Kysymys Telia Tv:stä:) mitä nuo numerot ovat tallennuksien perässä? (74,67,62 yms)

  • 17 June 2019
  • 8 kommenttia
  • 17 katselukertaa


 


 


Mitähän nuo numerot ovat tallennusten perässä?(74,67,62 yms). Ei ole nauhoituksen pituus eikä kanavanumero. Kellään mitään tietoa?


 


 


Edit HannaSu: kuva upotettu


 


 


 


8 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Hyvää päivää @BetriRuottinen! Tervetuloa rupattelemaan ja mukavaa kun löysit pohdittavaa. Asiasta siis kolmanteen..


 


Verkkotallennukset ovat 90 päivän ajan (3 kk) voimassa Telialla jonka jälkeen ne poistuvat verkosta automaattisesti. Kyseessä on eräänlainen laskuri, joka näyttää kuinka monta päivää sinulla on jäljellä katseluaikaa. Selvensikö tämä asiaa?


 


Lisää aiheesta:


https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-digiboksi-laajakaistalla/tallennuspalvelu


@BetriRuottinen@  kirjoitti:

Mitähän nuo numerot ovat tallennusten perässä?(74,67,62 yms). Ei ole nauhoituksen pituus eikä kanavanumero. Kellään mitään tietoa?


Kyseiset numerot kertovat kuinka monta päivää tallenne on vielä katsottavissa. Tallenne säilyy 90 vuorokautta, jonka jälkeen se poistuu tallennuksista.

Kiitos paljon :) 


@MikaelMu@  kirjoitti:

@BetriRuottinen@  kirjoitti:

Mitähän nuo numerot ovat tallennusten perässä?(74,67,62 yms). Ei ole nauhoituksen pituus eikä kanavanumero. Kellään mitään tietoa?


Kyseiset numerot kertovat kuinka monta päivää tallenne on vielä katsottavissa. Tallenne säilyy 90 vuorokautta, jonka jälkeen se poistuu tallennuksista.


 


@Sekunti@  kirjoitti:

Hyvää päivää @BetriRuottinen! Tervetuloa rupattelemaan ja mukavaa kun löysit pohdittavaa. Asiasta siis kolmanteen..


 


Verkkotallennukset ovat 90 päivän ajan (3 kk) voimassa Telialla jonka jälkeen ne poistuvat verkosta automaattisesti. Kyseessä on eräänlainen laskuri, joka näyttää kuinka monta päivää sinulla on jäljellä katseluaikaa. Selvensikö tämä asiaa?


 


Lisää aiheesta:


https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-digiboksi-laajakaistalla/tallennuspalvelu


 




Kyllä 🙂 kiitos paljon..josko vielä voisin tiedostella että mihinhän päivityksen jäljeen katosi valikoista esim foxin ohjelmat(näky siellä tilatuissa palveluissa, pystyi esim katsomaan tietyn sarjan jaksoja). Nykyään pitää hakemalla hakea. Minusta tämä oli askel taaksepäin.


 


Edit EssiJn: Muokattu lainausmerkintä kohdilleen

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@BetriRuottinen@  kirjoitti:

Kyllä 🙂 kiitos paljon..josko vielä voisin tiedostella että mihinhän päivityksen jäljeen katosi valikoista esim foxin ohjelmat(näky siellä tilatuissa palveluissa, pystyi esim katsomaan tietyn sarjan jaksoja). Nykyään pitää hakemalla hakea. Minusta tämä oli askel taaksepäin.

Eipä kestä! :smileyhappy:


 


Ellen väärin muista niin automaattinen Fox Catch Up -ominaisuus poistui 20.5.2019 Telia TV-kanavien siirtyessä HD-laatuun. Jatkossa haluamasi tallennukset voit napsauttaa päälle suoraan Fox HD -kanavalta. Tallennukset onnistuvat myös esimerkiksi älypuhelimien Telia TV -sovelluksella tai Ohjelmaopas-sivustolla esim. jatkuvalla tallennuksella. Lisätietoa etätallennuksen käytöstä täällä.


