Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
OTP23
Uusi jäsen
  • 5 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kokonaisen sarjan tallentaminen yhdellä klikkauksella

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Siirryin juuri Elisa viihteestä. Onko niin edelleen, ettei Telia Tv:ssä voi kanavalta tulevan sarjan kaikkia tulevia jaksoja tallentaa yhdellä klikkauksella? Eli sarjan jokaisen jakson joutuu klikkailemaan yksitellen ohjelmaoppaasta.

 

Jos kyllä, niin melkoinen ero Elisan hyväksi. Siellähän voi paitsi päättää jakson kohdalla, haluaako tallentaa vain jakson vai kaikki tulevatkin jaksot. Ja asettaa jopa vahdin seulomaan ohjelmaopasta, jolloin palvelu tallentaa tulevaisuudessa kaikki ohjelmat, joiden nimessä esiintyvät käyttäjän määrittämät asiasanat. Samalla voi päättää, mihin kansioon tallennukset sijoittuvat.

 

Myös ohjelmaopasta tulee Telia Tv:ssä parantaa. Elisalla haku löytää kaikki kanavilta tulevat jaksot ja esittää ne listana. Siitä olisi yksitellenkin melko helppo merkitä tallennettaviksi. Telialla pitää näköjään valita jokainen päivä erikseen, sitten hakea, sitten klikata. Varsinainen haku ei edes etsi tv-kanavilta, vaan ainoastaan vuokraamosta. Ikä ja terveys!

 

Luin toisaalta, että Telia Tv -palvelua kehitetään nyt kovasti (mm. HTML5 ja Yle Areenan sovellus digiboksiin tulossa kovaa vauhtia). Ja pienellä etsinnällä jatkuvasta tallentamisesta seuraavan ilmoituksen: "Jatkuvia tallennuksia ei voi vielä asettaa sovelluksen eikä digiboksin kautta. Ominaisuus päivittyy palveluun myöhemmin. Toistaiseksi jatkuvia tallenteita voi tehdä osoitteessa telia.fi/tallennus, kun käytössäsi on Telia TV digiboksi Telian laajakaistalla." Kehitystyö siis kesken ja sen takia käyttäjäkokemus melkoinen tilkkutäkki eli erilainen sovelluksilla, nettisivuilla, ilman ja digiboksin kanssa. Toivotan voimia, onnea ja ennen kaikkea ripeyttä! Muutosten kestäessä kauemmin ei pelkkä mahdollisuus tallentaa ulkoiselle kovalevylle pidättele minua kovin kauaa, vaan siirryn takaisin Elisan viihteeseen ja jään Telialle vain laajakaista-asiakkaaksi.

4 vastausta
NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 665 custom-general.kudos
  • 1503 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @OTP23 ja tervetuloa Telia Yhteisöön keskustelemaan!

 

Jos sinulla on tosiaan meidän laajakaista ja siinä Telia TV -digiboksi käytössä, niin pystyt hyödyntämään jatkuvia tallennuksia. Näitä voi tehdä osoitteessa telia.fi/tallennus kuten olit tuossa omassa kirjoituksessa ohjetta lainannutkin.

 

Telia TV -sovelluksella ja digiboksilla on toki eroavaisuuksi, mutta molempia tekniikoita kehitetään jatkuvasti eteenpäin.

Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kuten tuossa yllä kuvattiin niin palvelua kehitetään jatkuvasti. Ominaisuuksia on toivon mukaan tulossa. Aikataulua ei tiedetä. Kehityspyyntöjä on välitetty eteenpäin. Myös erinäisiä sopimusneuvotteluja käydään koko ajan. Palvelu kuitenkin kehittyy jatkuvasti.

 

 

Täytyy vain uskoa tarpeeksi tähän kehitykseen joka ei näy asiakkaille.

Hyotysa
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kuinkas tuo sarjatallennus tällä hetkellä on eli minulla ei ainakaan toimi tässä kuvattu tapa?

 

Chattailin tänään asiakaspalvelun kanssa ja he kertoivat, ettei sarjatallennus ole tällä hetkellä mahdollista. Peruin koko Telia-TV-palvelun tämän vuoksi...

 

 

AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 173 custom-general.kudos
  • 393 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @Hyotysa ja tervetuloa tänne Yhteisöön!

 

Tilanne on toistaiseksi vielä sama kuin aiemmin, eli jatkuva tallennus on mahdollinen, kun käytössä on Telia TV -digiboksi Telian laajakaistalla. Ikävä juttu, että tuon ominaisuuden puuttuminen omasta palvelustasi oli se ratkaiseva tekijä, minkä vuoksi päädyit perumaan tilauksen. 

 

Tässä linkissä lisää juttua tallennuspalvelusta kaiken kaikkiaan. 

Yhteisön moderaattori | TV & dekkarit | Samsung |