MIX M ylimääräinen kanavien vaihto?


Kunniamerkki +2

Hei,

 

Eikö nyt olisi ihan reilua pistää kaikille MIX paketin haltijoille yksi ylimääräinen kanavan vaihtomahdollisuus tälle kuulle? Discoveryn kanavat pimeni alkukuusta, joten aika moni varmaankin suoritti tuon kanavan vaihtonsa, jottai sai paketin 10 kanavaa täyteen. Tänään 13.4. sitten loppui BBCn Entertainment ja Knowledge näkymästä ja valikoimaan uutena tuli BBC Brit ja Earth. Ei kai tässä nyt oikeasti tarvitse kaikkien odottaa toukokuulle, että pääsee tutustumaan näihin uusiin kanaviin?


16 kommenttia

Kunniamerkki +3

Itselläni ei ilmeisesti onnistu ollenkaan kanavien vaihto, tulee ilmoitus "Muutosten tallennus epäonnistui." Yritin vaihtaa poistuneet BBC kanavat uusiin, en ole tehnyt aikaisempia muutoksia.

Itellä kans oli bbc entertainment joka sitten tosiaan loppu ja vaihtu bbc britiks, soitin tänään asiakaspalveluun ja suostuivat onneks "nollaan" mun mix m kanavapaketin että pystyin sitte valitteen heti tän kanavan. Kannattaa soittaa sinne ja selittää tilanne. Mielestäni ihan oikeutettua jo tän discovery hässäkänki takia....

Minullakaan ei onnistu MIX BBC kanavien vaihto, tulee ilmoitus "Muutosten tallennus epäonnistui."

Joo eipä voi vaihtaa kanavia, kun on jo kerran vaihtanut. Sonera, herätys!

Ei hyvää päivää taas Sonera. Miten te voitte olla noin urpoja? Kuinka monta kertaa kuussa te meinaatte viedä multa kanavia MIX paketista...huokaus. Ei se #*%"¤%# vieköön olis pitänyt olla niin vaikeeta ymmärtää, että ne MIX paketín kanavanvaihtorajoitukset olis voinut nollata tms. Montakohan päivää siinä tällä kertaa menee, että saa asiakaspalvelusta jonkun kiinni. VOI #¤%&¤#%% TEIDÄN KANSSA.

Moi kaikille, lähetin näistä kanavien vaihdoista palautteen eteenpäin! :)


Palataan asiaan kun saadaan lisäinfoa.

Tuota ei pystytä muuttamaan, että saisi itsepalveluna kanavia muutettua enemmän kuin kerran kuussa.


 


Mutta sellanen vinkki vielä, että aspan kautta pystytään hoitamaan homma, eli voidaan vaihtaa noita kanavia. Eli Esimerkiksi voi ottaa yhteyttä Omien Sivujen Chatin (kysy meiltä) kautta tai pirautella meille. :)


@RaMaria kirjoitti:

Tuota ei pystytä muuttamaan, että saisi itsepalveluna kanavia muutettua enemmän kuin kerran kuussa.

 

Mutta sellanen vinkki vielä, että aspan kautta pystytään hoitamaan homma, eli voidaan vaihtaa noita kanavia. Eli Esimerkiksi voi ottaa yhteyttä Omien Sivujen Chatin (kysy meiltä) kautta tai pirautella meille. :)


No tietenkään ette tuota pysty muuttamaan, sehän vaatisi halua ja osaamista. Soittaahan teille myös voi, jos haluaa jonottaa tuntikaupalla maksullisessa jonossa. Ja Facen kautta viestin jo laitoin aikaa sitten, saa nähdä ehdittekö viikonloppuun mennesä reagoimaan. Vaikka eipä tuolla enää väliä, taitaa meikäläinen kattella eurosportit ja BBC:t huomenna jo Elisan toimittamana. 

Facen puolella käsitellään viestit niiden saapumisjärjestyksessä. Tällä hetkellä siellä on about vuorokauden jono.


 


Vaihtoehtojahan meillä on yhteydenottoon tosiaan muitakin kuin soittaminen. Näistä esimerkkejä Omien Sivujen chat sekä palvelupyyntö, Facebook sekä Twitter.

Kunniamerkki +2

Itselläni kanavan vaihtojen nollaaminen tältä kuulta onnistui kätevimmin Facebookin yksityisviestin kautta alle vuorokaudessa. Omien sivujen chatissä tätä ei pystytty hoitamaan vaan ohjattiin soitteleen asiakaspalveluun.

Joo chatti olikin hyödyllinen

"00:07:54 Jari : tuosta kannattaa ilman muuta tehdä vikailmoitus Omien sivujen kautta >palvelu pyyntö nappula alarivillä.
00:08:21 KIM LAUKKANEN : ja kestää ikuisuuden haluan ne näkymään nyt
00:09:34 Jari : Sitten kannattaa soittaa vikapalveluun: 0206 9 0101"

 

Tosi palvelualtis. Vika ilmoituksessa ei edes ollut sopivaa paikkaa omien sivujen vioille ja vikapalvelussa kukaan ei vastaa.

 

Teillä soneralla on kurssit käyty kuinka asiakasta juoksutetaan paikasta toiseen ja suututtamaan.

 

Ja muuten ei onnistunut kanavien vaihto vaikka viimeksi vaihdoin kanavia yli vuosi sitten. Se siitä vaihda kerran kuukaudessa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
Moro sonerayhri ja tervetuloa Klaaniin :)

Tuohon vikailmoituksen tekoon Omilla Sivuilla on pari vaihtoehtoa:

1) Pääsivun Palvelupyyntö-linkki ja sieltä Jätä palvelupyyntö -> Laajakaista-asiat -> Muita asioita
2) Valitse Pääsivun liittymäkarusellista Sonera Viihde ja sen jälkeen Tee vikailmoitus

Noilla eteenpäin? 🙂
Kunniamerkki +3
Vaihdoin viime viikon torstaina puhelimitse BBC Entertainment ja BBC Knowledge kanavat uusiin BBC Brit ja BBC Earth kanaviin, mutta viikon odottelun jälkeen kanavat eivät näy vieläkään. HD-linkitys on tehty jo pari vuotta sitten, joten siitä ei jää kiinni. Kanavahaun tein perjantaina, mutta sekään ei auttanut.

@niepa83 Näkyykö kanavat kuitenkin Mix-paketissa Omilla Sivuilla? Jos ei, niin sitten on jotain vaihdossa mennyt pieleen. Voit Omilla Sivuilla ottaa meihin yhteyttä Chatilla (vasemmassa yläkulmassa "Kysy meiltä"), saat asiakasneuvojan sieltä kiinni 24/7, ja kanavat saadaan laitettua kohdilleen samantien.


Jos on niin, että Mix-paketin kanavat näyttävät olevan ihan ok Omilla Sivuilla, kannattaa olla yhteydessä Tekniseen Asiakaspalveluumme p. 0206 9 0101, tarkistellaan sitä kautta missä mättää.

Kunniamerkki +3
Ei näy uusia kanavia omilla sivuilla, enkä pysty vieläkään vaihtamaan kanavia sitä kautta, tulee edelleen "muutosten tallennus epäonnistui" ilmoitus.

@niepa83 Okei, eli kannattaa napata chat yhteys meille päin. Kirjaudu vielä Omille Sivuille, ja valkkaa yläreunasta se "Kysy meiltä"-kohta, niin saat chatin auki :smileyhappy:

Vastaa