Kirjautumisongelma

  • 2 January 2020
  • 6 kommenttia
  • 16 katselukertaa

Hei

 

Ongelmana Arris 5305W, ei hyväksy salasanaa tai käyttäjätunnusta vaikka en ovat oikeita. Tuesta sanottiin että jos pystyy kirjoittamaan kirjaimia käyttäjätunnuksen kohdalla niin boksissa on väärä softa. Boksi on resetoitu useaan otteeseen ohjeiden mukaan, mutta ei auta. Tuesta sanottiin myös että jos resetointi ei auta niin pitää modeemin kautta nollata softa digiboksiin, onko siihen jotain hyvää vihjettä miten sen tekee? Modeemina Fast 5370 Air.


6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Hei @Roxy747 Hybridi liittymän kautta boksi voi tosiaan toimia kaksien eri tunnusten avulla. Käytössä on siis kaksi eri lähetystekniikkaa. Kun hybridireititin saa yhteyden kiinteään verkkoon tulisi tällöin boksin toimia IPTV tekniikalla, nämä ovat vain numeroita sisältävät tunnukset.

 

Kun reititin ei saa kiinteään verkkoon yhteyttä tai yhteyden asetuksissa on vikaa lataa boksi tällöin eri ohjelmiston ja kysyy kirjaimia sisältävää erillistä tunnusta.

 

Nyt kannattaa lähteä asiaa korjamaan siten että tarkastetaan yhteyden toimivuus kiinteän yhteyden kautta. Sekä resetoidaan reititin varmuudeksi painamalla reset painiketta tasan 10 sek ajan kun reitittimessä on virta päällä. Tämän jälkeen noin viiden minuutin odotus ja boksille virtabuutti. Mikäli linja toimii normaalisti boksi kysyy IPTV tunnuksia (kirjaimia)

 

Häiriön jatkuessa ota meihin yhteyttä chatissa


@KaPetri@  kirjoitti:

Hei @Roxy747 Hybridi liittymän kautta boksi voi tosiaan toimia kaksien eri tunnusten avulla. Käytössä on siis kaksi eri lähetystekniikkaa. Kun hybridireititin saa yhteyden kiinteään verkkoon tulisi tällöin boksin toimia IPTV tekniikalla, nämä ovat vain numeroita sisältävät tunnukset.

 

Kun reititin ei saa kiinteään verkkoon yhteyttä tai yhteyden asetuksissa on vikaa lataa boksi tällöin eri ohjelmiston ja kysyy kirjaimia sisältävää erillistä tunnusta.

 

Nyt kannattaa lähteä asiaa korjamaan siten että tarkastetaan yhteyden toimivuus kiinteän yhteyden kautta. Sekä resetoidaan reititin varmuudeksi painamalla reset painiketta tasan 10 sek ajan kun reitittimessä on virta päällä. Tämän jälkeen noin viiden minuutin odotus ja boksille virtabuutti. Mikäli linja toimii normaalisti boksi kysyy IPTV tunnuksia (kirjaimia)

 

Häiriön jatkuessa ota meihin yhteyttä chatissa


Telian järjestelmät kuulostavat kertakaikkiaan selkeiltä ja helpoilta. Aivan uskomatonta.


@KaPetri@  kirjoitti:

Hei @Roxy747 Hybridi liittymän kautta boksi voi tosiaan toimia kaksien eri tunnusten avulla. Käytössä on siis kaksi eri lähetystekniikkaa. Kun hybridireititin saa yhteyden kiinteään verkkoon tulisi tällöin boksin toimia IPTV tekniikalla, nämä ovat vain numeroita sisältävät tunnukset.

 

Kun reititin ei saa kiinteään verkkoon yhteyttä tai yhteyden asetuksissa on vikaa lataa boksi tällöin eri ohjelmiston ja kysyy kirjaimia sisältävää erillistä tunnusta.

 

Nyt kannattaa lähteä asiaa korjamaan siten että tarkastetaan yhteyden toimivuus kiinteän yhteyden kautta. Sekä resetoidaan reititin varmuudeksi painamalla reset painiketta tasan 10 sek ajan kun reitittimessä on virta päällä. Tämän jälkeen noin viiden minuutin odotus ja boksille virtabuutti. Mikäli linja toimii normaalisti boksi kysyy IPTV tunnuksia (kirjaimia)

 

Häiriön jatkuessa ota meihin yhteyttä chatissa


Hei

 

Päästiin vähän eteenpäin ylläolevilla neuvoilla. Kun modeemin resetoi pystyy kirajutumaan oikeilla tunnuksilla. Alkuvalikosta näkyy EPG, vuokraamo jne, mutta esim asetukset- ja Mix-kanavat-välilehdet ovat mustat. Kun valitsee minkätahansa kanavan ruudun alareunaan tulee kanavan numero ja nimi, tähänhetkinen ohjelma ja seuraava muttei kuvaa tai ääntä. Näin kaikilla kanavilla. Onko tähän vihjettä?      

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Näemmä minulla oli tullut virhe alkuperäisessä vastauksessa. IPTV tunnukset ovat numeroita, ei kirjaimia.

 

Olihan boksi nyt kytkettynä reitittimeen verkkokaapelilla? Kuvailemasi häiriö voi johtua huonosta yhteydestä boksin ja reitittimen välillä tai huonosta yhteydestä reitittimen ja verkon välillä. Jos sama toistuu verkkokaapelillakin yhdistettynä niin ota yhteyttä meidän tekniseen asiakaspalveluun chatin kautta.

 

Niin ja kokeile vielä kertaalleen ottaa boksista virtajohtoa irti muutaman sek ajaksi ja sitten takaisin virta päälle. Toivottavasti alkaa näillä ohjeilla toimimaan ja pääset palvelua käyttämään.

Hei

 

Ihmeiden aika ei ole ohi, nyt lähti toimimaan ilman että tehtiin mitään muutoksia missään torstaihin verrattuna. Oltaisiin ottamassa Mix-pakettia mutta ei onnistu kun lukee että Telia TV tilaus on käsittelyssä, miten tämän saisi ratkaistua?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@Roxy747@  kirjoitti:

 


Ihmeiden aika ei ole ohi, nyt lähti toimimaan ilman että tehtiin mitään muutoksia missään torstaihin verrattuna. Oltaisiin ottamassa Mix-pakettia mutta ei onnistu kun lukee että Telia TV tilaus on käsittelyssä, miten tämän saisi ratkaistua?




Hyvä juttu, että lähti toimimaan! 


 


Okei, voisimme katsoa asiakaspalvelussa minkä vuoksi siellä kyseinen herja on, ja sieltä saamme myös Mix-paketin päälle. 


Jos kirjaudut täältä asiakassivuillesi, niin kirjautumisen jälkeen sivun oikeaan alanurkkaan ilmestyy chat-painike. Pistä meille sen kautta viestiä, niin päästään heti katsomaan :smileyhappy: Aluksi chatin Botti ehdottaa omaa apuaan, mutta jos pari kertaa klikkaat ettei asiasi koske hänen ehdotuksiaan, niin sinut yhdistetään asiakaspalvelijalle. Ollaan paikalla siellä parhaillaankin ja ihan vuorokauden ympäri. 

Vastaa