Missä viipyy Viihteen Game of Thrones?


Voisiko joku valaista minua, miksei Game of Thronesin 5. kauden avausjakso vieläkään näy Sonera Viihteessä boksin kautta, mutta se on kuitenkin ollut tarjolla mobiiliversion puolella jo aamusta asti?

 

Boksin johtoja on jo tuuleteltu muutamaankin kertaan pitkät tovit, mutta ei tunnu auttavan. HBO:n muu tarjonta toimii kuten pitääkin.

 

Toiveissa olisi kuitenkin ollut katsella avausjakso omassa rauhassa isolta ruudulta, mutta nyt joudun odottelemaan kunnes jakso kymmeneltä pullahtaa HBO-kanavalta ulos. 

 

Toivottavasti tämä jaksojen myöhästely ei taas tule tavaksi, kuten aiempina vuosina on valitettavasti muutaman kerran käynyt.


16 kommenttia

Sama täällä, kannan kohta läppärin olkkariin ja katselen jakson Mobiilin kautta.

@Borgia123 sekä @yarchum


 


Tässä on ilmennyt probleemi, joka on meillä selvityksessä parhaillaan. Toivottavasti saadaan se nopeasti fiksattua.


 


Saittehan katsottua jakson kuitenkin eilen?


Mobiiliviihteellä se on tosiaan ohjelmakirjaston puolella näkynyt jo edellisenä aamuyönä.

Hop hop! Ei näy vieläkään. Ei viitsisi tabletilta katsoa, kun on vähän isompi ruutu tuossa olohuoneessa. Eilen en ehtinyt "suorana" katsoa eikämtänään jaksaisi puolen yön aikaan valvoa, kun seuraavan kerran se lähetetään. Onko mitään tietoa aikataulusta, että koska se sinne ohjelmakirjastoon saadaan? Niin siis minä tarkoitan c more play -ohjelmakirjastoa...

Edelleen painitaan probleemin kanssa, toivottavasti saadaan tilanne selväksi pian. 🙂 Aikataulua ei ole antaa.


 


Tosiaan tällä hetkellä näkyy ainoastaan mobiiliviihteen puolella kirjastoissa, ymmärrän että isommalta ruudulta on mukavampi katsoa.
Itse tyydyin katsomaan mobiiliviihteestä läppärillä jakson, ihan hyvin sujui sillä. 🙂

Pitää sanoa, että olen aika pettynyt Sonera Viihteen toimintaan HBO Nordicin suhteen. Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun viihteestä puuttuu uusin HBO:n jakso. Sitten kun asiasta soittaa asiakaspalveluun sielä taas epäillään että vika on jotenkin asiakkaan puolella, asiaa tarkistamatta. Tämä on toki ensimmänen kerta kun jakson puuttuminen on minun muistiini kestänyt yli kolme päivää, eli jonkin sortin ennätys.

 

Tämä ei ole asiakaspalvelun vika, ja olen iloinen että asiakaspalvelu vastaa, mutta toivoisin Soneran sisällöntuotolta (tai kuka nyt sitten on vastuussa jaksojen siirtämisestä viihteeseen) enemmän vastuullisuutta. Asiakkaallepäin tämä on toistuva ongelma, vaikken tiedäkkään ovatko syyt olleet erit joka kerralla.

 

Sitten on tietysti mobiiliviihde appilikaatio joka ei tue chromecastia tai mitään järkevää muotoa tuoda kuva isolle ruudulle, joten mielestäni ei ihan nykypäivää. Itse haluan katsoa jaksoni isolta ruudulta, ja mielestäni myös maksan siitä sopimuksen mukaisen korvauksen.

 

Olen pahoillani hieman katkeraa äänensävyäni, mutta tämän kaltainen toistuva ongelma on erittäin turhauttava.

Samaa asiaa minäkin ihmettelen jälleen kerran eli missä viipyy tällä kertaa game of thronesin avausjakso ohjelmakirjastosta? Asia on maksavan asiakkaan näkökulmasta kiusallinen ja ärtymystä aiheuttava. Kiinnittäkää nyt ihmeessä Soneralla huomiota tähän. Kiitos.

Ymmärrän täysin ärtymyksen! Sonera Viihteen HBO:n ohjelmakirjaston häiriö on edelleen korjauksen alla, toivottavasti ei enää kauaa tarvitse odotella, kyllä tässä jo niin moni odottelee että pääsee avausjakson katsomaan.

Eipä ole ilmestynyt vitoskauden ensimmäinen jakso Viihteen HBO kirjastoon vieläkään??

Ehdottelut siitä,että katsokaa mobiilista ovat täysin naurettavia kun tästä palvelusta kerran maksaa.

Viihteessä on muutenkin ollut paljon vikaa. Milloin ei tallentaminen onnistu,milloin ei tallenteita pysty katsomaan.

Onneksi Frii ja Discovery tulevat neuvottelujen jälkeen takaisin.

Tämä on meillä tosiaan korjauksessa edelleen, vikatiedotekin löytyy, samaten tämänhetkisestä tallennusongelmasta.


 


Positiivista on tosiaan, että saimme Discoveryn ja Eurospostin takaisin. :)

Tämä on todella harmillista, sillä Vikings ja Game Of Thrones ovat ainakin minulle ainoat syyt maksaa tuota HBO:N kuukausimaksua. Nyt vika on ollut korjauksessa jo useita päiviä, joten suosittelen parempien korjaajien hankkimista ja todella nopeasti. Useimmat ohjelmakirjaston käyttäjät maksavat kirjaston toimivuudesta, eivätkä siitä, että selitellään, mikseivät asiat toimi sovitulla tavalla.

Pitäisikö tämän tulla myös Cmore ohjelmakirjastoon? Ei ole näkynyt digiboksin kautta ainakaan ohjelmakirjastossa. Soneraviihde nettipalvelussa kyllä näkyy olevan, mutta en kyllä sieltä katso jos pääsen ison ruudun kautta mahdollisesti nautiskelemaan!

 

@ripwalker Hyvä kysymys! Nyt en ihan suoralta kädeltä pysty sanomaan, tuleeko myös Cmore Play-kirjastoon. Laitoin kyselyä eteenpäin, palaan asiaan kun tiedän enemmän :smileyhappy:

@Image59 Onhan tämä harmillinen tilanne, haluaisimme kaikki että tulisi pian kuntoon. Korjaustoimenpiteet ovat edelleen käynnissä, toivottavasti saataisiin näkymään ennen viikonloppua!

Jakso löytyy nyt! Eli ei muutakuin katsomaan, jos ette ole  vielä ehtineet. :)

@ripwalker Kyllä vain, Game of Thrones näkyy C More Playssa Viihteessä, niin TV kun mobiili puolella. Mikä sinulla on tällä hetkellä tilanne, eikö vieläkään näy digiboxin kautta?

Hyvä, Game of Thrones on paikallaan (4 päivän odottelun jälkeen).

 

Viikingit näemmä vaatii boxin bootin että toimivat, en tiedä oliko sillä asian kanssa tekemistä että olivat favourites listalla. Ken tietää...

Vastaa