Mikä on virhekoodi 722?


Kun yritän katsoa tallenteita tai ohjelmakirjastojen leffoja/ohjelmia, lähetys pätkäsee monesti ja tulee kyseinen koodi. Sen jälkeen digiboxi on niin jumissa, ettei välillä boxin ohjelmistollinen uudelleenkäynnistyskään auta, vaan on suljettava boxi ja 5-10 min, ja sitten toimii taas.

Monesti koodi tulee sen jälkeen jos ohjelma on ollut paussilla jonkin aikaa, Kun taas jatkaa katselua, niin vajaan kymmenen minuutin jälkeen pätkäsee ohjelman.


10 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15
@ArtdeWill@  kirjoitti:

Kun yritän katsoa tallenteita tai ohjelmakirjastojen leffoja/ohjelmia, lähetys pätkäsee monesti ja tulee kyseinen koodi. Sen jälkeen digiboxi on niin jumissa, ettei välillä boxin ohjelmistollinen uudelleenkäynnistyskään auta, vaan on suljettava boxi ja 5-10 min, ja sitten toimii taas.

Monesti koodi tulee sen jälkeen jos ohjelma on ollut paussilla jonkin aikaa, Kun taas jatkaa katselua, niin vajaan kymmenen minuutin jälkeen pätkäsee ohjelman.

Vaikuttaisi sille, ettei digiboksi toimi oikein? Onko digiboksisi merkki ja malli mikä? Käytätkö sitä nettikaapelin kautta (jos sinulla on Arris 4302W tai 5305W)? 

Meillä tämä kyseinen koodi 722 tulee harva se päivä, ja ohjelma pitää käynnistää monta kertaa uudestaan. Välillä rupee näkymään, välillä pätkii vaikka kuinka paljon

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19
@Seitur@  kirjoitti:

Meillä tämä kyseinen koodi 722 tulee harva se päivä, ja ohjelma pitää käynnistää monta kertaa uudestaan. Välillä rupee näkymään, välillä pätkii vaikka kuinka paljon

Tuohon virhekoodiin liittyen on viimeksi tänään tehty korjausliikkeitä ja nyt suosittelenkin ottamaan boksin virtajohdon hetkeksi irti seinästä ja kokeilemaan sen jälkeen uudelleen. Onko tuosta apua? Kyseinen koodi liittyy myös tallennuksiin, ja niiden osalta häiriöitä voi vielä edelleenkin esiintyä. 

Kunniamerkki +1

Meillä tämä kyseinen koodi 722 tulee harva se päivä, ja ohjelma pitää käynnistää monta kertaa uudestaan. Välillä rupee näkymään, välillä pätkii vaikka kuinka paljon

Kun yritän katsoa tallenteita tai ohjelmakirjastojen leffoja/ohjelmia, lähetys pätkäsee monesti ja tulee kyseinen koodi. Sen jälkeen digiboxi on niin jumissa, ettei välillä boxin ohjelmistollinen

Boxi on cga2121 .

Sitten lisäksi MTV3/ katsomossa 

Kun katsoo ohjelmia niin mainosten jälkeen ei alakkaan ohjelma, vaan joutuu palaamaan ihan alkuun ja aloittaa katsominen alusta sekä laskea aikaa jotta pitää kelata mainosten yli. Sitten jatkuu seuraavaan mainoskatko on ja sama juttu taas uudelleen alusta ja kelata taas mainosten ohi

 

Kunniamerkki +6

^ Tuo malli, CGA2121, on Technicolorin kaapelilaajakaistamodeemin malli, EIKÄ viihdeboksin tai muun vastaavan laitteen.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Meillä tämä kyseinen koodi 722 tulee harva se päivä, ja ohjelma pitää käynnistää monta kertaa uudestaan. Välillä rupee näkymään, välillä pätkii vaikka kuinka paljon

Kun yritän katsoa tallenteita tai ohjelmakirjastojen leffoja/ohjelmia, lähetys pätkäsee monesti ja tulee kyseinen koodi. Sen jälkeen digiboxi on niin jumissa, ettei välillä boxin ohjelmistollinen

Boxi on cga2121 .

Sitten lisäksi MTV3/ katsomossa 

Kun katsoo ohjelmia niin mainosten jälkeen ei alakkaan ohjelma, vaan joutuu palaamaan ihan alkuun ja aloittaa katsominen alusta sekä laskea aikaa jotta pitää kelata mainosten yli. Sitten jatkuu seuraavaan mainoskatko on ja sama juttu taas uudelleen alusta ja kelata taas mainosten ohi

 

Kerrothan @Eerikki10 vielä että mikä boksi sinulla on käytössä. Tuo mainitsemasi CGA 2121 on tosiaan Technicolorin kaapelimodeemi, kuten @siilineito tuossa mainitsikin. Käytätkö Arriksen boksia vai onko sinulla uudempi Android boksi käytössä? 

Tallenteissa on ollut ongelmaa heinä-elokuun vaihteessa, ja siitä löytyy tiedote täältä. Noissa ainakin palvelu ilmoittaa tuota mainitsemaasi virhekoodia. 

Kunniamerkki +1

Joo arriksen boxi on

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Joo arriksen boxi on


Muokkasinkin tuota aiempaa vastaustani, eli lisäsin siihen linkin tiedotteeseen jossa kerrotaan tuosta aiemmin olleesta häiriötilanteesta. Koskeeko nämä herjat tuolla ajanjaksolla nauhotettuja tallenteita?

Kunniamerkki +1

Joo kyllä se niitäkin koskee. Mutta pätkii ihan kanavillakin nii ettei hetkeen kuva liiku minnekään. Kaikki konstit on yritetty mutta jatkuu vaan joka päivä. Ja ollut näin jo yli vuoden. Mut näillä vielä mennään.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Joo kyllä se niitäkin koskee. Mutta pätkii ihan kanavillakin nii ettei hetkeen kuva liiku minnekään. Kaikki konstit on yritetty mutta jatkuu vaan joka päivä. Ja ollut näin jo yli vuoden. Mut näillä vielä mennään.

Tietenkään palvelu ei näin saisi toimia. Kannattaa vielä varmistaa, että ongelma ei voi johtua modeemin ja boksin välisestä Wifi-yhteydestä. Suosittelemme 5GHz taajuuden käyttöä tai verkkokaapelia. 

Ongelman jatkuessa jätähän meille häiriöilmoituksen Minun Telian kautta niin TV-asiantuntijamme pääsee katsomaan tarkemmin boksille tulevaa yhteyttä. 

Vastaa