Moi NikoNo,
Hyvää huomenta vaan teille sinne klaaniin.Hyvä että saa vastauksia suoriin kysymyksiin,mutta esittäisin muutaman jatkokysymyksen.
1.Suurimmat viat korjattu,mutta mielestäni tuotteen pitää toimia täysin pl. väliaikaiset(lyhyet) häiriöt. Voiko tuote olla vain osittain toimiva ja silti sopimuksen mukainen?
2.Tallennukset toimivat boksin kautta laitettaessa.Minä yritin laittaa 2 ohjelmaa 10.5.2015 illalla tallenukseen boksin kautta =>virhekoodi 3 eli onnistumisprosentti pyöreä 0.Tein uudelleen käynnistyksen ym.mutta ei auttanut.Tiedän että välillä tulee häiriöitä,mutta ovatko häiriöt mielestänne niin HARVINAISIA,että eivät oikeuta vaatia parempaa toimivuutta tuotteelle?
3.Ilmoitit saaneesi tiedon että sopimusta ei voi irtisanoa nykyisten häiriöiden vuoksi(myös muut kuin tässä mainitsemani).Onko tämä vain Soneran kanta asiaan vai myös kuluttajaviraston ym. muiden viranomaisten kanta.
Hyvää kevättä ja jaksamisia klaaniin kyllä ne varmasti saadaan kaikki toimimaan ja aurinko paistamaan.