Mixi M kanavien valinta


Eilen alkoi toimimaan Sonera Mix M. Kun aloin valitsemaan kanavia niin vähän väliä jonkin kanavan kohdalla jäi haku päälle ja ruudussa palkkki vain haki. Jouduin aina aloittamaan alusta koko homman ja viimein sain valittua kymmenen kanavaa. Olen törmännyt ennenkin samaan. Teenköhän itse jotain väärin vai ovatko muutkin törmänneet samaan ongelmaan. Omasta mielestäni teen kaiken oikein, ensin valitsen kaapelikortin ja sitten valitsen kanavia.


5 kommenttia

Ole onnellinen että se edes toimii ettet joudu ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun joka sitten pistää sulle ne kanavat.Vieläkään ilmeisesti saatu selville että kuuluuko siihen viasat historyyn hd kanava vai ei.Viasat exploreriin se ilmeisesti kuuluu. :D

Toimiiko omatsivut muuten hyvin ettei lataile turhaan? Tuskin itse siinä mitään teet väärin vaan jotain muuta hämminkiä siinä varmaankin on. Täältä löytyy vielä varmuuden vuoksi ohjeet miten ne kanavat vaihdetaan http://bit.ly/29TvG2R

Omat sivut toimii vallan mainiosti ja ihan ohjeen mukaan olen tehnyt.

Hyvä homma. Seuraavan kerran kun vaihdat kanavia omien sivujen kautta niin pystyisitkö testaamaan toisella nettiselaimella ihan testimielessä?

Ok, täytyy koittaa toista selainta. Nyt oli käytössä Google Chrome, täytyy kokelilla seuraavaksi Microsoft Edge selainta.

Vastaa