MTV, Nelonen ja Sub eivät näy Telia TV:n mobiilipalvelussa

  • 24 February 2021
  • 17 kommenttia
  • 214 katselukertaa

MTV3 ,4 ja sub eivät näy kännykässäni. Miksi?


 


Edit SaJoonas: muokattu otsikkoa ja poistettu toinen samanlainen ketju


17 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@Malogolbe@  kirjoitti:

MTV3 ,4 ja sub eivät näy kännykässäni. Miksi?




Hei @Malogolbe ja tervetuloa Yhteisöön!

Ovatko kanavat aiemmin näkyneet normaalisti? Onhan sinulla aktiivinen tilaus Tallennuspalvelusta voimassa?


@SaJoonas@  kirjoitti:


@Malogolbe@  kirjoitti:

MTV3 ,4 ja sub eivät näy kännykässäni. Miksi?




Hei @Malogolbe ja tervetuloa Yhteisöön!

Ovatko kanavat aiemmin näkyneet normaalisti? Onhan sinulla aktiivinen tilaus Tallennuspalvelusta voimassa.




Eivät ole koskaan näkyneet paitsi boksilla. Tallennus palvelu tilattu eilen. Kuka kertoo onko se toimitettu?


Tää sählääminen alkaa jyrsiä!


Nää sovellukset pitäs saada toimimaan. Ilman päivän selvittelyä!


 


Edit SaJoonas: muokattu lainaus


 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@Malogolbe@  kirjoitti:
Eivät ole koskaan näkyneet paitsi boksilla. Tallennus palvelu tilattu eilen. Kuka kertoo onko se toimitettu?

Tää sählääminen alkaa jyrsiä!


Nää sovellukset pitäs saada toimimaan. Ilman päivän selvittelyä!




Täällä Yhteisön puolella emme pääse asiakastietoihin käsiksi, jotta voisimme tilauksen tilannetta tarkistella. Oletko kokeillut kirjautua Minun Teliaan nettisivujen tai sovelluksen kautta ja tarkistanut näkyykö Tallennuspalvelu siellä aktiivisena? Sen tulisi löytyä "Telia TV -mobiilissa" -välilehdellä. Jos siellä lukee "Tilaus käsittelyssä", niin Tallennuspalvelun tilaus ei mahdollisesti ole mennyt läpi. Voimme tutkia tilannetta tarkemmin asiakaspalvelussa.

Olen kirjoittanut tästä asiasta aikaisemminkin, tuolloin vastaus oli, että ongelma Telialla tiedossa ja työn alla. Aika monta viikkoa kuitenkin on kulunut ja sama ongelma jatkuu.. MTV3, Sub ja Nelonen eivät näy läppärillä. Tallennupalvelun tilaus aktiivinen Minun Teliassa. Kaikki kanavat näkyvät kännykällä, tabletilla ja kotona digiboksilla, mutta eivät läppärillä. En voi ymmärtää mikä voisi olla syynä tähän. Ylen ja Alfan ohjelmat näkyvät moitteetta. 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@VAHAKIVELI@  kirjoitti:

Olen kirjoittanut tästä asiasta aikaisemminkin, tuolloin vastaus oli, että ongelma Telialla tiedossa ja työn alla. Aika monta viikkoa kuitenkin on kulunut ja sama ongelma jatkuu.. MTV3, Sub ja Nelonen eivät näy läppärillä. Tallennupalvelun tilaus aktiivinen Minun Teliassa. Kaikki kanavat näkyvät kännykällä, tabletilla ja kotona digiboksilla, mutta eivät läppärillä. En voi ymmärtää mikä voisi olla syynä tähän. Ylen ja Alfan ohjelmat näkyvät moitteetta. 




Näin tosiaan on, että tuo sinun ja @Malogolben kuvailema tilanne vielä jatkuu, mutta on meillä paraiakaa työstössä. 


@AaTanja@  kirjoitti:

@VAHAKIVELI@  kirjoitti:

Olen kirjoittanut tästä asiasta aikaisemminkin, tuolloin vastaus oli, että ongelma Telialla tiedossa ja työn alla. Aika monta viikkoa kuitenkin on kulunut ja sama ongelma jatkuu.. MTV3, Sub ja Nelonen eivät näy läppärillä. Tallennupalvelun tilaus aktiivinen Minun Teliassa. Kaikki kanavat näkyvät kännykällä, tabletilla ja kotona digiboksilla, mutta eivät läppärillä. En voi ymmärtää mikä voisi olla syynä tähän. Ylen ja Alfan ohjelmat näkyvät moitteetta. 


Näin tosiaan on, että tuo sinun ja @Malogolben kuvailema tilanne vielä jatkuu, mutta on meillä paraiakaa työstössä. 


