Liigapaketti + C More Sport


Väittäisin tässä viikonlopun aikana kuulleeni tai nähneeni mainoksia, joissa luvataan Liigapaketin omistajalle kylkeen C More Sport 15e hintaan?

Nyt kun itsellä on Laajakaista+TeliaTV+täysi Liigapaketti, niin asiakaspalvelija chatissa ilmoitti C More Sportin hinnan olevan minulle 29,90?

Minulla oli kyllä kiireinen viikonloppu, niin en ole ehtinyt tutustua pienellä painettuihin teksteihin tai rajoitteisiin - tai ehkä olen vain nähnyt unta tällaisesta tarjouksesta.

Mites tää nyt menee?


12 kommenttia

Heippa @puppelitupuna ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön :smileyhappy:


Liigapassi + C more Sport on tilattavissa 39,90e/kk hinnalla. Täällä on listattuna kaikki Liigan pakettivaihtoehdot.

No mutta hei vaan,

Eli voisitko sanoa paljonko tilaukseni uudeksi hinnaksi tulisi? Kun siis minulla on jo täysi-liigapaketti pohjalla. Muistaakseni maksan tästä 44,90e/kk.


Olet ymmärtänyt oikein.

 

https://www.telia.fi/liiga/edut

 

Sun pitää vaihtaa vaan kanavapakettia ja tehdä määräaikainen soppari.


@puppelitupuna@  kirjoitti:

No mutta hei vaan,

Eli voisitko sanoa paljonko tilaukseni uudeksi hinnaksi tulisi? Kun siis minulla on jo täysi-liigapaketti pohjalla. Muistaakseni maksan tästä 44,90e/kk.





Hmm, osaatko sanoa tarkemmin mitä tuohon nykyiseen pakettiisi kuuluu? Liigapassi + Viasat Total on ainakin tuon hintainen, onkohan sinulla mahdollisesti se?


 


Esimerkiksi Liiga-passi + C More sport + Viasat urheilu -paketin kuukausihinta on  54,90 € ja siihen sisältyvät muun muassa kaikki Liiga-pelit ja NHL, KHL, Mestarien liiga ja F1.

Niin siis mielestäni aloitusviestissäni jo kerroin, että minulla on Laajakaista (VDSL-hybridi)+Telia TV+Täysi Liigapaketti. Eli se mitä markkinoitiin syksyllä 44,90.

Valitettavasti omissa tiedoissani nuo Telia-TV Laajakaistalla-jutut ovat syksystä asti olleet tilassa "tilauksessa", niin en pysty oikein itse tekemään muutoksia.

Nyt haluaisin nähdä formulatkin, ja pienin paketti millä sen saan, on käsittääkseni C More Sport. Ja haluaisin tietää mitä siitä joudun maksamaan.

Voidaanko näillä tiedoilla jatkaa?

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@puppelitupuna@  kirjoitti:

Niin siis mielestäni aloitusviestissäni jo kerroin, että minulla on Laajakaista (VDSL-hybridi)+Telia TV+Täysi Liigapaketti. Eli se mitä markkinoitiin syksyllä 44,90.

Voidaanko näillä tiedoilla jatkaa?




Nyt kun sinulla on tuo super edullinen yhdistelmäpaketti Liigasta, niin sit ei kannata sen enempiä ruuvailla. Tuohon kannattaa siis napata C More Sport kylkeen normaaleilla hinnoilla. Tuon paketin hinta on 29,95e/kk ja minimitilausjakso on 30 päivää. 

Voit tilata paketin helposti kirjautumalla telia.fi sivuille ja muokkaamalla Telia TV -palvelun kanavapaketteja tai sitten klikkaamalla Minun Telia -sovelluksesta kanavan käyntiin.


 


Täältä lisätietoja C More Sport paketista

No nyt kuitenkin pitää muistaa, että maksan tästä liigapaketista myös huhtikuusta syyskuuhun niinäkin aikoina, kun liigaa ei pelata - eli tämähän ei katkea kesäksi mitenkään. Ja että aiemmin 50/10 VDSL maksoi minulle 24,90€/kk. Eli en kyllä pidä tuota 30€ lisämaksua lisättynä 44,90 summaan mitenkään erityisen edullisena, varsinkin jos sitä muille asiakkaille mainostetaan 15€ lisämaksulla.

