@Roxy747 kirjoitti:
Ihmeiden aika ei ole ohi, nyt lähti toimimaan ilman että tehtiin mitään muutoksia missään torstaihin verrattuna. Oltaisiin ottamassa Mix-pakettia mutta ei onnistu kun lukee että Telia TV tilaus on käsittelyssä, miten tämän saisi ratkaistua?
Hyvä juttu, että lähti toimimaan!
Okei, voisimme katsoa asiakaspalvelussa minkä vuoksi siellä kyseinen herja on, ja sieltä saamme myös Mix-paketin päälle.
Jos kirjaudut täältä asiakassivuillesi, niin kirjautumisen jälkeen sivun oikeaan alanurkkaan ilmestyy chat-painike. Pistä meille sen kautta viestiä, niin päästään heti katsomaan
Aluksi chatin Botti ehdottaa omaa apuaan, mutta jos pari kertaa klikkaat ettei asiasi koske hänen ehdotuksiaan, niin sinut yhdistetään asiakaspalvelijalle. Ollaan paikalla siellä parhaillaankin ja ihan vuorokauden ympäri.