Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kinks
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kortinlukija ongelma Samsung Q80R -mallissa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vaihdoin TV:n Sonysta Samsung Q80R malliin ja CI+ kortinlukija toimii muuten täysin, mutta aina kun television avaa tulee näytölle iso valkoinen logo jossa lukee "CI-valikko authentication success".

Se näkyy siinä n. 5sek. jolloin katoaa. Entisessä Sony XE9005 TV:ssa ei tuota tapahtunut, mistähän sen saisi poistettua näkymästä on aika ärsyttävää vaikkei ikuisuuksia näykään.?

 

edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi

 

3 vastausta
Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 831 custom-general.kudos
  • 1163 custom-general.replies
  • 77 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kinks@  kirjoitti:

Vaihdoin TV:n Sonysta Samsung Q80R malliin ja CI+ kortinlukija toimii muuten täysin, mutta aina kun television avaa tulee näytölle iso valkoinen logo jossa lukee "CI-valikko authentication success".

Se näkyy siinä n. 5sek. jolloin katoaa. Entisessä Sony XE9005 TV:ssa ei tuota tapahtunut, mistähän sen saisi poistettua näkymästä on aika ärsyttävää vaikkei ikuisuuksia näykään.?

 

edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi

 


Moi @kinks ja tervetuloa Yhteisöön! Onko kortinlukija kuitenkin pysynyt samana vai vaihtuiko sekin telkkarin myötä? Tuli mieleen että jos lukija on vaihtunut niin se täytyy linkittää kortin kanssa uudelleen. Vai onko kyse nyt jostai muusta?

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
kinks
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Merja_J@  kirjoitti:

@kinks@  kirjoitti:

Vaihdoin TV:n Sonysta Samsung Q80R malliin ja CI+ kortinlukija toimii muuten täysin, mutta aina kun television avaa tulee näytölle iso valkoinen logo jossa lukee "CI-valikko authentication success".

Se näkyy siinä n. 5sek. jolloin katoaa. Entisessä Sony XE9005 TV:ssa ei tuota tapahtunut, mistähän sen saisi poistettua näkymästä on aika ärsyttävää vaikkei ikuisuuksia näykään.?

 

edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi

 


Moi @kinks ja tervetuloa Yhteisöön! Onko kortinlukija kuitenkin pysynyt samana vai vaihtuiko sekin telkkarin myötä? Tuli mieleen että jos lukija on vaihtunut niin se täytyy linkittää kortin kanssa uudelleen. Vai onko kyse nyt jostai muusta?


Kortinlukija ja kortti edelleen sama, siksi aika outoa että Sonyssa ei tuota logoa ollut, mutta Samsungissa on.

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 108 custom-general.kudos
  • 605 custom-general.replies
  • 51 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kinks@  kirjoitti:

@Merja_J@  kirjoitti:

@kinks@  kirjoitti:

Vaihdoin TV:n Sonysta Samsung Q80R malliin ja CI+ kortinlukija toimii muuten täysin, mutta aina kun television avaa tulee näytölle iso valkoinen logo jossa lukee "CI-valikko authentication success".

Se näkyy siinä n. 5sek. jolloin katoaa. Entisessä Sony XE9005 TV:ssa ei tuota tapahtunut, mistähän sen saisi poistettua näkymästä on aika ärsyttävää vaikkei ikuisuuksia näykään.?

 

edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi

 


Moi @kinks ja tervetuloa Yhteisöön! Onko kortinlukija kuitenkin pysynyt samana vai vaihtuiko sekin telkkarin myötä? Tuli mieleen että jos lukija on vaihtunut niin se täytyy linkittää kortin kanssa uudelleen. Vai onko kyse nyt jostai muusta?


Kortinlukija ja kortti edelleen sama, siksi aika outoa että Sonyssa ei tuota logoa ollut, mutta Samsungissa on.


Ilmoitus on uuden telkkarin järjestelmän luoma. TV:n asetuksissa voisi olla kohta josta info viestit saa estettyä. Laitevalmistajan tekninen tuki voi olla paras paikka kysyä neuvoa mikäli oikeaa valikkoa TV:n asetuksista ei tahdo löytyä.