Täytyy sanoa, että ensimmäinen iso pettymys teihin tuli juuri nyt.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@puppelitupuna@  kirjoitti:

No nyt kuitenkin pitää muistaa, että maksan tästä liigapaketista myös huhtikuusta syyskuuhun niinäkin aikoina, kun liigaa ei pelata - eli tämähän ei katkea kesäksi mitenkään. Ja että aiemmin 50/10 VDSL maksoi minulle 24,90€/kk. Eli en kyllä pidä tuota 30€ lisämaksua lisättynä 44,90 summaan mitenkään erityisen edullisena, varsinkin jos sitä muille asiakkaille mainostetaan 15€ lisämaksulla.

Täytyy sanoa, että ensimmäinen iso pettymys teihin tuli juuri nyt.




Tehdäänpä pieni laskuharjoitus, niin yritän vähän havainnollistaa tätä tilannetta.


 


Sinulla on siis laajakaista ja Telia TV -digiboksi laajakaistalla palvelu käytössä. Tämän setin normaali hinnoittelu on siis 34,90e/kk, ilman mitään maksukanavia (sis. peruskanavat).


 


Nyt olet napannut tarjouksen, jossa saa tuon paketin päälle Liiga-passin 10e/kk, jolloin kokonaishinta on edullinen 44,90e/kk. Normaaleilla hinnoilla tämä olisi 34,90e/kk + 24,90e/kk (Liiga-passin hinta) = 59,80e/kk. Säästöä siis tässä kohdassa 15e/kk.


 


Sinun tapauksessa C More Sport kyytiin


Kaista + digiboksi + Liiga-passi 44,90e/kk + C More Sport 29,95e/kk (toistaiseksi voimassaoleva) = 74,85e/kk


 


Mainitsemallasi Liiga-passi asiakkaiden +15e kombolla kaava olisi seuraava


Kaista + digiboksi 34,90e/kk + Liiga-passi ja C More Sport 39,90e/kk (12kk sopimuksella) = 74,80e/kk


 


Eli on se Liiga paketoitu kaistan ja digiboksin kylkeen tai sitten C Moren kylkeen, niin lopullinen kokonaissumma päätyy itseasiassa ihan samoihin. Näkisin kuitenkin, että tuossa sinun setissä tilanne on sikäli joustavampi, että voit halutessasi ottaa C Moren aina kuukaudeksi kerrallaan, eli sen voi katkaista milloin vain. Paketissa on toki paljon katsottavaa ympäri vuoden, mutta jos Formulat on se mitä haluat sieltä ainoastaan katsella, niin silloin tämä toistaiseksi voimassaoleva C More on järkevämpi, kun voit katkaista paketin sitten kauden jälkeen. Tässä toisessa vaihtoehdossa on 12kk kanavapakettidiili, jolloin sitä ei voi purkaa kesken määräaikaisuuden.


 


En tiedä avasiko tämä laskuharjoitus tilannetta yhtään, mutta tiivistettynä tilanne on sellainen, että meillä on erilaisia yhdistelmäpaketteja joita voi sitten yhdistellä haluamallaan tavalla.

Moi. Miten tuossa combossa onnistuu Cmoren katkaisu kesän ajaksi ja kuitenkin niin että Liiga passi jää voimaan , kun ei siitä laskua kuitenkin tule?


@PenttiHilkuri@  kirjoitti:

Moi. Miten tuossa combossa onnistuu Cmoren katkaisu kesän ajaksi ja kuitenkin niin että Liiga passi jää voimaan , kun ei siitä laskua kuitenkin tule?




Kombossa tuo laskutus on koko ajan sama ja sopimus pätee myös kesäaikaan


@ReOlivia@  kirjoitti:

@PenttiHilkuri@  kirjoitti:

Moi. Miten tuossa combossa onnistuu Cmoren katkaisu kesän ajaksi ja kuitenkin niin että Liiga passi jää voimaan , kun ei siitä laskua kuitenkin tule?


Kombossa tuo laskutus on koko ajan sama ja sopimus pätee myös kesäaikaan


Eli combo on irtisanottava jotta välttyy laskulta kesän aikana? 

 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@PenttiHilkuri@  kirjoitti:
Eli combo on irtisanottava jotta välttyy laskulta kesän aikana? 

Kyllä! Toki tällöin Cmore ei ole myöskään katsottavissa kesällä, ja sieltähän tulee paljon ohjelmaa ihan koko kesän ajan. Muun muassa ainakin Formulat ja yleisurheilua :smileyhappy: Kannattaa myös tarkistaa ettei paketissasi ole määräaikaista sopimusta voimassa, mutta se voidaan vilkaista asiakaspalvelumme kauttakin, ja näet sen myös laskultasi.


 

Vastaa