Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63822
Kirjoituksia 173816

Kysymys Telia Tv:stä:) mitä nuo numerot ovat tallennuksien perässä? (74,67,62 yms)



Highlighted

Kysymys Telia Tv:stä:) mitä nuo numerot ovat tallennuksien perässä? (74,67,62 yms)

Uusi keskustelija
Viestejä 6 kpl

Kysymys Telia Tv:stä:) mitä nuo numerot ovat tallennuksien perässä? (74,67,62 yms)

1/9

Telia TV kuva.jpg

 

 

Mitähän nuo numerot ovat tallennusten perässä?(74,67,62 yms). Ei ole nauhoituksen pituus eikä kanavanumero. Kellään mitään tietoa?

 

 

Edit HannaSu: kuva upotettu

 

 

 

0 tykkäystä
8 vastausta
Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 065 kpl

2/9

Hyvää päivää @BetriRuottinen! Tervetuloa rupattelemaan ja mukavaa kun löysit pohdittavaa. Asiasta siis kolmanteen..

 

Verkkotallennukset ovat 90 päivän ajan (3 kk) voimassa Telialla jonka jälkeen ne poistuvat verkosta automaattisesti. Kyseessä on eräänlainen laskuri, joka näyttää kuinka monta päivää sinulla on jäljellä katseluaikaa. Selvensikö tämä asiaa?

 

Lisää aiheesta:

https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-digiboksi-laajakaistalla/tallennuspalvelu

Highlighted

Telialainen
Viestejä 370 kpl

3/9

@BetriRuottinen  kirjoitti:

Mitähän nuo numerot ovat tallennusten perässä?(74,67,62 yms). Ei ole nauhoituksen pituus eikä kanavanumero. Kellään mitään tietoa?


Kyseiset numerot kertovat kuinka monta päivää tallenne on vielä katsottavissa. Tallenne säilyy 90 vuorokautta, jonka jälkeen se poistuu tallennuksista.

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 6 kpl

4/9

Kiitos paljon 🙂 


@MikaelMu  kirjoitti:

@BetriRuottinen  kirjoitti:

Mitähän nuo numerot ovat tallennusten perässä?(74,67,62 yms). Ei ole nauhoituksen pituus eikä kanavanumero. Kellään mitään tietoa?


Kyseiset numerot kertovat kuinka monta päivää tallenne on vielä katsottavissa. Tallenne säilyy 90 vuorokautta, jonka jälkeen se poistuu tallennuksista.


 

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 6 kpl

5/9

@Sekunti  kirjoitti:

Hyvää päivää @BetriRuottinen! Tervetuloa rupattelemaan ja mukavaa kun löysit pohdittavaa. Asiasta siis kolmanteen..

 

Verkkotallennukset ovat 90 päivän ajan (3 kk) voimassa Telialla jonka jälkeen ne poistuvat verkosta automaattisesti. Kyseessä on eräänlainen laskuri, joka näyttää kuinka monta päivää sinulla on jäljellä katseluaikaa. Selvensikö tämä asiaa?

 

Lisää aiheesta:

https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-digiboksi-laajakaistalla/tallennuspalvelu

 


Kyllä 🙂 kiitos paljon..josko vielä voisin tiedostella että mihinhän päivityksen jäljeen katosi valikoista esim foxin ohjelmat(näky siellä tilatuissa palveluissa, pystyi esim katsomaan tietyn sarjan jaksoja). Nykyään pitää hakemalla hakea. Minusta tämä oli askel taaksepäin.

 

Edit EssiJn: Muokattu lainausmerkintä kohdilleen

0 tykkäystä
Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 065 kpl

6/9

@BetriRuottinen  kirjoitti:

Kyllä 🙂 kiitos paljon..josko vielä voisin tiedostella että mihinhän päivityksen jäljeen katosi valikoista esim foxin ohjelmat(näky siellä tilatuissa palveluissa, pystyi esim katsomaan tietyn sarjan jaksoja). Nykyään pitää hakemalla hakea. Minusta tämä oli askel taaksepäin.

