Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64243
Kirjoituksia 174744

Mix M kanavienvalinta hukassa

Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 37 kpl

1/13

Terve

Yritin vaihtaa Mix M paketin (kaapeli-TV) kanavia, mutta en löytänyt omilta sivuilta paikkaa, mistä ne voi vaihtaa. Olen kyllä vaihtanut noita kanavia useamman kerran ja viimeksi muutama kuukausi sitten. Onko siellä jotain häikkää vai onko systeemit muuttuneet?

Anssi

0 tykkäystä
12 vastausta
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 1 346 kpl

2/13

Äkkiseltään en löytänyt ainakaan mitään vikaa olevan, ootkohan kirjautunut Omille Sivuille niillä verkkopankkitunnuksilla luoduilla Sonera Tunnuksilla?

Kanavapaketin sisällön hallintaan löytyy ohje meidän verkkosivuilta. 🙂

0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 37 kpl

3/13

Olen kirjautunut verkkopankkitunnuksilla luoduilla tunnuksilla Omille Sivuille. Etusivulla näen "Kodin Netti Teho", "Sonera Viihde" ja "Kaapeli-TV" vaihtoehdot (+joku puhelinliittymä tarjous). Kaapeli TV -kuvakkeen takaa selviää mm että minulla on Mix M ja CHL Total kanavapaketit, mutta mistään ei näe Mixin kanavalistaa, saati että sitä pääsisi muokkaamaan. Etsinkö ihan väärästä paikasta vai missä vika?

Aiemmin olen kanavia useampaankin kertaan onnistunut muokkaamaan ja edellinen kerta taisi olla joulukuussa.

Mulla on siis sekä Sonera Viihde, että Kaapeli TV palvelut ja tämä Mix M on Kaapeli-TV puolella.

Anssi

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 349 kpl

4/13

Oletko kokeillut eri nettiselaimilla? Kannattaa myös ottaa Adblock Plus lisäosa pois käytöstä väliaikaisesti koska se blokkaa usein tarpeellisia elementtejä. Ja jos sinulta löytyy tabletti missä on langaton verkko voit myös sillä kokeilla.

0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 37 kpl

5/13

Kokeilin chromella ja internet explorerilla ja vielä kännykälläkin. Ei onnistu millään. Ja adblock ei ole käytössä. Kokeilin eilen myös työpaikan koneelta ja ei onnistunut sieltäkään.

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 4 kpl

6/13
sama homma tääläki
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 1 477 kpl

7/13

@Modzuk kirjoitti:
sama homma tääläki

Tervehdys @Anssi5 ja @Modzuk 

Onkos teillä molemmilla tuo kanavapaketti kuitenkin tilattuna ja aktiivisena? Oletteko kirjautuneet Soneratunnuksella omille sivuille sisään? Onko kanavavalinta toiminut teillä aiemmin?

Tällä hetkellä en löytänyt avointa vikatikettiä tästä aiheesta, joten siksi kaipailisin vähän lisätietoja 🙂

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 4 kpl

8/13
On aktiivinen mix ja oikeilla tunnareilla kokeiltu.
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 1 477 kpl

9/13

@Modzuk kirjoitti:
On aktiivinen mix ja oikeilla tunnareilla kokeiltu.

Onko MIX-paketti sinulla kaapelikortilla vai Viihdepaketissa? Onko kanavien valinta toiminut aiemmin normaalisti omilla sivuilla?

0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 37 kpl

10/13

Terve

Mix paketti on aktiivinen, laskut on maksettu ajallaan, olen kirjautunut pankkitunnuksilla luoduilla tunnareilla, olen kokeillut useammalla selaimella, kahdella eri koneella ja myös kännykällä. Olen vaihtanut kanavia aiemmin ainakin viisi kertaa onnistuneesti, joista viimeisin taisi olla joulukuussa, tai niillä nurkilla. Mix M paketti on kaapeli-TV puolella. 

Anssi

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.