Määräaikainen sopimus ja Telia TV

  • 30 May 2017
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

Minulla on määräaikainen kahden vuoden sopimuskausi päättymässä (SOPIVA S + LIIKKUVA NETTI 100M). Minulle lisättiin tässä matkan varrella Telia TV-palvelu. Vaikuttaako tämä tämän lisäpalvelun lisääminen tuohon alkuperäiseen määräaikaisuus-aikaan?

Tilanteeni on se, että tässä osoitteessa Vantaalla 4G nopeus pyörii 0,5-2Mbps tasolla ruuhka-aikoina vasteaikojen ollessa liian suuria. Muulloinkin yhteys pysyttelee alhaisissa nopeuksissa. Molempia SIM-kortteja on testattu useammalla laitteella. Lisäksi olen voinut testata samoilla laitteilla toisen firman liittymää ja yhteys on pelannut hyvin. 

Ps. Se on mielenkiintoista kun puhelimessa luvataan laittaa lisätietoja Telia TV-palvelusta, mutta sieltä tulee samantien tilausvahvistus-viesti, vaikkei puhelun aikana ole antanut myöntymystä..


1 kommentti

Terve @Nicor!

Telia TV -sovellus ei vaikuta tuohon määräaikaisuuteen.


 


Jos siellä on tosiaan lähes jatkuvasti nopeudet heikohkon puoleisia, sinun kannattaisi tehdä tästä vika/häiriöilmoitus kirjautumalla sivuillemme http://bit.ly/2oiRkqr. Sitä kautta tekniikan puolella päästään tarkemmin tutkimaan, että mikä siellä oikein mättää.

Mitä tulee tuohon itse myyntitilanteeseen, en valitettavasti pysty ottamaan siihen tarkemmin kantaa. Mutta missään nimessä mitään ei pitäisi ilman asiakkaan suostumusta tapahtua, lieneekö tässä tapahtunut sitten jokin väärinkäsitys.

Tokihan tuo Telia TV -mobiilisovellus ja sen tunnukset ovat itsessään maksuttomat (ainoastaan sisältö on maksullista).

Vastaa