Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Pirkka_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Lasku tuli kahteen kertaan?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kaapeli-TV:n heinäkuun lasku tuli kahteen kertaan, toisen eräpäivä 22. ja toisen 29.07. Laskut muuten identtiset, ainoastaan viitenumerossa on yhden numeron ero. Lienee ok, jos jätän toisen näistä maksamatta? E-laskusopimus on voimassa, joten miten näin pääsi käymään?
15 vastausta
Brit_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei taas!

Eipä ollut viesti näemmä mennyt perille reskontraan, koska taas tuli täysivelotteinen lasku. Koskakahan tuo heinäkuun tuplamaksu oikein hyvitetään?!?
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Brit!

Sinulle on tosiaan lähetetty 2.9. lasku summalla 19,90 eur, mutta se on kokonaisuudessaan hyvitetty tuolla liikasuorituksella. Sinun ei siis tarvitse maksaa saamaasi laskua lainkaan. Asia on nyt kunnossa!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
villemuranen_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Maksoin Kaapeli-TV:n maksun viikko sitten ja nyt siitä tuli maksukehotus. Maksoin vahingossa senkin, koska en heti tarkistanut olinko jo maksanut laskun.

Tämä ilmeisesti hyvitetään seuraavassa laskussa eikä maksukehotuksesta tule ylimääräistä kulua? Oletan näin...
Mariela_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 292 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Heippa villemuranen,

Lisäätkö asiakasnumerosi profiiliisi asetuksista, jotta päästään tsekkaamaan tilanne? 🙂

//Maria
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
villemuranen_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Nyt on asiakasnumero päivitetty profiiliin. 🙂
Marjaana_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 198 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kiitos! 🙂

Tsekkasin tilanteen. Tämä joulukuun alussa saamasi lasku ei ollutkaan maksukehoitus, vaan ihan tavallinen ja ajallaan lähetetty lasku, missä on mukana maksukehoitusmaksu lokakuun laskusta.

Tuplasuositukset toki huomioidaan ja tuolle 22.12.2014 erääntyvälle laskulle ei enää tarvitse maksaa mitään. Seuraava lasku lähtee sitten tammikuun alussa.

Näin joulun alla kannattaa muuten tutustua meidän yllätyskalenteriin, siellä on jaossa upeita palkintoja -vain Soneran asiakkaille!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu