Määräaikaisen sopimuksen irtisanominen


Tervehdys Soneran väki,

 

Kuinka voi irtisanoa määräaikaisen Viihde-sopimuksen? Syyksi riittänee toimimaton tuote.


28 kommenttia


@NikoNo kirjoitti:

@JussiJokk kirjoitti:

@NikoNo kirjoitti:

 Toki jos tätä tallennusasiaa ei saada kohtuullisen ajan puitteissa korjattua, niin purkuoikeus varmasti tulee kyseeseen.

Vieläkö viitsisit selvittää tyhmälle, mikä on se kohtuullinen aika ja kuinka se lasketaan? Jos tallennuksissa on vikaa kolme viikkoa, toimii sen jälkeen päivän ja sitten taas räkii seuraavat kaksi viikkoa, niin onko vika ollut päällä viisi vai kaksi viikkoa?

 

Ihan sillä kysyn, koska kuluvan vuoden aikana yli puolet ajasta Viihteessä on ollut enemmän tai vähemmän vikaa.


Sitä ei ole missään määritelty, mikä on kohtuullinen aika. Soneran linjauksen mukaan tämä 3 viikkoa on kyllä vielä kohtuullinen aika. Nyt kuitenkin alkaa näyttää jo hyvältä, kun eilen tehty korjauspäivitys on korjannut ongelmia huomattavasti. Sosiaalisessa mediassa on tullut asiakkailta jo positiivista palautetta ja ovat huomanneet parannukset.


ai että 3 viikkoa neljästä palvelu "toimii" n.20% teholla, ja siitä hyvästä saa maksaa täyden laskun? oliskohan soneran aika kohtuullistaa hieman noita aikojaan, eihän tossa oo mitään järkee. Mitäs nämä parannukset ovat? "toimiva" tuote kenties? vai tuleeko laskut viikon etuajassa ja tuplana?

Tuosta kolmesta viikosta voidaan olla montaa mieltä. Tämä viimeisin show alkoi jo 4 viikkoa sitten ja jatkuu. Kun en noita somejuttuja käytä, niin viitsisikö joku tosiaan kertoa mitä parannuksia siellä on huomattu.

Ei täällä ainakaan mitään parannusta ole tapahtunut tuon viihteen kanssa

Ja kyllä lähtee sonera pois samantien kun sen saa mahdolliseksi onneksi katson asuntoo niin saa dna welho mahdollisuuden valokuidun merkeissä (mikäli ymmärsin niin muuttaminen asuntoon missä ei tuo 24mb/s yhteys toimi niin on oikeutettu sopimuksen purkamiseen)

Kiitos ja anteeksi t. turhautunut, unohdin jopa tunnukseni niin loin uuden toiselle sähköpostille :)

Vastaa