Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
keytronic123_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

NHL Xtra kanavat ei näy, CNN ohjelmakirjasto

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
1. Olen tilannut Viasat kulta paketin (Sonera viihde ; tallennetava digiboksi; iptv) ja NHL Extra kanavat näkyvät kanavalistassa, mutta ohjelmatietoja niissä ei ole (ei siis edes yöllä jolloin ottelut tulevat) eikä kanavilla näy mitään (edes yöllä). Olen kokeillut laitteiden uudelleen käynnistämisiä yms. (toki viime yönä sitten teillä oli se ongelma, että digiboksi ei käynnisty uudelleen käynnistyksen jälkeen eli jäi normaalien kanavien pelitkin sitten näkymättä; vaikka tämä ongelma ilmoitettin korjatun jo eilen klo 19.00 jälkeen...aamulla alkoi toimimaan joskus 8 jälkeen digiboksi, mutta ei vieläkään esim. ohjelmatietoja NHL Extra kanavilla). Nämä kanavat siis näkyivät viime kaudella ja se yksi kanavat josta tulee ajoittain jalkapalloa näkyy ok (myös sen kanavan ohjelmatiedot).

2. Ohjelmakirjastossa ei ole NHL Extra kanavilta tulleita otteluita - eivätkö nämä Extra kanavilta tulleet ottelut näy tänä vuonna ohjelmakirjastosta ollenkaan?

3. CNN ohjelmakirjasto näkyy tilatuissa kanavissa ohjelmakirjasto kohdassa (kuten se on näkynyt viimeiset pari vuotta jolloin Viasat kulta paketti on ollut tilattuna), mutta mitään ohjelmia ei voi katsella kun ilmoittaa vain, että pitää olla kanavatilaus. Siis ihan viime viikolla tämä vielä toimi normaalisti ja samoin kuin viimeiset pari vuotta. Itse kanava näkyy livenä ok. Tämä oli oikeastaan iso syy miksi otin Kulta paketin pelkän Sport paketin sijaan aikanaan (yhdessä Viasat History kanavan kanssa).

4. Onko Viasat Hockey Finland kanavalla näkyvät KHL pelit ja ne NHL pelit joissa on suomenkielinen selostus (eli kanavan varsinaiset omat live NHL lähetykset) tulossa jossain vaiheessa ohjelmakirjastoon (jossa niitä voisi katsella jälkikäteen) vai näkyykö ne vain livenä (ja ehkä jälkilähetyksenä)?

Kiitoksia.
17 vastausta
Kalle-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Snafu68,

Vikailmoitusta ei enää ole valitettavasti mahdollista aktivoida uudelleen. Voitko käydä tekemässä vielä uuden Omien sivujen kautta?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Snafu68_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kalle- kirjoitti:
Hei Snafu68,

Vikailmoitusta ei enää ole valitettavasti mahdollista aktivoida uudelleen. Voitko käydä tekemässä vielä uuden Omien sivujen kautta?


Toki, käytän mielelläni aikaani saman vian raportointiin uudelleen vaikka useammalla keskustelupalstalla käyttäjillä ympäri Suomen ilmenee samanlaista vikaa samalla kanavapaketilla sekä teidän "rasti ruutuun tai et voi jättää vikailmoitusta" ehtojenne mukaan muka suostuisin maksamaan 100€ asentajan mielipiteestä, että vika ei ole teissä...
Kalle-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi Snafu68,

Vian korjaamiseksi on tärkeää, että saamme ajankohtaisen tiedon tilanteesta vikailmoituksen muodossa. Jos omat laitteet on testattu niin huoletta voit kyllä vikailmoituksen tehdä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Snafu68_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kalle- kirjoitti:
Moi Snafu68,

Vian korjaamiseksi on tärkeää, että saamme ajankohtaisen tiedon tilanteesta vikailmoituksen muodossa. Jos omat laitteet on testattu niin huoletta voit kyllä vikailmoituksen tehdä.



ilmoittelempa tänne, niin ei tarvitse joka yö tehdä uutta ilmoitusta.

