Määräaikaisen sopimuksen muuttaminen

  • 9 December 2017
  • 2 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Minulle myytiin/ esiteltiin ensimmöisen kerran Telia TV palvelu verraten sitä Elisa Viihde palveluun, en varsinaiselta myyjältä sitten enää tajunnut tarkistaa asiaa, nyt sain palvelun tänään käyttööni ja palvelu ei vastaa tuota ollenkaan, oletin esimerkikisi että tallentaminen on mahdollista, nyt minulla on laite joka ei vastaa odotuksiani, eikä tämän myyjän lupauksia


2 kommenttia

Kunniamerkki +14

@Catariina9 kirjoitti:

oletin esimerkikisi että tallentaminen on mahdollista, nyt minulla on laite joka ei vastaa odotuksiani, eikä tämän myyjän lupauksia




Kyllä Telia tv:llä on tallentaminen mahdollista, verkkotallennus tulee tilata erikseen ja se on maksullisen lisäpalvelu. Myös kovalevy on hankittavissa Telian kautta (maksullinen lisävaruste, omaa usb levyä ei voi käyttää) joilloin myös maksukanavien tallennus onnistuu. Kannattaa joka tapauksessa olla Telian asiakaspalveluun yhteydessä joku puhelimitse tai chatissa. :)


@Catariina9 kirjoitti:

Minulle myytiin/ esiteltiin ensimmöisen kerran Telia TV palvelu verraten sitä Elisa Viihde palveluun, en varsinaiselta myyjältä sitten enää tajunnut tarkistaa asiaa, nyt sain palvelun tänään käyttööni ja palvelu ei vastaa tuota ollenkaan, oletin esimerkikisi että tallentaminen on mahdollista, nyt minulla on laite joka ei vastaa odotuksiani, eikä tämän myyjän lupauksia




Hei @Catariina9 ja tervetuloa Yhteisöön! Kuten @tilasto jo kommentoikin, niin Oma Tallennus -palvelulla tallentaminen onnistuu. Kannattaa tosiaan olla asiasta yhteydessä asiakaspalveluun, niin katsotaan tätä tarkemmin ja mahdollisesti myös laitetaan lisäpalvelut kuntoon, jotta Telia TV vastaa mahdollisimman hyvin odotuksiasi. Tässä vielä asiakaspalvelun yhteystiedot.

Vastaa