Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Malogolbe
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

MTV, Nelonen ja Sub eivät näy Telia TV:n mobiilipalvelussa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

MTV3 ,4 ja sub eivät näy kännykässäni. Miksi?

 

Edit SaJoonas: muokattu otsikkoa ja poistettu toinen samanlainen ketju

17 vastausta
Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 855 custom-general.kudos
  • 1250 custom-general.replies
  • 80 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@VAHAKIVELI@  kirjoitti:

 Toivoisin kuitenkin, että myös sovelluksella tehtävät toallennukset onnistuisivat ja sarjatallentaminen on hyödyllinen ominaisuus. 


Ehdottomasti samaa mieltä. Tuo häiriö on meillä tosiaan korjauksessa, joten toivotaan että saataisiin se mahdollisimman pian kuntoon. 

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
positroni
Kommentaattori
  • 14 custom-general.kudos
  • 57 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ovatko ne kanavat tulossa koskaan takaisin?

AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 181 custom-general.kudos
  • 443 custom-general.replies
  • 22 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@positroni  kirjoitti:

Ovatko ne kanavat tulossa koskaan takaisin?


Millainen tilanne sinulla tarkalleen ottaen kanavien suhteen suhteen, sillä seuraava vastaukseni ei aivan kata noita aloituksessa mainittuja kaikkia kolmea kanavaa:

 

Onko sinulla Tallennuspalvelu tilattuna? Se esim. mahdollistaa Nelosen kanavien katsomisen "Tallenna ja katso"-toiminnolla. Löydät meidän Asiakastuki-sivustolta sekä verkkokaupasta lisää infoa. 

 

 

 

 

Yhteisön moderaattori | TV & dekkarit | Samsung |
positroni
Kommentaattori
  • 14 custom-general.kudos
  • 57 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kyllä minulla pitäisi olla se tilattuna. Ehkä käytän jotain väärää toimintoa tms. Minulla ei valitettavasti ole kovinkaan suurta motivaatiota opetella kehnosti toteutetun palvelun käyttöä tai etsiä vikoja. Opettelen mieluummin jotain yleismaailmallisempaa ja hyödyllisempää. Luulin, että se olisi ollut helpompi asia.

AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 181 custom-general.kudos
  • 443 custom-general.replies
  • 22 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@positroni koitetaan helpottaa tilannetta, vaikka haastavalta voi tuntuakin🙂

 

Tuli vielä mieleemme, että mahtaako siellä olla juuri oikeilla tunnuksilla palvelu katselussa? Joskus voi olla olemassa useammat tunnukset ja niillä eri sisältöjä. Tulisi siis tarkistaa, että niillä tunnuksilla on kirjauduttu sisään, joiden kanavasisältöön kuuluu myös Tallennuspalvelu. Tämä siis yksi mahdollisuus, mistä voisi kiikastaa. 

 

Pääset tarkistamaan tilanteen mm. Minun Telia -sovelluksesta. Alla on kuvakaappaus omista tiedoistani Liittymäsi ja palvelusi -kohdasta, joka löytyy alapalkin puhelinkuvakkeesta. 

 

Minun Telia palvelut.jpg

 

Yhteisön moderaattori | TV & dekkarit | Samsung |
positroni
Kommentaattori
  • 14 custom-general.kudos
  • 57 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Joo, niitä tunnuksia on niin monta. Oma Telian tunnuksilla ei pääse ollenkaan Telia TV-sovellukseen. Sitten on jotkut tunnukset, joilla pääsee sinne rampaversioon Telia TV:stä.

 

Seuraava asia taitaakin olla sitten se, miten saan tämän palvelun luotettavasti suljettua, etten maksa turhasta.

positroni
Kommentaattori
  • 14 custom-general.kudos
  • 57 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kappas, nyt alkoi toimia, kun kirjauduin ulos ja sisään.

 

Silti jotkut kanavat pitää jostain syystä asettaa johonkin tallennukseen, että niitä voi katsoa. Vähän on turhan vaikeaa.

 

Kai sitä pitää hommata erillinen televisio, tai joku dvb-c-vastaanotin koneeseen.

AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 181 custom-general.kudos
  • 443 custom-general.replies
  • 22 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@positroni hyvä homma, että lähti toimimaan!

Tosiaan tietyt kanavat vaativat tallennuksen, jotta lähtevät katseluun, mutta tuohon kun tottuu, niin homma varmasti alkaa sujua😊

Yhteisön moderaattori | TV & dekkarit | Samsung |