Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Leonwilmer
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 32 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

MIX kanavapaketti ei päivity

Vaihdoin kanavat Mix M pakettiin niin YLLÄTYS YLLÄTYS, kanavat ei alkaneet näkymään! "Ei pääsyä" koodi 5 😡😡 , eikö täällä toimi mikään??? Juu tallensin tiedot...
4 vastausta
NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 664 custom-general.kudos
  • 1502 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions


@Leonwilmer kirjoitti:
Vaihdoin kanavat Mix M pakettiin niin YLLÄTYS YLLÄTYS, kanavat ei alkaneet näkymään! "Ei pääsyä" koodi 5 😡😡 , eikö täällä toimi mikään??? Juu tallensin tiedot...

Oliko tuo ongelma Viihdepaketissa vai kaapelikortilla? Lähtikö jo toimimaan vai onko edelleen päivittymättä?

Leonwilmer
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 32 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kaapelikortilla. Ei näy
Leonwilmer
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 32 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mikä teillä siellä Sonerassa nyt hiertää??? Ensin otettiin pois 10 kanavaa ja kun niiden tilalle valitsi uudet niin NEKÄÄN EI NÄY! Kertokaa nyt KOKO TOTUUS meille kuluttajille!
NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 664 custom-general.kudos
  • 1502 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions


@Leonwilmer kirjoitti:
Mikä teillä siellä Sonerassa nyt hiertää??? Ensin otettiin pois 10 kanavaa ja kun niiden tilalle valitsi uudet niin NEKÄÄN EI NÄY! Kertokaa nyt KOKO TOTUUS meille kuluttajille!

Meidän asiakaspalvelu voisi tarkistaa tilanteen, että miksi kanavat ei päivity. Siinä voi olla myös viivettä sellainen 1-2h jopa. Mihin aikaan teit päivityksen? Asiakaspalvelu voisi tarkistaa asian omien sivujen chat palvelun kautta, joten sieltä saisit ainakin vastaukset että onko muutos tullut perille.