Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kingeziekiel123
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mikä on virhekoodi 722?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kun yritän katsoa tallenteita tai ohjelmakirjastojen leffoja/ohjelmia, lähetys pätkäsee monesti ja tulee kyseinen koodi. Sen jälkeen digiboxi on niin jumissa, ettei välillä boxin ohjelmistollinen uudelleenkäynnistyskään auta, vaan on suljettava boxi ja 5-10 min, ja sitten toimii taas. Monesti koodi tulee sen jälkeen jos ohjelma on ollut paussilla jonkin aikaa, Kun taas jatkaa katselua, niin vajaan kymmenen minuutin jälkeen pätkäsee ohjelman.
23 vastausta
Joopajoo123
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tätä on luvattu jo jonkin aikaa, mutta ongelmat vaan lisääntyy viikkojen edetessä. 2 viimeistä viikkoa käytännössä käyttökelvoton palvelu.

 

Aino68
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Nämä tallnnusten vioille ei näköjään tule loppua.  Näköjään kuukaudesta toiseen ongelmat vaan jatkuvat.

Pitkään herjasi jo tätä surullisen kuuluisaa 722 koodia ja nyt uutena ongelmana on "tämä on ohjelmoitu tallennus jota ei voi vielä toistaa" - tämä outoa sillä ohjelma tallennettu jo muutama päivä sitten ja ko.ohjelman katselu onnistui vielä pari tuntia aiemmin.

 

Tämä Telian tallennuspalvelu on täysi floppi ja vikojen korjaus aivan ala-arvoista!  Tästä pitäisi saada ehdottomasti hyvitystä tallennuspalvelun asiakkaille eikä samaa fraasia Telialta "olemme tietoisia ongelmista ja pyrimme korjaamaan vian mahd.pian  (HAH HAH)

 

Edit ElinaSo: siirretty ketju toiseen vastaavanlaiseen

SINAD
Konkari ☆
  • 511 custom-general.kudos
  • 1125 custom-general.replies
  • 36 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ei oo tallentavan digiboksin voittanutta.. Siis perinteisessä antenni/kaapeli/satelliittiverkossa toimiva. Homma vaan yksinkertaisesti TOIMII, vuodesta toiseen. Tallenteetkin säilyvät enemmän kuin vain 2 vuotta.

JuhoOlliLo
Telialainen
Telialainen
  • 147 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Aino68  kirjoitti:

Pitkään herjasi jo tätä surullisen kuuluisaa 722 koodia ja nyt uutena ongelmana on "tämä on ohjelmoitu tallennus jota ei voi vielä toistaa" - tämä outoa sillä ohjelma tallennettu jo muutama päivä sitten ja ko.ohjelman katselu onnistui vielä pari tuntia aiemmin.

 


Esiintyykö tuo ongelma jonkin yksittäisen ohjelman kohdalla vai useamman?
Tuo viittaisi nyt siihen suuntaan että tallenne on tässä välissä mennyt rikki. 

Aino68
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Esiintynyt useamman ohjelman kohdalla ja useampana päivänä.  Aamulla aloitin yhden ohjelman katsomista ja toimi mutta kun yritin jatkaa ko.ohjelmaa myöhemmin tuli ilmoitus että ohjelmaa ei vielä voi katsoa.  Lisäksi melkein jokaisessa tallenteessa mitä suostuu näyttämään eivät äänet toimi.

HeikkiSul
Telialainen
Telialainen
  • 21 custom-general.kudos
  • 69 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Aino68  kirjoitti:

Esiintynyt useamman ohjelman kohdalla ja useampana päivänä.  Aamulla aloitin yhden ohjelman katsomista ja toimi mutta kun yritin jatkaa ko.ohjelmaa myöhemmin tuli ilmoitus että ohjelmaa ei vielä voi katsoa.  Lisäksi melkein jokaisessa tallenteessa mitä suostuu näyttämään eivät äänet toimi.


Tuo kuulostaisi tosiaan tuolta yleiseltä häiriöltä tallenteissa, joka on nyt päällä. Tämänhetkinen arvio korjauksen aikataululle on ensi viikon puolella, eli lupaavalta vaikuttaa!

PappaM
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ei kovin lupaavaa. Ainakin eilen klo 18 Emmerdalen tallenteen katsominen päättyi koodiin 722.

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 398 custom-general.kudos
  • 654 custom-general.replies
  • 75 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@PappaM  kirjoitti:

Ei kovin lupaavaa. Ainakin eilen klo 18 Emmerdalen tallenteen katsominen päättyi koodiin 722.


Yhä on tämä häiriö päällä, mutta toivotaan että nyt pian saadaan tuo kuntoon! Tosiaan korjaustoimenpiteitä tehdään koko ajan, ja tuo arvio että tulisi kuntoon tämän viikon puolella on yhä voimassa. Päivitämme myös tuonne häiriöilmoitukseen heti tiedon kun tämä saatu kuntoon! 

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

JussiStone
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Nyt edelleen, kun toiveikkaana aloin Tallennuksesta Ylen Uutisia katsomaan, kun vähän aikaa on mennyt ongelmitta, niin ääni taas puuttui. Olisiko nyt jo aika  jonkinmoiselle hyvitykselle hinnasta, jonka ihmiset Tallennuspalvelusta maksavat. Kyllähän tässä on jo muita vaihtoehtoja ollut tutkinnan alla 😒

JussiStone
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ja nyt ilmoittaa erään eilen tallennetun ohjelman osalta "TOISTOA EI VOI ALOITTAA - Tämä on ohjelmoitu tallennus, jota ei voi vielä toistaa." 😈