Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Vihuri
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 27 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Lähetys hyppii Telia-Tv-sovelluksella

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Valitinkin tuossa Ylen selostusääni hässäkästä.

 

Mutta pukkasi toisen ongelman: Nimittäin MTV3- kanavalla jos tallennan vaikkapa uutiset, ja alan katselemaan tallennetta esim. 5 minuuttia myöhemmin, kun varsinainen lähetys on edelleen menossa, niin lähetys hyppii miten sattuu. Menee välillä alkuun uudelleen ja taas ja taas...

 

Ehkäpä tulevalle dementikolle? on tällainen ihan jees toiminto, mutta onhan tuo aika nolo bugi kyllä todella !!

 

Koodarit hoi, saisitteko nyt listittyä tuon bugeroisen asap kiitti ! Ja huomio ! >Tämä ei ollut vielä esim. vuosi sitten !

 

edit Merja_J: otsikkoa muokattu

11 vastausta
EmmaTe
Telialainen
Telialainen
  • 9 custom-general.kudos
  • 73 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @Vihuri! Onko tämä sinulla tuolloin langattomassa verkossa vai verkkokaapelilla kiinni? Kuulostaa omituiselta vialta. Digiboksin boottaus auttaa asiaan. Eli irroita virtajohto ja laita takaisin, jos vika jatkuu niin yhteys häiriöilmoituksien puolelle jotta vikailmoitus saadaan tutkintaan, tästä saat yhteyden. Tai tarvittaessa soittamalla 020 690 400 ma-pe 8-20, la 9-1630 (mpm/pvm).

Vihuri
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 27 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@EmmaTe@  kirjoitti:

Hei @Vihuri! Onko tämä sinulla tuolloin langattomassa verkossa vai verkkokaapelilla kiinni? Kuulostaa omituiselta vialta. Digiboksin boottaus auttaa asiaan. Eli irroita virtajohto ja laita takaisin, jos vika jatkuu niin yhteys häiriöilmoituksien puolelle jotta vikailmoitus saadaan tutkintaan, tästä saat yhteyden. Tai tarvittaessa soittamalla 020 690 400 ma-pe 8-20, la 9-1630 (mpm/pvm).


Ööh... Jos olisit kurkannut edellistä ongelmaani, niin olisit saanut selville, että kyseessä iPad Air 2 😄

 

Sorry etten tajunnut mainita !

 

Eli voinhan buutata toki ex-Welhon boxini jos se auttaa 😃 Ja monesti nää onkin henkimaailman hommia ^^

Pekka_Koo
Telialainen
Telialainen
  • 127 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Vihuri, aivan 🙂 Välttämättä reitittimen buutista ei ole tässä nyt apua, mutta hyvä sekin toki on tehdä. Hyppiikö tallenne muuten vielä senkin jälkeen kun ohjelma on loppunut?

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7

Vihuri
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 27 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitos kysymästä, enpä ole huomioinut tuota = eos.

 

Mutta edelleen, tuo on tosi rasittava bugi. Jobsin firman vehkeissä yleensä apit toimii niinkuin pitääkin, toivon että pääsette samalle tasolle omanne kanssa...

EmmaTe
Telialainen
Telialainen
  • 9 custom-general.kudos
  • 73 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @Vihuri! Tästä viasta olisi hyvä tehdä selvitys minkä vuoksi tämä tallenne sinulla hyppii. Yleistä vikaa näissä tallenteissa ei ole. Suosittelen tästä olemaan meidän häiriöilmoituksiin yhteydessä 020 690 400 ark. 8-20, la 9-1630 (mpm/pvm) tai chattiin.

Vihuri
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 27 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Juu, otan sinne yhteyttä..

Vihuri
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 27 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Vihuri@  kirjoitti:

Juu, otan sinne yhteyttä..


 

Tilanne se, etten sitten jaksanut jonotella tuonne ja maksaa siitä ilosta, kun eipä nuo vikailmot mene pakettipuheminuutteihin edes.. Vika jatkuu edelleen, viimeksi eilen seiskan uutiset jota tallensin iPadiin ja aloin katsomaan viivästytettynä 5 min jäljessä.

Ja koskee tosiaan kokemukseni mukaan vain MTV3:a. Onneksi.

 

Uusin iOs ja appikin ajan tasalla eli what can do??

 

Kierrän nyt tuota ongelmaa tarvittaessa katsomalla CMOREN apin kautta mutta onhan tuo hölmö bugi...

Sawez
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Vihuri@  kirjoitti:

@Vihuri@  kirjoitti:

Juu, otan sinne yhteyttä..


 

Tilanne se, etten sitten jaksanut jonotella tuonne ja maksaa siitä ilosta, kun eipä nuo vikailmot mene pakettipuheminuutteihin edes.. Vika jatkuu edelleen, viimeksi eilen seiskan uutiset jota tallensin iPadiin ja aloin katsomaan viivästytettynä 5 min jäljessä.

Ja koskee tosiaan kokemukseni mukaan vain MTV3:a. Onneksi.

 

Uusin iOs ja appikin ajan tasalla eli what can do??

 

Kierrän nyt tuota ongelmaa tarvittaessa katsomalla CMOREN apin kautta mutta onhan tuo hölmö bugi...


Lainaan vanhaa viestiä, mutta mulla on nyt sama ongelma Telian digiboxin kautta.

 

Eli jos katon vaikka Nelosta "suorana", niin se saattaa pompata yhtäkkiä vaikka 5sek taakse päin. Tai eteen. Tuo Nelonenhan pitää laittaa tallennukseen, jotta voi kattoa suorana.

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 504 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Sawez@  kirjoitti:
Eli jos katon vaikka Nelosta "suorana", niin se saattaa pompata yhtäkkiä vaikka 5sek taakse päin. Tai eteen. Tuo Nelonenhan pitää laittaa tallennukseen, jotta voi kattoa suorana.

Tässä voisi ensimmäisenä kokeilla virtojen pois käyttämistä digiboksista, muutamaksi minuutiksi. Virtajohto irti paikaltaan, odottelee hetken aikaa ja laittaa takaisin paikalleen. Tämän jälkeen pitäisi lähteä toimimaan normaalisti.