Oma pointtini oli, että todennäköisesti resetointi on jo onnistunut ja, että tuolla ohjesivulla on virhe 🙂 Jos tuo ei tuonut bonuskanavaa näkyviin (tässä kuussa kanavapaikalla 70) on vika jossain muualla.
EDIT: Bonuskanava sivun mukaan tuo näkyy vain "digiboksi laajakaistalla" palvelussa. Eli ei jos yhteys on mobiililaajakaista.
Just... Ja mulle myytiin laite joka toimii täysin samoin ku edellisessä asunnossa valokuidulla ollut.
Nyt ei näy sit netflixin lisäksi bonuskanavakaan 😠
Valitettavasti Telia on sössinyt tuossa kohtaa. Koska Telia myy kahta ominaisuuksiltaan erilaista TV-palvelua (samalla nimellä) rinnakkain niin on ymmärrettävää, että nämä menevät sekaisin. Suosittelen reklamoimaan asiasta asiakaspalveluun, bonuskanava ja Netflix ei sillä korjaannu, mutta hyvällä lykyllä pääset eroon tuosta palvelusta mikäli niin haluat.
Matkapuhelinverkossa kannattaa pitää ethernet-kaapelilla kiinni ja modeemi parhaimmalla paikalla kotona tukiasemaan päin. Matkapuhelinverkon tukiaseman heikkous on joskus sen ruuhkaisuus käyttäjien kesken ja joka näkyy etenkin iltaisin. Taajuuslukitus voi olla yksi ratkaisu modeemin hallintasivulta, mutta silloin poistuu 4G+ Carrier Aggregation.
Mietin tuossa pätkiikö yhteys myös esimerkiksi puhelimen Telia TV -sovelluksessa, jos sinulla on sellainen? 🙂
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää?
Kirjaudu sisään
tai
liity jäseneksi
osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.