Mix M kanavienvalinta hukassa

  • 12 February 2015
  • 12 kommenttia
  • 27 katselukertaa

Terve

 

Yritin vaihtaa Mix M paketin (kaapeli-TV) kanavia, mutta en löytänyt omilta sivuilta paikkaa, mistä ne voi vaihtaa. Olen kyllä vaihtanut noita kanavia useamman kerran ja viimeksi muutama kuukausi sitten. Onko siellä jotain häikkää vai onko systeemit muuttuneet?

 

Anssi


12 kommenttia

Äkkiseltään en löytänyt ainakaan mitään vikaa olevan, ootkohan kirjautunut Omille Sivuille niillä verkkopankkitunnuksilla luoduilla Sonera Tunnuksilla?


 


Kanavapaketin sisällön hallintaan löytyy ohje meidän verkkosivuilta. :)

Olen kirjautunut verkkopankkitunnuksilla luoduilla tunnuksilla Omille Sivuille. Etusivulla näen "Kodin Netti Teho", "Sonera Viihde" ja "Kaapeli-TV" vaihtoehdot (+joku puhelinliittymä tarjous). Kaapeli TV -kuvakkeen takaa selviää mm että minulla on Mix M ja CHL Total kanavapaketit, mutta mistään ei näe Mixin kanavalistaa, saati että sitä pääsisi muokkaamaan. Etsinkö ihan väärästä paikasta vai missä vika?

 

Aiemmin olen kanavia useampaankin kertaan onnistunut muokkaamaan ja edellinen kerta taisi olla joulukuussa.

 

Mulla on siis sekä Sonera Viihde, että Kaapeli TV palvelut ja tämä Mix M on Kaapeli-TV puolella.

 

Anssi

Oletko kokeillut eri nettiselaimilla? Kannattaa myös ottaa Adblock Plus lisäosa pois käytöstä väliaikaisesti koska se blokkaa usein tarpeellisia elementtejä. Ja jos sinulta löytyy tabletti missä on langaton verkko voit myös sillä kokeilla.

Kokeilin chromella ja internet explorerilla ja vielä kännykälläkin. Ei onnistu millään. Ja adblock ei ole käytössä. Kokeilin eilen myös työpaikan koneelta ja ei onnistunut sieltäkään.

sama homma tääläki
Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@Modzuk kirjoitti:
sama homma tääläki

Tervehdys @Anssi5 ja @Modzuk 


 


Onkos teillä molemmilla tuo kanavapaketti kuitenkin tilattuna ja aktiivisena? Oletteko kirjautuneet Soneratunnuksella omille sivuille sisään? Onko kanavavalinta toiminut teillä aiemmin?

Tällä hetkellä en löytänyt avointa vikatikettiä tästä aiheesta, joten siksi kaipailisin vähän lisätietoja :)

On aktiivinen mix ja oikeilla tunnareilla kokeiltu.
Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@Modzuk kirjoitti:
On aktiivinen mix ja oikeilla tunnareilla kokeiltu.

Onko MIX-paketti sinulla kaapelikortilla vai Viihdepaketissa? Onko kanavien valinta toiminut aiemmin normaalisti omilla sivuilla?

Terve

 

Mix paketti on aktiivinen, laskut on maksettu ajallaan, olen kirjautunut pankkitunnuksilla luoduilla tunnareilla, olen kokeillut useammalla selaimella, kahdella eri koneella ja myös kännykällä. Olen vaihtanut kanavia aiemmin ainakin viisi kertaa onnistuneesti, joista viimeisin taisi olla joulukuussa, tai niillä nurkilla. Mix M paketti on kaapeli-TV puolella. 

 

Anssi

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@Anssi5 kirjoitti:

Terve


 


Mix paketti on aktiivinen, laskut on maksettu ajallaan, olen kirjautunut pankkitunnuksilla luoduilla tunnareilla, olen kokeillut useammalla selaimella, kahdella eri koneella ja myös kännykällä. Olen vaihtanut kanavia aiemmin ainakin viisi kertaa onnistuneesti, joista viimeisin taisi olla joulukuussa, tai niillä nurkilla. Mix M paketti on kaapeli-TV puolella. 


 


Anssi




Tuossa ei nyt oikein ole muuta mahdollisuutta, kuin tehdä vikailmoitus omien sivujen kautta. Olet kuitenkin testannut tilannetta jo kaikin mahdollisin tavoin. Mitään tiedossa olevaa vikaa siellä ei ole, joten tätä on alettava selvittämään vikailmoituksen pohjalta. Laitatko siis vikailmoituksen menemään meidän vikapalvelulle?

Jotain on taas mennyt *******lleen omien sivujen päivityksessä.. nykyisin kyllä näkyy kaikki tilatut kaapelikanavapaketit mutta (taas) on minultakin kadonnut tuo MIX-kanavapaketin kanavien muokkausmahdollisuus.

@TJSFI Oikeassa olet, Omilla Sivuilla on nyt jotain hämminkiä Mix-kanavien vaihtamisessa. Tästä on korjaustoimenpiteet jo käynnissä :smileyhappy: Kunnes saadaan jälleen pelittämään, ota chatin kautta yhteyttä meille päin, niin vaihdetaan tarvittaessa kanavat sitä kautta. Chatti löytyy Omilta Sivuilta.

Vastaa