Määräaikaisen Viihde liittymän irtisanominen

  • 23 June 2016
  • 1 kommentti
  • 10 katselukertaa

Minulla siis nousi tässä yht äkkiä Mtv Sport paketin hinta 19,90e/kk 24,90e/kk. Asiasta ei tiedotettu minua mitenkään. Oikeuttaako tämä irtonomaan oman määräaikaisen Kodin Netti Plus ja Sonera Vihde sopimuksen? Määräaikainen sopimus siis umpeutuu 01.05.2017. Ennen, kuin otan kuluttaja-asiamieheen yhteyttä haluaisin kuulla Soneran kannan asiaan. Vaadin siis liitymän irtisanomista heti tai vanhan hinnan jatkoa Mtv Max kanava paketista 19,90e/kk vanhoille asiakkaille. Tarjous olisi ollut 12kk 24,90e/kk 2 kuukautta ilmaiseksi, mutta se ei sovi koska määräaikainen sopimus lopuu 01.05.2017 ja olisin joutunut maksamaan kuukauden ylimääräistä.


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Mansikki24 kirjoitti:

Minulla siis nousi tässä yht äkkiä Mtv Sport paketin hinta 19,90e/kk 24,90e/kk. Asiasta ei tiedotettu minua mitenkään. Oikeuttaako tämä irtonomaan oman määräaikaisen Kodin Netti Plus ja Sonera Vihde sopimuksen? Määräaikainen sopimus siis umpeutuu 01.05.2017. Ennen, kuin otan kuluttaja-asiamieheen yhteyttä haluaisin kuulla Soneran kannan asiaan. Vaadin siis liitymän irtisanomista heti tai vanhan hinnan jatkoa Mtv Max kanava paketista 19,90e/kk vanhoille asiakkaille. Tarjous olisi ollut 12kk 24,90e/kk 2 kuukautta ilmaiseksi, mutta se ei sovi koska määräaikainen sopimus lopuu 01.05.2017 ja olisin joutunut maksamaan kuukauden ylimääräistä.




Hei!


 


Ikävää, että on tullut epäselvyyksiä hinnoittelussa. En ole Soneralainen, vaan asiakas, mutta neuvoisin sinua olemaan yhteydessä suoraan Soneran asiakaspalveluun. Siellä asia voidaan nopeiten ja parhaiten selvittää, sekä saat Soneran kannan asiaan. Täällä Klaanissa ei valitettavasti käsitellä tunnistautumista vaativia asioita, vaan ne ovat yksinomaan aspan heiniä. Vanhalla Keskustele&Kysy -palstalla tämä oli mahdollista, mutta ei enää täällä Klaanissa. 


 


Asiakaspalvelun tavoitat näistä väylistä: https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta


 


Toki Soneralta vamasti voidaan tänne Klaaniinkin yleisellä tasolla ottaa kantaa, mutta ongelmasi ainakin viestisi perusteella vaatisi tarkempaa tutustumista.

Vastaa