Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Naamaparta
Kommentaattori
  • 4 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mobiilipalvelu ja Kotiviihde tallennukset

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mä en ymmärrä sitä, että Mobiilipalvelun kautta en voi katsoa Kotiviihde poksilla tehtyjä verkkotallennuksia.

Palvelun tarjooja on sama, eli Sonera.

 

Mobiilipalvelun käyttöönotossa oli ajatus itselläni se, että kun katson vaikkapa Kotiviihde purkin kautta jotain ohjelmaa (mitä pitää kattoo livenä, eikä voi tallentaa), niin toisesta talouden telkusta voisi sitten esim. katsoa jotain verkkopoksin tallennuksia tämän Mobiilipalvelun kautta (tietokoneen välityksellä).

 

Mutta eipäs näykään. Mikä ihmeen esto tähänkin on pitänyt tehdä?

 

Vai onko käynnyt niin, että Soneran palveluita kehittävät nörttinyhveröt kehittelevät näitä palveluja omissa pimeissä pilttuissaan toisistaan välittämättä?

 

2 vastausta
NikoNo
Telialainen
Telialainen
  • 457 custom-general.kudos
  • 1504 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Se pitää ihan paikkaansa, että Viihdepaketin tallennuksia ei voi katsoa Mobiiliviihteen kautta. Tämä on kompensoitu kuitenkin Mobiiliviihteessä siten, että siellä on 7 vuorokauden automaattitallennus, joka tallentaa kaikkien kanavien ohjelmat automaattisesti viikon ajalta ohjelmakirjastoon. Eikös tämä ole kuitenkin ihan kätevä ominaisuus?

Naamaparta
Kommentaattori
  • 4 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
No tuotapas en ole huomannut.... Täytyypäs katsoa se 🙂 Thx!