Muutos Mix-paketteihin?


Olemme ihmetelleet pääsiäisen aikoihin ohjelmakirjastoon ilmestynyttä virhettä: katselun jatkaminen ei enää onnistu,  jos ohjelmakirjaston ohjelma jää kesken. Jakson päivämäärän vasemmalla puolella näkyvä pieni "kellotaulu" on yhtäkkiä kadonnut, eikä enää voi nähdä mitä jaksoa on katsonut ja jakson joutuu aina aloittamaan alusta.  Kesken jäänyt ohjelma enää nouse menu-näkymän etusivulle. Tänään sitten kuulin, että jossain päivityksessä on ihan tarkoituksella poistettu em mainitut ominaisuudet Mix- kanavapakettien kanavilta! Onko totta? Mitään uutta hienoa ei ole  tullut tilalle.

Hide content

 


2 kommenttia

"Jatka katsomista" -ominaisuudessa oli itse asiassa tänään vikaa, mutta vika on nyt korjattu. Mitään ominaisuuksia ei pitäisi Mix-paketista olla poistettu. Jos ongelma vielä jatkuu, tee digiboksille resetointi näiden ohjeiden mukaan: http://bit.ly/1LULI9J

Ongelman ilmaannuttua olemme resetoineet digiboxin (varovainen arvio) n 10 kertaa omien sivujen ohjeen mukaan. Edellisen kerran tein resetoinnin tiistaina tai keskiviikkona. Olen ollut yhteydessä Soneran vikapalveluun useita kertoja ja sieltä minulle tällä viikolla kerrottiin, että kyseessä ei ole vika vaan tietoinen muutos ominaisuuksiin.  O!en käyttänyt asian puimiseen jo kohtuuttoman paljon aikaa ja toivoisin, että siellä Soneralla parantaisitte sisäistä viestintää! Vika ei siis ilmaantunut eilen tai toissa päivänä vaan jo reilu kuukausi sitten.

Vastaa