 

Hei, edelleenkään ei läppäriä käytettäessä Telia TV:n tallenteet näy!  Tämä koskee kaiken aikaa esim. Subin, MTV3:n eikä nelosen ohjelmia. Monien muiden kanavien tallenteet näkyvät.  Ongelma jatkunut jo puoli vuotta. Tuntuu turhauttavalta katsoa lempiohjelmat kännykän ruudulta, kun läppäri ei niitä suostu näyttämään. Onko asiaa viety eteenpäin?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

@VAHAKIVELI@  kirjoitti:

Hei, edelleenkään ei läppäriä käytettäessä Telia TV:n tallenteet näy!  Tämä koskee kaiken aikaa esim. Subin, MTV3:n eikä nelosen ohjelmia. Monien muiden kanavien tallenteet näkyvät.  Ongelma jatkunut jo puoli vuotta. Tuntuu turhauttavalta katsoa lempiohjelmat kännykän ruudulta, kun läppäri ei niitä suostu näyttämään. Onko asiaa viety eteenpäin?




Tämän häiriön korjaus meillä tosiaan vieläkin meneillään. Varmistaisin, että onko siis kyseessä toistuvat sarjatallennukset? Voisit myös kokeilla asettaa tallenteet tv.telia.fi sivultamme, ei sovelluksella.

Hei, kiitos paljon vinkistä! Olen tosiaan käyttänyt sovellusta tallennusten tallentamista varten ja usein sarjojen osalta myös sarjatallennusta. Nyt kokeilin tallentaa telia.fi-sivulta yksittäisiä ohjelmia suoraan ja ainakin nyt ne näyttäisi olevan myös läppärillä toistettavissa. Toivoisin kuitenkin, että myös sovelluksella tehtävät toallennukset onnistuisivat ja sarjatallentaminen on hyödyllinen ominaisuus. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@VAHAKIVELI@  kirjoitti:

 Toivoisin kuitenkin, että myös sovelluksella tehtävät toallennukset onnistuisivat ja sarjatallentaminen on hyödyllinen ominaisuus. 




Ehdottomasti samaa mieltä. Tuo häiriö on meillä tosiaan korjauksessa, joten toivotaan että saataisiin se mahdollisimman pian kuntoon. 

Kunniamerkki +6

Ovatko ne kanavat tulossa koskaan takaisin?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@positroni  kirjoitti:

Ovatko ne kanavat tulossa koskaan takaisin?




Millainen tilanne sinulla tarkalleen ottaen kanavien suhteen suhteen, sillä seuraava vastaukseni ei aivan kata noita aloituksessa mainittuja kaikkia kolmea kanavaa:


 


Onko sinulla Tallennuspalvelu tilattuna? Se esim. mahdollistaa Nelosen kanavien katsomisen "Tallenna ja katso"-toiminnolla. Löydät meidän Asiakastuki-sivustolta sekä verkkokaupasta lisää infoa. 


 


 


 


 

Kunniamerkki +6

Kyllä minulla pitäisi olla se tilattuna. Ehkä käytän jotain väärää toimintoa tms. Minulla ei valitettavasti ole kovinkaan suurta motivaatiota opetella kehnosti toteutetun palvelun käyttöä tai etsiä vikoja. Opettelen mieluummin jotain yleismaailmallisempaa ja hyödyllisempää. Luulin, että se olisi ollut helpompi asia.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@positroni koitetaan helpottaa tilannetta, vaikka haastavalta voi tuntuakin🙂>


 


Tuli vielä mieleemme, että mahtaako siellä olla juuri oikeilla tunnuksilla palvelu katselussa? Joskus voi olla olemassa useammat tunnukset ja niillä eri sisältöjä. Tulisi siis tarkistaa, että niillä tunnuksilla on kirjauduttu sisään, joiden kanavasisältöön kuuluu myös Tallennuspalvelu. Tämä siis yksi mahdollisuus, mistä voisi kiikastaa. 


 


Pääset tarkistamaan tilanteen mm. Minun Telia -sovelluksesta. Alla on kuvakaappaus omista tiedoistani Liittymäsi ja palvelusi -kohdasta, joka löytyy alapalkin puhelinkuvakkeesta. 


 



 

Kunniamerkki +6

Joo, niitä tunnuksia on niin monta. Oma Telian tunnuksilla ei pääse ollenkaan Telia TV-sovellukseen. Sitten on jotkut tunnukset, joilla pääsee sinne rampaversioon Telia TV:stä.

 

Seuraava asia taitaakin olla sitten se, miten saan tämän palvelun luotettavasti suljettua, etten maksa turhasta.

Kunniamerkki +6

Kappas, nyt alkoi toimia, kun kirjauduin ulos ja sisään.

 

Silti jotkut kanavat pitää jostain syystä asettaa johonkin tallennukseen, että niitä voi katsoa. Vähän on turhan vaikeaa.

 

Kai sitä pitää hommata erillinen televisio, tai joku dvb-c-vastaanotin koneeseen.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@positroni hyvä homma, että lähti toimimaan!

Tosiaan tietyt kanavat vaativat tallennuksen, jotta lähtevät katseluun, mutta tuohon kun tottuu, niin homma varmasti alkaa sujua😁>

Vastaa