Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
MrRoot
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mobiiliviihde, viimeksi lisätyt ohjelmat

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Miksi Sonera Viihteen mobiilipalvelusta katosi viimeksi lisätyt ohjelmat kanavan videokirjastosta?

Ennen soneraviihde.fi sovuston uudistamista, kanavan videokirjaston etusivulla oli viimeksi lisätyt ohjelmat listattuna sekä video kirjastosta poistuvat ohjelmat listattuna kunkin kanavan kohdalla erikseen. Nyt kaikki edellä mainitut listat ovat poistuneet.

 

Video kirjastossa on nyt aakkostetut #ABCDE… jne listat ohjelmista.

Jos halutaan etsiä uudet ohjelmat kanavan ohjelma kirjastoon, joudut klikkaamaan joka ikistä ohjelman nimeä tietääksesi, onko uusia jaksoja lisätty videokirjastoon.

Discovery kanavalla on 29 eri nimistä ohjelmaa, jokaista pitää klikata jotta näet onko ohjelmasta uusia jaksoja tullut.

 

Minä seuraan aktiivisesti kanavia Discovery ID, Discovery, Discovery World, Discovery SC, National Geographic Channel, mtv max. Tämä tarkoittaa että ohjelmia saatta olla yhteensä 200 kappaletta. Ja koska vieläpä haluan tietää keskipäivällä mitä jakso uutuuksia ko. kanaville on tullut, illalla sekä aamuyöllä saman asian; mitä uusia jaksoja on saatavilla, Sillä selaan soneraviihteen sivustoa kaikenaikaan keskipäivällä, illalla sekä aamuyöllä.

 

Tämä tarkoittaa että 200 ohjelmaa pitää tarkastaa 600 kertaa, siinäpä sitä on *******nmoinen urakka Soneran takia, ennen ei tarvinnut tällaista työurakkaa tehdä lainkaan, riitti pelkästään se että klikkasit kanavan kirjaston auki, näit välittömästi etusivulta, mitä uusia jaksoja kanavalle on lisätty.

Ei tarvinnut käydä jokaista ohjelmaa läpi tietääksesi onko vai eikö uusia jaksoja ko. sarjassa.

 

Annoin palautetta tästä asiassa Soneran chatissa, mutta se ei johtanut mihinkään, erittäin tympiintyneen ja inhottavan oloinen chat asiakaspalvelija kiisti jyrkästi minkäänlaisen ongelman olemassa olon tässä kyisessä asiassa, minä hänen mielestään näen tv-ohjelma listoista mitä ohjelmia kanavilla esitetään, eikä hänen mielestään mitään viimeksi lisättyjen ohjelmien listaa tarvita lainkaan, koska siellähän tv-ohjelma listoissa ne ohjelmien esitysajat näkyy.

Olen kuitenkin täysin eri mieltä chat asiakaspalvelijan kanssa, viimeksi lisättyjen ohjelmien lista todellakin tarvitaan.

 

Suomenkielinen tekstitys on lakannut toimimasta soneraviihde.fi sivustolla.

Virheet ja viat esiintyy seuraavasti esim. National Geographic channelilla ohjelman alkaessa tekstitys ei näy lainkaan, kun vaihdat tekstityksen suomesta ruotsiksi; tekstitys alkaa näkymään ruotsiksi, kun vaihdat takaisin ruotsista suomeksi: näkyy tämän jälkeen molemmat tekstitykset päällekkäin (ruotsi ja suomi) n. 5-6 tekstityksen vaihtumisen ajan, tämän jälkeen päällekkäisyys poistuu ja pelkästään suomi näkyy toimivasti normaalisti, mutta vain n. 15-30 minuutin ajan, tämän jälkeen suomi teksti poistuu kokonaan, se voidaan saattaa takaisin tekemällä sama asia uudelleen, (ensin ruotsiksi, sitten suomeksi, sitten kärsitään päällekkäisyydestä hetki, sitten toimii seuraavat 15-30 min)

 

Discovery ID, SC, World kanavalla teksti on yleensä poissa kokonaan, vaikka jaksolla olisikin olemassa suomi tekstitys tehty.

Ohjelman alkaessa tekstitys vilahtaa 1-3 kertaa sitten poistuu kokonaan, eikä tekstitystä voida palauttaa ollenkaan yllä kuvatulla tavalla (ID:n tapauksessa vaihtamalla pois tekstitys kokonaan ja palauttamalla suomi teksti takaisin koska muun kielistä valintaa ei ole ollenkaan on vain tekstitys pois kokonaan tai suomi, tämä ei auta, ohjelmaan ei saa tekstiä ollenkaan.

 

Myös tämä asia oli esillä chatissa, tästäkään viasta chat asiakaspalvelija ei ollut kiinnostunut, totesi vain että vikaa ollaan korjaamassa.

 

Haluan tietää että Sonera antaa minulle yksityiskohtaisen ja tarkan selvityksen asialle koskien viimeksi lisättyjen ohjelmien listan poistolle soneraviihde.fi sivuston uudistuksen yhteydessä.

Sekä myöskin sille miksi tekstitykset ei toimi kanavilla.

 

 

Edit: Muokattu otsikkoa/ MiaSL

2 vastausta
PasiS
Konkari ☆
  • 492 custom-general.kudos
  • 1234 custom-general.replies
  • 60 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
LiAntti
Telialainen
Telialainen
  • 144 custom-general.kudos
  • 349 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitti palautteesta! Vastailinkin sinulle tuolla facebookin puolella asian tiimoilta mutta pidetään ilman muuta keskustelua auki tässä tai tuolla toisessa ketjussa. Hymiö Silmänisku