Milloin lisää kovalevyjä?

  • 3 August 2018
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia

Moi. Mulla on nyt Telia TV tilaus ihan jumissa, koska kovalevyt loppu(eli tunnareita ei saa ennenkuin kovalevykin on matkalla). Tällä viikolla piti tulla lisää, mutta tästä satsista ei ilmeisesti mun tilaukseen riittänyt. Milloinhan uskaltaisi odottaa siis levyä ja tunnareita saapuvaksi? Tilattu viime pe ja boksi istuu nyt tyhjänpanttina kun ei voi kirjautua sisään.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Tällä viikolla pitäisi olla vielä toimitus meillä perillä, eli sitten niitä päästään lähettämään asiakkaille eteenpäin. Ilman tarkempia asiakastietoja sanoisin, että ensi viikolla olisi siis odotettavissa sinne. Jäin miettimään, että Telia TV -sovellus pitäisi olla otettavissa käyttöön, vaikka boksin osalta tilanne on tällainen. Saisit siis katseltua sisältöjä sovelluksen kautta, mikäli olet tämän ottanut käyttöön?

Olen ollut asiasta useammin yhteydessä aspaan, jossa kyllä asiakastietoja on katsottu mutta kukaan ei ole osannut kertoa riittääkö ne saapuvat levyt tilaukseeni.

 

Tähän mennessä on kerrottu, että:

1. Levyt on tällä viikolla tulossa

2. Levyt on tulleet ja niitä lähetetään jo

3. Ja nyt sinä kerroit että ne on vielä tulossa.

 

Huoh.

 

Milläs otat sovellusta käyttöön kun ne tunnukset kilahtaa viestillä kuulemma vasta kun tuo tilaukseen kuulunut kovalevy lähtee liikkeelle? Ja sitäpaitsi, jos ne tunnukset olisi niin tottakai mielummin käyttäisin tuota digiboksia.

 

 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Tilanne on harmillinen kieltämättä. Kovalevyjä ei ole vielä saatu varastolle, vaikka alustavan tiedon mukaan niitä viime viikolla pitikin saada lisää. Kovalevyt toimitetaan heti, kun saamme niitä lisää.


 


Telia TV -sovellukseen on oma käyttäjätunnus ja salasana. Mobiilipalvelu tilataan myös aina erikseen, joten mikäli et mobiilipalvelua ole vielä tilannut, onnistuu tilauksen tekeminen esimerkiksi nettisivuillamme. Tilauksen jälkeen saat aktivointilinkin sähköpostiin, jonka kautta luot tunnukset mobiilipalveluun. Jos sinulla on tilattuja kanavapaketteja digiboksille, joita haluat katsella myös mobiilipalvelussa, voidaan asiakaspalvelun kautta ne sinulle kytkeä. Saat maksutta saman sisällön mobiilipalveluun, kun olet tilannut kanavapaketin digiboksille. Kaikki digiboksille tilattava sisältö ei ole katsottavissa mobiilipalvelussa ja nämä sovelluksen kautta katseltavissa olevat sisällöt löytyvät täältä, kun klikkaat tuota "Telia TV -sovelluksen ohjelmapalvelut" -kohtaa.


 


Katselu onnistuu Google Play -kaupasta ja App Storesta ladattavalla Telia TV -sovelluksella. Sovellus löytyy myös Apple TV:stä. Selaimella voit katsoa sisältöä osoitteessa tv.telia.fi

Vastaa