Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Xsarabee
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Missä Eurosport HD??

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Soneran kaapeli-tv ja vanha kaapelikortti. Myöhään eilen illalla vielä näkyi Eurosport HD:nä, mutta tänään ei. Tänään kanava on musta ja sen päällä lappu Conax-salausjärjestelmä Ei käyttöoikeutta. Kaikki muut kanavat näkyvät (Surf-paketti) ja myös ne, joita ilman tämän kuun sekoilua ei edes pitäisi näkyä (mm. HBO, Viasat Explore HD). Mitä Soneralla nyt taas pelleillään?!?! Koettakaas nyt ottaa itseänne niskasta kiinni ja pistää palikat järjestykseen. Vai onko tämä nyt kosto siitä, että en ottanut Mix M -pakettia ja Viasat Kultaa, kun teiltä eilen myyjälikka soitti todella huonon puhelinlinjan takaa? Snookeria pitäisi saada näkymään HD:na kuten eilen vielä näkyi, niin että hopi hopi!

15 vastausta
NikoNo
Telialainen
Telialainen
  • 458 custom-general.kudos
  • 1504 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Xsarabee kirjoitti:

Soneran kaapeli-tv ja vanha kaapelikortti. Myöhään eilen illalla vielä näkyi Eurosport HD:nä, mutta tänään ei. Tänään kanava on musta ja sen päällä lappu Conax-salausjärjestelmä Ei käyttöoikeutta. Kaikki muut kanavat näkyvät (Surf-paketti) ja myös ne, joita ilman tämän kuun sekoilua ei edes pitäisi näkyä (mm. HBO, Viasat Explore HD). Mitä Soneralla nyt taas pelleillään?!?! Koettakaas nyt ottaa itseänne niskasta kiinni ja pistää palikat järjestykseen. Vai onko tämä nyt kosto siitä, että en ottanut Mix M -pakettia ja Viasat Kultaa, kun teiltä eilen myyjälikka soitti todella huonon puhelinlinjan takaa? Snookeria pitäisi saada näkymään HD:na kuten eilen vielä näkyi, niin että hopi hopi!


Siellä on jonkinlainen vikatilanne Eurosport 1 HD kanavan osalta. Tilanne on saatu korjattua, kun asiakkaiden korteille on laitettu uutta signaalia menemään. Voisit olla yhteydessä meidän vikapalveluun, niin saavat hoidettua asian kuntoon. Nopein tapa on siis soittaa suoraan vikapalveluun 020 690 101.

Xsarabee
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Näin tein. Kiitos vinkistä.

jiiwee
Vakiokalustoa ☆
  • 3 custom-general.kudos
  • 171 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Korjaantuuko vika "itsekseen", jos malttaa odotella (vaikkapa pari päivää) vai edellyttääkö kaikilta käyttäjiltä erikseen yhteydenottoa?

NikoNo
Telialainen
Telialainen
  • 458 custom-general.kudos
  • 1504 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jiiwee kirjoitti:

Korjaantuuko vika "itsekseen", jos malttaa odotella (vaikkapa pari päivää) vai edellyttääkö kaikilta käyttäjiltä erikseen yhteydenottoa?


Näin voisi olettaa. Meidän verkossa kuitenkin menee signaaleja korteille ihan automaatiollakin. Sanoisin näin, että mikäli huomiseen iltapäivään mennessä ei ole lähtenyt itsestään käyntiin, niin voisi olla hyvä ilmoitella meidän vikapalvelulle. Vikapalveluun voi laittaa viestiä myös omien sivujen kautta, jolloin ei tarvitse soittaa. Soittaminen on nopein tapa, mikäli jollakin on kiire asian korjaamisen kanssa.