 


 


 


Asiakastiedote:


https://www.telia.fi/asiakastuki/ajankohtaista/tiedotteet/tiedote?id=d478b2f5-02b2-4c83-b22a-f9fd79bcabf4


@Sekunti@  kirjoitti:

@BetriRuottinen@  kirjoitti:

Kyllä 🙂 kiitos paljon..josko vielä voisin tiedostella että mihinhän päivityksen jäljeen katosi valikoista esim foxin ohjelmat(näky siellä tilatuissa palveluissa, pystyi esim katsomaan tietyn sarjan jaksoja). Nykyään pitää hakemalla hakea. Minusta tämä oli askel taaksepäin.

Eipä kestä! :smileyhappy:

 

Ellen väärin muista niin automaattinen Fox Catch Up -ominaisuus poistui 20.5.2019 Telia TV-kanavien siirtyessä HD-laatuun. Jatkossa haluamasi tallennukset voit napsauttaa päälle suoraan Fox HD -kanavalta. Tallennukset onnistuvat myös esimerkiksi älypuhelimien Telia TV -sovelluksella tai Ohjelmaopas-sivustolla esim. jatkuvalla tallennuksella. Lisätietoa etätallennuksen käytöstä täällä.

 

 

 

Asiakastiedote:

https://www.telia.fi/asiakastuki/ajankohtaista/tiedotteet/tiedote?id=d478b2f5-02b2-4c83-b22a-f9fd79bcabf4


Kiitos taas 🙂 en kyllä löydä mistään tuota "jatkuva tallennus" vaihtoehtoa..esim sub tv (perjantai simpsonit uusi kausi klo 18:00) näyttää ohjelman kohdalla vain muistutuksen ja tallennuksen(kerta luontoisen). Sama telia tvllä kuin android sovelluksessakin :(


@Sekunti@  kirjoitti:


@BetriRuottinen@  kirjoitti:

Kyllä 🙂 kiitos paljon..josko vielä voisin tiedostella että mihinhän päivityksen jäljeen katosi valikoista esim foxin ohjelmat(näky siellä tilatuissa palveluissa, pystyi esim katsomaan tietyn sarjan jaksoja). Nykyään pitää hakemalla hakea. Minusta tämä oli askel taaksepäin.

Eipä kestä! :smileyhappy:


 


Ellen väärin muista niin automaattinen Fox Catch Up -ominaisuus poistui 20.5.2019 Telia TV-kanavien siirtyessä HD-laatuun. Jatkossa haluamasi tallennukset voit napsauttaa päälle suoraan Fox HD -kanavalta. Tallennukset onnistuvat myös esimerkiksi älypuhelimien Telia TV -sovelluksella tai Ohjelmaopas-sivustolla esim. jatkuvalla tallennuksella. Lisätietoa etätallennuksen käytöstä täällä.


 


 


 


Asiakastiedote:


https://www.telia.fi/asiakastuki/ajankohtaista/tiedotteet/tiedote?id=d478b2f5-02b2-4c83-b22a-f9fd79bcabf4




Ei löydy kännykästä/telia tvstä jatkuva tallennus vaihtoehtoa :( 


 




Edit EssiJn: kuva upotettu

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

MITEN ASETAN JATKUVAN TALLENNUKSEN?


Jatkuvia tallennuksia ei voi vielä asettaa sovelluksen eikä digiboksin kautta. Ominaisuus päivittyy palveluun myöhemmin.


Toistaiseksi jatkuvia tallenteita voi tehdä osoitteessa telia.fi/tallennus, kun käytössäsi on Telia TV digiboksi Telian laajakaistalla.


 


Lähde: https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-digiboksi-laajakaistalla/tallennuspalvelu


 


Toivottavasti tämä selvensi asiaa @BetriRuottinen :smileyvery-happy:

Vastaa