Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
seppojupi
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 56 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Lätkäpassi ei toimi Telia digiboksilla

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minulla oli  Cmoore  sport ja liigapassi. Vaihdoin tänään C moore tv totaliin , johon kuuluu myös liigapassi. Cmooretv:n aktivointi onnistui, mutta lätkää ei näy eli se ainut joka tulee digiboksin kautta, cm tv suoratoistoista ilman boksia- Ennen  näkyi kaikki hyvin eli miten aktivoida boksi(Arris4302).

Edit MinnaLN: täsmennetty otsikkoa.

11 vastausta
MinnaLN
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 129 custom-general.kudos
  • 502 custom-general.replies
  • 31 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Voit alkuun kokeilla onko digiboksin uudelleen käynnistyksestä hyötyä (virtajohto pois ja takaisin). Jos se ei auta täytyisi tarkistaa, että kanavatilaukset ovat kunnossa. Tämä onnistuu asiakaspalvelumme kautta, esimerkiksi chat on aika näppärä olla yhteyksissä asiakaspalveluumme. Löydät meidän chatin kirjautumalla Minun Teliaasi.

Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)

seppojupi
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 56 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Löysin koko C mooren  tarjonnan etuvalikosta, jossa mm lätkää, futista ja koko c mooren ohjelmat . Aikaisemmin katoin boksin kautta. Onko Telian boksi nyt turha, kun siitä pitää maksaa 10/kk.Boksissa noita kanavia ei näy. Ratkaisu kuitenkin löytyi c moore tv:stä.

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 405 custom-general.kudos
  • 691 custom-general.replies
  • 79 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@seppojupi  kirjoitti:

Löysin koko C mooren  tarjonnan etuvalikosta, jossa mm lätkää, futista ja koko c mooren ohjelmat . Aikaisemmin katoin boksin kautta. Onko Telian boksi nyt turha, kun siitä pitää maksaa 10/kk.Boksissa noita kanavia ei näy. Ratkaisu kuitenkin löytyi c moore tv:stä.


Sinulla pitäisi olla Telia TV -digiboksissasi C More -sovellus, johon kirjautumalla näet koko C Moren sisällön. Onnistuuko katselu sitä kautta? 

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

seppojupi
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 56 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

En saa boksia aktivoitua. Siinä näkyy C moore hits ja C moore max 2. Aikaisemmin kaikki C mooren  kanavat näkyivät boksissa, Sovellus pyytää kyllä kirjautumaan , mutta aina on väärä salasana, Myyjä Telialla sanoi, että unohda ko sovellus.

 

MinnaLN
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 129 custom-general.kudos
  • 502 custom-general.replies
  • 31 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@seppojupi  kirjoitti:

En saa boksia aktivoitua. Siinä näkyy C moore hits ja C moore max 2. Aikaisemmin kaikki C mooren  kanavat näkyivät boksissa, Sovellus pyytää kyllä kirjautumaan , mutta aina on väärä salasana, Myyjä Telialla sanoi, että unohda ko sovellus.


Sinulla onkin ilmeisesti tilattuna C More suoratoistopalvelun kautta tuo C More total+, eikö vain? Ja heti jatko kysymyksenä sinulla ilmeisesti on meidän kiinteä laajakaista digiboksin yhteydessä?

Kanavapakettitilauksesi jälkeen sinulle on lähtenyt automaattisesti sähköposti, josta löydät henkilökohtaisen linkin, josta pääset ottamaan C More suoratoistopalvelun käyttöösi. Sähköpostin otsikko on ”Aktivoi C More tuote käyttöösi”

Jos sinulla on tämä C Moren total+ ja meidän digiboksi laajakaistalla, sinun täytyy alkuun aktivoida sinun Telia TV  -sovelluksen tunnukset, jos ne eivät ole tiedossa. Jos Telia TV -sovelluksen tunnukset eivät ole tiedossasi, yleensä Telia TV -käyttäjätunnuksena on asiakkaan sähköpostiosoite, mutta voit tarvittaessa varmistaa sen kirjautumalla Minun Teliaasi. Tarvittaessa nollaa Telia TV -sovelluksen salasana menemällä selaimella osoitteeseen tv.telia.fi ja valitse sivun oikeasta yläkulmasta kohta "Kirjaudu". Klikkaa sieltä kohtaa "Unohtuiko käyttäjätunnus tai salasana?". Tämän jälkeen sivu pyytää sinua syöttämään käyttäjätunnuksesi, jonka jälkeen saat sähköpostiisi salasanan nollaus linkin.

