Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jarkko35
Vakiokalustoa ☆☆
  • 294 custom-general.kudos
  • 507 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Miksi C More-kirjasto on tuhottu digiboksilla?

Miksi Telia on päättänyt tuhota C More- kirjaston Telia tv:n digiboksilla? Sen jälkeen kun C Moren omistus siirtyi Telialle on C Moren kirjastosta poistunut sarjojen kausia, ja osa kausista on saatavilla vain muutaman jakson mittaisena. Mitä siellä oikein sekoillaan? Muun muassa sarjat Solsidan, Sweetbitter, Younger, The little drummer girl, Seinfeld sekä Farang - ovat sarjoja joista puuttuu joko kausia tai yksittäisiä jaksoja. Ennen C More kirjastoa oli ilo käyttää digiboksilla, mutta se tuhottiin kun Telia osti C Moren, vaikka olisi luullut, että sitä olisi päinvastoin kehitetty. Mitä te oikein touhuatte? Taitaa olla viisainta tilata C More Elisalta.

3 vastausta
KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 100 custom-general.kudos
  • 530 custom-general.replies
  • 48 custom-general.solutions

Huomenta @jarkko35 . Tarkoituksellisesta tuhoamisesta ei tietenkään ole kyse. Olemme tietoisia C More kirjaston sisältöpuutteista ja pyrimme ratkaisua tekemään, jotta kaikki sisällöt tulevat ajallaan ja pysyvät katsottavissa niille tarkoitetun ajan.

 

Edit HannaMarikaL: Poistettu nimi

Baron
Vakiokalustoa ☆
  • 43 custom-general.kudos
  • 183 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions


@KaPetri  kirjoitti:

Huomenta @jarkko35 . Tarkoituksellisesta tuhoamisesta ei tietenkään ole kyse. Olemme tietoisia C More kirjaston sisältöpuutteista ja pyrimme ratkaisua tekemään, jotta kaikki sisällöt tulevat ajallaan ja pysyvät katsottavissa niille tarkoitetun ajan.


Montako kuukautta tämä huono vastaustapa jatkuu Telialla? Paljon suuttumusta vähentäisi, jos vastaisitte selviin kysymyksiin.

Mitä olette tehneet asialle, ja miksi ette ole saanut asiaan kuntoon?

Edit HannaMarikaL: Poistettu nimi

 

IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions


@Baron  kirjoitti:

@KaPetri  kirjoitti:

Huomenta @jarkko35 . Tarkoituksellisesta tuhoamisesta ei tietenkään ole kyse. Olemme tietoisia C More kirjaston sisältöpuutteista ja pyrimme ratkaisua tekemään, jotta kaikki sisällöt tulevat ajallaan ja pysyvät katsottavissa niille tarkoitetun ajan.


Montako kuukautta tämä huono vastaustapa jatkuu Telialla? Paljon suuttumusta vähentäisi, jos vastaisitte selviin kysymyksiin.

Mitä olette tehneet asialle, ja miksi ette ole saanut asiaan kuntoon?

Edit HannaMarikaL: Poistettu nimi

 


Ymmärrän hyvin, että tilanne harmittaa. Emme voi kertoa yksityiskohtaisesti kaikista taustalla vaikuttavista teknisistä koukeroista, mutta voin vakuuttaa, että asian eteen tehdään kovasti töitä, jotta kaikki C Moren sisällöt saadaan kuntoon mahdollisimman pian. Ymmärrän myös, ettei tämä ole se vastaus mitä haetaan, mutta tämän enempää emme voi asiaa lähteä avaamaan. Kotimaiset alkuperäissarjat sinne jo saatiin, joten se jäi onneksi lyhytkestoiseksi ongelmaksi.