 27 July 2017
  • 9 kommenttia
  • 79 katselukertaa

Hei, olen kirjautumisikkunassa "tervetuloa telia tv-palveluun" mutta en saa kirjauduttua sisään koska en saa näppäimistä muuta kuin numeroita naputeltua. En voi näinollen kirjoittaa käyttäjätunnustani. Olisiko tähän apuja? Boksi siis Arris vip4302.


9 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

Minulla ainakin käyttäjätunnus sisältää kymmenen numeroa. Katso, jos se löytyisi jostain papereista.

Moikka Ilkka! Tosiaan tuo Telia TV -boksilla käytettävä tunnus muodostuu 10 numerosta. Tunnari ja salasana toimitetaan yleensä sähköpostitse ja/tai tekstarilla tilausvahvistusten yhteydessä. Jos niitä ei löydy, näet tunnuksen myös kirjautumalla telia.fi:hin. Sieltä voit tarvittaessa myös tilata uuden salasanan. :)


@Tomppa_1 kirjoitti:

Minulla ainakin käyttäjätunnus sisältää kymmenen numeroa. Katso, jos se löytyisi jostain papereista.


tunnukset on mutta en pääse siihen asti, ainoastaan näkyy laitteen tekniset tiedot miten siitä eteenpäin

Moi @juhaheikkila52! Käyttöönoton pitäisi onnistua näppärästi näiden ohjeiden mukaisesti. Tunnuksia kysytään siis heti kun olet käynnistänyt palvelun ensimmäisen kerran. Kokeile tarvittaessa käyttää virrat pois kokonaan. Jos ei vieläkään onnistu, niin nappaatko ongelmakohdasta vaikka kuvan tänne Yhteisöön, niin tutkaillaan tilannetta tarkemmin.

Hei!

Minulla tulee eteen tuo telia TV-boksiin kirjautuminen, koska minulle on tulossa uusi boksi. Mistä tarkaan ottaen löydän kirjautumistunnukseni/mistä voin tilata uuden salasanan? Vanha on ollut yli vuoden käytössä ja tunnukset unohtuneet ja vahvistussähköpostikin on jo poistettu

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Harleppa@  kirjoitti:

Hei!


Minulla tulee eteen tuo telia TV-boksiin kirjautuminen, koska minulle on tulossa uusi boksi. Mistä tarkaan ottaen löydän kirjautumistunnukseni/mistä voin tilata uuden salasanan? Vanha on ollut yli vuoden käytössä ja tunnukset unohtuneet ja vahvistussähköpostikin on jo poistettu




Heippa @Harleppa! Tässä lyhyesti mutta ytimekkäästi:


 


1. Mene osoitteeseen:


https://www.telia.fi/OmatSivut/main.do


 


Tämä sivu on "Liittymäni ja palveluni"-osio. 


 


2. Kirjaudu sisään Telia-tunnuksella, verkkopankkitunnuksilla tai Mobiilivarmenteella jos et ole jo sisäänkirjautuneena Omille Sivuille. 


 


3. Valitse Telia TV palvelusi "Telia TV" kohdasta


 


4. Palvelun sivulla näkyy asiakastilin numero (10-numeroinen) eli Telia TV käyttäjätunnuksesi. Samalta sivulta voit tilata uuden salasanan tilille :) 

Kiitos nopeasta vastauksesta. Löysin tunnukseni. Mutta huomasin yhden ongelman. Siellä on sähköpostiosoitteeni väärin. Kaikkialla muualla Teliassa se on oikein. Tämän vuoksi minulle ei ilmeisesti

tullut sähköpostilla uutta salasanaa. Mistä saan korjattua sähköpostiosoitteeniko sivulle? Siellä olevasta puuttu h-kirjain edestä

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Harleppa@  kirjoitti:

Kiitos nopeasta vastauksesta. Löysin tunnukseni. Mutta huomasin yhden ongelman. Siellä on sähköpostiosoitteeni väärin. Kaikkialla muualla Teliassa se on oikein. Tämän vuoksi minulle ei ilmeisesti


tullut sähköpostilla uutta salasanaa. Mistä saan korjattua sähköpostiosoitteeniko sivulle? Siellä olevasta puuttu h-kirjain edestä




Eipä kestä @Harleppa! Kyseessä taitaa olla Telia TV mobiilipalvelu? Silloin voit vaihtaa sähköpostiosoitteen joko tv.telia.fi-sivustolla tai Telia TV -sovelluksessa.


 


// Korjattu tiedot oikeiksi

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Sekunti@  kirjoitti:


@Harleppa@  kirjoitti:

Hei!


Minulla tulee eteen tuo telia TV-boksiin kirjautuminen, koska minulle on tulossa uusi boksi. Mistä tarkaan ottaen löydän kirjautumistunnukseni/mistä voin tilata uuden salasanan? Vanha on ollut yli vuoden käytössä ja tunnukset unohtuneet ja vahvistussähköpostikin on jo poistettu




Heippa @Harleppa! Tässä lyhyesti mutta ytimekkäästi:


 


1. Mene osoitteeseen:


https://www.telia.fi/OmatSivut/main.do


 


Tämä sivu on "Liittymäni ja palveluni"-osio. 


 


2. Kirjaudu sisään Telia-tunnuksella, verkkopankkitunnuksilla tai Mobiilivarmenteella jos et ole jo sisäänkirjautuneena Omille Sivuille. 


 


3. Valitse Telia TV palvelusi "Telia TV" kohdasta


 


4. Palvelun sivulla näkyy asiakastilin numero (10-numeroinen) eli Telia TV käyttäjätunnuksesi. Samalta sivulta voit tilata uuden salasanan tilille :) 




Telia TV mobiilipalvelun (AIPTV) hallintasivu löytyy samasta kohtaa, josta näkyy mm. käyttäjätunnus esim. joulupukki1234

Vastaa