Kun, Telia TV -sovelluksen tunnukset ovat tiedossa, kirjaudu Telia TV -sovellukseesi varmistaaksesi, että C More on kanavapaketeissa mukana. Se onnistuu Minun Teliastasi, ja asiakastukisivustollamme on vielä askel askeleelta ohjeet tähän. Tämän jälkeen, kirjaudu digiboksin C More -sovelluksen kautta Telia TV -tunnuksillasi palveluun. Meidän asiakaspalvelumme on myös mieluusti apuna tässä. 🙂

 

MinnaLN_0-1634292553992.png

 

Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)

seppojupi
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 56 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Menin ohjeiden mukaan . Telia tv näkyy tietokoneella, mutta kun klikkaan telkussa tuota alhaalla olevaa C moore tunnusta, ka yritän kirjautua, niin  tulee"tilaus ei ole voimassa" eli sitä kautta ei pääse, vaikka tilaus on voimassa. Cmoore näkyy kyllä telkusssa suoratoistona. En vaan ymmärrä , tarviiko boksia enää. Ennen oli boksissa kaikki tilatut kanavat

MinnaLN
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 129 custom-general.kudos
  • 502 custom-general.replies
  • 31 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@seppojupi  kirjoitti:

Menin ohjeiden mukaan . Telia tv näkyy tietokoneella, mutta kun klikkaan telkussa tuota alhaalla olevaa C moore tunnusta, ka yritän kirjautua, niin  tulee"tilaus ei ole voimassa" eli sitä kautta ei pääse, vaikka tilaus on voimassa. Cmoore näkyy kyllä telkusssa suoratoistona. En vaan ymmärrä , tarviiko boksia enää. Ennen oli boksissa kaikki tilatut kanavat


Nii justiin, eli tunnus osasto on kunnossa! Tästä en näe sinun asiakastietojasi tarkemmin, mutta uskon että kyse on nyt siitä, että Telia TV -sovellukseen ei ole yhdistettynä C Moren suoratoistopalveluiden kanssa.

Koita vielä kirjautua Minun Teliaasi ja valitse siellä Liittymäni ja palveluni. Tämän jälkeen valitse Telia TV -kohdasta Minun kanavapakettini. Tämän jälkeen valitse tilaamasi kanavapaketin 0,00 € -hintainen vaihtoehto ja valitse sen jälkeen Telia TV sovellus -tilisi. Vahvista maksuttoman kanavapaketin tilaus. Tämän jälkeen koita kirjautua Telia TV digiboksin C More -sovellukseeen noilla Telia TV -sovellus tunnuksillasi.

Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)

seppojupi
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 56 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ongelmana on , ettei hyväksy salasanaa, jonka olin vaihtanut. Kysymys, voiko olla  molemmat eli suoratoisto ja  c moore sovellus. Voiko  teiltä saada Teliatv:n  sen oikean salasanan,  millä boksi aktivoituu?  Onneksi tuo suoratoisto pelaa, vaikka se hieman työläämpi onkin. Olen  joskus saanut sieltä aktivointitunnuksen, kun otin tallennuksen käyttöön.

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 214 custom-general.kudos
  • 931 custom-general.replies
  • 70 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

En ihan saanut tarkkaan kiinni @seppojupi  mitä salasanaa olet vailla. Digiboksin (Telia TV-palvelu ilman kiinteää Telian laajakaistaa)
pystyt vaihtamaan ohjeidemme kautta.