Mobiili Viihteessä TV kanava avaa aina vain vanhan lähetyksen

  • 11 August 2016
  • 5 kommenttia
  • 1 katselukerta

Olen koittanut katsoa TV-kanavaa (tässä tapauksessa Frii) sekä Appilla ja suoraan soneraviihteen nettisivujen kautta mutta kanava pyörittää vain 10-15sekunnin pätkää jostain aiemman päivän ohjelmasta. Eli suoraa TV kanava lähetystä ei pääse katsomaan. 

 

Webbisivujen kautta katsottuna tulee lisäksi virheilmoitus Cs14:3050.

 

Onkohan jollain kokemusta asiasta?

- Silverlightia olen yrittänyt uudelleen asentaa ja C:ProgramDataMicrosoftPlayReady hds filen oon tuhonnut.


5 kommenttia

Oletkos milloin ottanut palvelun käyttöösi? Uudessa paketissa (1.6 jälkeen käyttöönotettu) Frii monen muun kanavan osalta ei tue enää live katselua vaan halutut ohjelmat tulee napauttaa tallennukseen, jolloin ohjelmaa voi katsoa vaikka se olisi kesken. Vanhassa paketissa peruskanavissa on vielä jonkin aikaa live katselu mahdollista. Saatko selaimella virheilmoituksen juurikin kun alat frii kanavaa katsomaan?

Palvelun otin käyttöön alku vuodesta eli siis ennen 1.6.

 

Kyllä juuri Frii kanavan kohdalla tuo virheilmoitus tulee.

 

Nyt yritin "Oma Tallennuksen" kautta ja saan virheilmoituksen "Toisto pysäytetty, Virhekoodi Cs14:3222). Muut kuin Frii kanava näyttäisi toimivan kyllä.

 

 

Nyt löydettiin vanhemmalle paketille tunnukset ja näyttää täällä pelaavan tuo frii kanava.

Testasitko jo sovelluksen uudelleenasennusta? Oletko testannut tässä vaiheessa vain Windows käyttöjärjestelmällä palvelua, pystytkö testaamaan toimintaa Android tai iOS mobiililaitteella?

 

 

Kyllä vika näyttäisi olevan vain Windows laitteessa. Testasin iPadilläni ja näkyy tuo Frii toimivan.

 

Kokeilin kyllä uudellenasennutakin mutta eipä silti näytä toimivan.

 

 

 

Varmistelin tästä vielä niin vastaavaa ongelmaa ei ole tiedossa, mutta tein nyt tarkemman selvityspyynnön niin tarkastetaan onko yleisempi vika kyseessä.

Vastaa