Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Pirkka_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Lasku tuli kahteen kertaan?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kaapeli-TV:n heinäkuun lasku tuli kahteen kertaan, toisen eräpäivä 22. ja toisen 29.07. Laskut muuten identtiset, ainoastaan viitenumerossa on yhden numeron ero. Lienee ok, jos jätän toisen näistä maksamatta? E-laskusopimus on voimassa, joten miten näin pääsi käymään?
15 vastausta
Minna-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 829 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Pirkka! Meiltä on lähtenyt kaksi laskua, koska ensimmäisessä laskussa viitenumero oli virheellinen. Kun maksat 29.7. eräpäivällä olevan laskun, menee kaikki niinkuin pitääkin. Kysessä siis poikkeusellinen virhetilanne 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
ZyrTech_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mä ehdin jo maksaa tuon 22.7. eräpäivän maksun virheellisellä viitenumerolla, joten voin kai poistaa tuon 29.7. eräpäivän laskun?
Minna-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 829 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Jos maksu lähti tililtäsi herjaamatta viitenumeroa on asia ok ja voit poistaa tuon 29.7. eräpäivällä olevan laskun.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Brit_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei!

Mulle tuli myös lasku kahteen kertaan ja epähuomiossa myös maksoin molemma (e-lasku käytössä). Mites nyt; palautuuko ylimääräinen maksu tilille vai hyvitetäänkö se ensi kuun laskussa?
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Brit!

Liikasuoritus hyvitetään automaattisesti seuraavassa laskussa, joten ei hätää.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Brit_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Heippa!

Eipä tuota tuplamaksua kyllä oltu hyvitetty seuraavassa laskussa; ihan tuli normaali lasku verkkopankkiin. Mahtaako hyvitys tulla sitten vasta syyskuun laskuun vai pitääkö asiaa käydä selvittämässä Soneran liikkeessä / asiakaspalvelussa?
Brit_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Heippa!
Voisiko joku vastata ennen kuin maksan tämän kuun laskun?
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Brit!

Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta. Tuplasuoritus täällä näkyy mutta jostain syystä se ei nyt kohdistunut automaattisesti tulevaan laskuun kuten piti. Maksa saamasi lasku normaalisti. Laitoin pyynnön reskontraamme, jotta kohdistavat suorituksen nyt manuaalisesti seuraavaan kertyvään laskuun.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Brit_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Paljon kiitoksia! 🙂