Eipä kestä! Hymiö Onnellinen

 

Ellen väärin muista niin automaattinen Fox Catch Up -ominaisuus poistui 20.5.2019 Telia TV-kanavien siirtyessä HD-laatuun. Jatkossa haluamasi tallennukset voit napsauttaa päälle suoraan Fox HD -kanavalta. Tallennukset onnistuvat myös esimerkiksi älypuhelimien Telia TV -sovelluksella tai Ohjelmaopas-sivustolla esim. jatkuvalla tallennuksella. Lisätietoa etätallennuksen käytöstä täällä.

 

 

 

Asiakastiedote:

https://www.telia.fi/asiakastuki/ajankohtaista/tiedotteet/tiedote?id=d478b2f5-02b2-4c83-b22a-f9fd79b...

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 6 kpl

7/9

@Sekunti  kirjoitti:

@BetriRuottinen  kirjoitti:

Kyllä 🙂 kiitos paljon..josko vielä voisin tiedostella että mihinhän päivityksen jäljeen katosi valikoista esim foxin ohjelmat(näky siellä tilatuissa palveluissa, pystyi esim katsomaan tietyn sarjan jaksoja). Nykyään pitää hakemalla hakea. Minusta tämä oli askel taaksepäin.

Eipä kestä! Hymiö Onnellinen

 

Ellen väärin muista niin automaattinen Fox Catch Up -ominaisuus poistui 20.5.2019 Telia TV-kanavien siirtyessä HD-laatuun. Jatkossa haluamasi tallennukset voit napsauttaa päälle suoraan Fox HD -kanavalta. Tallennukset onnistuvat myös esimerkiksi älypuhelimien Telia TV -sovelluksella tai Ohjelmaopas-sivustolla esim. jatkuvalla tallennuksella. Lisätietoa etätallennuksen käytöstä täällä.

 

 

 

Asiakastiedote:

https://www.telia.fi/asiakastuki/ajankohtaista/tiedotteet/tiedote?id=d478b2f5-02b2-4c83-b22a-f9fd79b...


Kiitos taas 🙂 en kyllä löydä mistään tuota "jatkuva tallennus" vaihtoehtoa..esim sub tv (perjantai simpsonit uusi kausi klo 18:00) näyttää ohjelman kohdalla vain muistutuksen ja tallennuksen(kerta luontoisen). Sama telia tvllä kuin android sovelluksessakin 😞

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 6 kpl

8/9

@Sekunti  kirjoitti:

@BetriRuottinen  kirjoitti:

Kyllä 🙂 kiitos paljon..josko vielä voisin tiedostella että mihinhän päivityksen jäljeen katosi valikoista esim foxin ohjelmat(näky siellä tilatuissa palveluissa, pystyi esim katsomaan tietyn sarjan jaksoja). Nykyään pitää hakemalla hakea. Minusta tämä oli askel taaksepäin.

Eipä kestä! Hymiö Onnellinen

 

Ellen väärin muista niin automaattinen Fox Catch Up -ominaisuus poistui 20.5.2019 Telia TV-kanavien siirtyessä HD-laatuun. Jatkossa haluamasi tallennukset voit napsauttaa päälle suoraan Fox HD -kanavalta. Tallennukset onnistuvat myös esimerkiksi älypuhelimien Telia TV -sovelluksella tai Ohjelmaopas-sivustolla esim. jatkuvalla tallennuksella. Lisätietoa etätallennuksen käytöstä täällä.

 

 

 

Asiakastiedote:

https://www.telia.fi/asiakastuki/ajankohtaista/tiedotteet/tiedote?id=d478b2f5-02b2-4c83-b22a-f9fd79b...


Ei löydy kännykästä/telia tvstä jatkuva tallennus vaihtoehtoa 😞 

 

Screenshot_20190617_222051_com.teliasonera.sonera.viihde.jpg


Edit EssiJn: kuva upotettu

0 tykkäystä
Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 065 kpl

9/9

MITEN ASETAN JATKUVAN TALLENNUKSEN?

Jatkuvia tallennuksia ei voi vielä asettaa sovelluksen eikä digiboksin kautta. Ominaisuus päivittyy palveluun myöhemmin.

Toistaiseksi jatkuvia tallenteita voi tehdä osoitteessa telia.fi/tallennus, kun käytössäsi on Telia TV digiboksi Telian laajakaistalla.

 

Lähde: https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-digiboksi-laajakaistalla/tallennuspalvelu

 

Toivottavasti tämä selvensi asiaa @BetriRuottinen Hymiö Erittäin onnellinen

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.