Miksi ostaa Telia TV?

  • 13 February 2022
  • 2 kommenttia
  • 28 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

miksi tuo uusi telia televisio joka vasta tullut olisi elisa viihde premium digipoxsiin verrattuna selvästi huonompi laite koska pyytäisin että isosisko sen mulle tilaisi mutta jos telia tv iptv digipoxsi on reilusti huonompi monella tapaa kuin elisa viihde premium iptv digipoxsi elisalta niin eihän mun sitä sitten käske sanoa isosiskon tilata jos siinä olisi digitan hybriti mahollisuus uudessa telia televisiossa sitten voisi harkita kun sitä ei elisa viihde premium ole mutta kun ei ole vissiin uudessa telia televisio digipoxsissa myöskään digitan hybriti televisio mahollisuutta ja kaukosäätimessä niitä näppäimiä niin en oikein tiiä kannattaako mun telia television uutta digipoxsia tilata jos kerta elisa viihde premium iptv on uudempaa tekniikkaa ja monella tapaa uutta telia televisio iptv digipoxsia parempi mulla on uusi samsung taulu televisio ja jotta mä laitan tai käytän siinä jonkun operaattorin kuten telian tai elisan jota käytän elisaa käytän tai dna iptv digipoxsi  niin sen täytyisi olla todella hyvä ei ole järkeä tilata telian uutta digipoxsia jos se kerta on vahempaa ja huonompaa tekniikka kun elisa viihde premium digipoxsi  eihän kukaan ole niin tyhmä että vaikka telia televisiolta olisi tullut uusi iptv digipoxsi niin ostaisi sitä jos kerta elisa viihde premium digipoxsi eli iptv on monin verroin parempaa tekniikkaa ja sillä elisalla voi äänittää kaikkia muita televisio kanavia paitsi ei maksu elokuva kanavia tekijänoikeus syistä   


 


Edit ReOlivia: Täsmennetty otsikkoa kuvaavammaksi


2 kommenttia

Moi @tero812! Kiva, kun pohdit Telia TV:n hankintaa. Uudesta Android-boksistamme on aika kattavasti kerrottu Uusi Telia TV -digiboksi Android TV -käyttöjärjestelmällä tuo loputtomasti sisältöä saatavillesi -artikkelissa. Aukotonta vertailua on vaikea tehdä eri operaattoreiden tarjoamien tv-palveluiden välillä. Elisan tai DNAn tv-palveluista en osaa sanoa. Kuitenkin olisi kiva kuulla, jos jollain Yhteisön jäsenellä olisi antaa käyttökokemuksia.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +3

Tämän hetken softaversiolla Elisa Viihde boxi kärsii 1-2 sekunnin joko totaali pätkimisestä, tai joskus pelkästään ääni, tai kuva häviää. Se on pahempi mitä hitaampaa yhteyttä käyttää, mutta ei katoa täysin edes 1000 Mbit yhteyttä käytettäessä. Sama koskee siis nettikanavia ja kaapelikanavia Elisan boxin kautta katsottuna. Osaa kanavista vaivaa myös ajoittain paha pikselöityminen. Vielä vuosi tai kaks sitten tällaisia ongelmia ei esiintynyt. Harkinnassa on vaihtaa se joko Telian tai DNA:n uuteen boxiin. Apple TV kuitenkin toimii moitteetta samalla nettiyhteydellä. Kaapelikanavat toimivat myös TV:n virittimen kautta ihan ok.

Vastaa