Macce
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Itseltäni katosi myös Eurosport 21.4., vaikka näkyi vielä edellisenä päivänä. Käytyäni omilla sivuillani, siellä luki, että liittymäni on tilapäisesti suljettu. Laskut on maksettu aina ajallaan. Ilmeisesti Soneran päässä on ollut joku tekninen kömmähdys ja tuo kaapeli-tv:n liittymän sulkeutuminen on johtanut siihen, että maksulliset kanavat eivät näy. Toivottavasti vika korjaantuu kaikille.
MiaSL
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 113 custom-general.kudos
  • 734 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Macce Onko liittymä nyt auki? Jos kanavat ei ala näkyä, kannattaa tehdä kanavahaku uudelleen. Tästä linkistä löydät myös muita ohjeita, joita voisi tähän kohtaan kokeilla.

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7


 


jiiwee
Vakiokalustoa ☆
  • 3 custom-general.kudos
  • 171 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Eipä lähtenyt kanava itsekseen pelaaman, vaan vaati yhteydenoton vikapalveluun.

 

Pari kysymystä asian tiimoilta:

Eikö tälläinen vika (kanava häviää ilman mitään tiedotusta) ole mielestänne edes häiriötiedotteen arvoinen? Minusta ainakin olisi oikea paikka eikä piilotettuna tänne klaanin kätköihin - vaikka hyvä nyt edes niin.

 

Toiseksi: Onko nyt tosiaan niin kuten tässä alla olevassa lainauksessanne annetaan ymmärtää, että Eurosportit eivät enää kuulu uusilla asikkailla kaapelikortin taakse? Tästä tietysti tulee heti mieleen, että kuinkahan kauan sitten vielä näkyy vanhoilla korteilla?

 

http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea/ajankohtaista/asiakastiedotteet/discovery+ja+eurosport+kanav...

"Lisäksi kaapelikortin nykyisille asiakkaille palautuu kaapelikorttiin aiemmin sisältynyt Eurosport-kanava (SD/HD). Uudet kaapelikortin asiakkaat puolestaan saavat Eurosport- sekä Eurosport 2 -kanavat MIX- ja Surf -kanavapakettien osana."

NikoNo
Telialainen
Telialainen
  • 458 custom-general.kudos
  • 1504 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jiiwee kirjoitti:

Eipä lähtenyt kanava itsekseen pelaaman, vaan vaati yhteydenoton vikapalveluun.

 

Pari kysymystä asian tiimoilta:

Eikö tälläinen vika (kanava häviää ilman mitään tiedotusta) ole mielestänne edes häiriötiedotteen arvoinen? Minusta ainakin olisi oikea paikka eikä piilotettuna tänne klaanin kätköihin - vaikka hyvä nyt edes niin.

 

Toiseksi: Onko nyt tosiaan niin kuten tässä alla olevassa lainauksessanne annetaan ymmärtää, että Eurosportit eivät enää kuulu uusilla asikkailla kaapelikortin taakse? Tästä tietysti tulee heti mieleen, että kuinkahan kauan sitten vielä näkyy vanhoilla korteilla?

 

http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea/ajankohtaista/asiakastiedotteet/discovery+ja+eurosport+kanav...

"Lisäksi kaapelikortin nykyisille asiakkaille palautuu kaapelikorttiin aiemmin sisältynyt Eurosport-kanava (SD/HD). Uudet kaapelikortin asiakkaat puolestaan saavat Eurosport- sekä Eurosport 2 -kanavat MIX- ja Surf -kanavapakettien osana."


Tämä Eurosport oli sellainen vikatilanne, joka ei ilmennyt kaikilla asiakkailla, joten siksi siitä ei isompaa vikatiedotusta ole tehty. Tuo lainaus pitää ihan paikkaansa, eli jatkossa ei voida Eurosport kanavaa tarjota uusien kaapelikorttien kylkeen maksutta, vaan sen voi tilata sitten kanavapakettien kanssa. Nykyisiltä kaapelikorteilta sitä ei toki pois oteta nyt, eikä sen osalta kannata alkaa maalailemaan piruja seinille 🙂

sonera_kys
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minkälaisin kellonajoin ja minä päivänä tämä vikapalvelun numero 020 690 101 on käytössä?