Mobiiliviihde


Minulla on tv viihde. Miksi en näe urheilukanavaa mobiilissa?


3 kommenttia

Moikka @nurmika9 ja tervetuloa Klaaniin!


 


Mobiiliviihteeseen ei automaattisesti siirry kanavapaketit Viihteestä. Eli ne täytyy tilata erikseen, vaikka veloituksetta ne saatkin kun jo maksat niistä.


 


Saat tilattua paketit itsellesi käyttöön Omien Sivujen kautta, Sonera Tunnuksella.


 


Yleistä tietoa mobiiliviihteestä, sekä kytkettävissä olevat kanavapaketit löydät täältä. :)

Missähän mättää kun mobiiliviihteeseen en pääse enää kirjautumaan, väittää salasanaa vääräksi ja uuttakaan en onnistu saamaan. Rekisteröidyin tuohon silloin kun olin vielä soneraviihteen soppariasiakas, senhänm piti olla oli ilmaista viihteen asiakkaille. Nyt kun olen viihteen määräaikainen käyttäjä, niin en pääse enää kirjautumaan. 

Hide content

:smileysurprised:

 

Millä laitteella käytät? Pääsetkö toisella laitteella kirjautumaan ihan normisti ?


 


Mobiililaitteella uuden salasanan pitäisi saada Unohtunut salasana -kohdasta, PC:llä kirjautumisikkunalla unohditko käyttäjätunnuksesi tai salasanasi.


 


Testasin omilla tunnuksilla unohtuneen salasanan vaihtoa ja näytti toimivan ihan oikein, eli sähköpostiini saapui uusi salasana. Samaten unohtuneen käyttäjätunnuksen tilaus pelitti oikein.


 


Kun tilaat uutta salasanaa, tuleeko sulla jokin virheilmoitus?


Jos tuo menee ok, muttei sähköpostia saavu, vilkaise vielä roskapostikansiokin. Kannattaa myös tarkistaa mille sähköpostiosoitteelle palvelu on kytketty. Tämä näkyy Omilla Sivuilla Sonera Viihte Netti- ja mobiilipalvelun tiedoissa.

Vastaa