samat viat jatkuu edelleen, eli 161-168 lähinnä pimeänä/pikselimössönä. satunnaisesti voi joku ottelu näkyä ehkä yhdeltä kanavalta yössä. lisäksi viime yön 308 hd-kanavan matsin kuva oli enempi diaesitys pikselimössöllä kuin hd-lähetys.

teiltä tuli viime viikolla joku epämääräinen tekstiviesti, että joku asentaja korjaa jotain vikaa jossakin ja ilmoittelee sitten joskus kun asia on ok. eipä ole kuulunut.

miksi ette tiedota mistä vika johtuu sekä kuinka hyvitätte toimimattoman palvelun ?
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi Snafu68,

Asia on yhä tukinnassa ilmoittamallasi vikailmoituksella joten pyytäisin vielä kärsivällisyyttä ongelman ratkaisuun. Ilmoitamme kyllä viankorjauksesta ja sen valmistumisesta aina sinulle erikseen vähintään txt-viestillä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
maxellmaxell_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Itsellä on NHL Xtra kanavien osalta myös tällaisia ongelmia. Kun tallentavalla digiboksilla tallentaa otteluita ja pistää niihin lisäaikaa (esim. kahtena viime yönä tallennusaikaa oli laitettu lähes 4h ajalle, mutta itse tallennus kestää aina vain 2,5h; on siis tapahtunut useamman kertaa). Tämä on siitä ikävä ongelma, että turhan useasti jää juuri se loppuratkaisu näkemättä (varsinkin jos tulee jatkoaikaa yms.). Millään muilla kanavilla ei ole koskaan tallennus jäänyt tällä tavalla vajaaksi ajan suhteen ja kun tätä sattuu "koko ajan" niin mahtaakohan ongelma on siellä päässä jossain vai miksi digiboksi tallentaa kaikki muut kanavat kuten pitää mutta NHL Xtra kanavat "aina" väärin ja aina väärin saman 2,5h ajan? Siis myös Hockey HD, Sport HD ja Viasat hockey Finland kanavilla ottelut tallentuvat ok lisäajoilla ja ilman lisäaikaa.

NHL Xtra kanavilla on myös niitä tapahtumia, että kun tallennus on alkanut tallentavan digiboksin ohjelmaoppaan ilmoittamana aikana, niin itse asiassa ottelussa onkin jo menossa toinen erä eli ohjelmaoppaassa väärä alkamisaika. Tätä ei ole tapahtunut muutamiin päiviin eli joko tämä ongelma on jo korjattu tai sitten olen vain sattumalta tallentanut ja katsellut niitä otteluita/kanavia joissa ongelmaa ei ole. Hockey HD, Sport HD ja Viasat hockey Finland kanavilla en ole havainnut tätä ongelmaa eli vain näillä extra kanavilla.

Olisi myös mukava kuulla miksi NHL Xtra kanavia ei enää voida lähettää HD laadulla eli miksi laadussa mennään taakse päin eli huonompaan suuntaan?

Viasat hockey Finland kanava – koska se tulee HD laadulla (ilmoiteltiin, että syksyn aikana, mutta jokohan se syksy olisi marraskuussa loppunut)?

Edelleen ihmettelen myös mihin CNN kanavan ohjelmakirjasto on hävinnyt (kun se on toistavuotta toiminut Viasat kulta paketissa ongelmitta ja mitään ilmoitusta palveluiden vähentämisestä ei ole tullut ja sitä myötä hinnanalennusta paketin sisällön vähentymisen vuoksi)?

Kiitos vastauksista.
maxellmaxell_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
maxellmaxell kirjoitti:
Itsellä on NHL Xtra kanavien osalta myös tällaisia ongelmia. Kun tallentavalla digiboksilla tallentaa otteluita ja pistää niihin lisäaikaa (esim. kahtena viime yönä tallennusaikaa oli laitettu lähes 4h ajalle, mutta itse tallennus kestää aina vain 2,5h; on siis tapahtunut useamman kertaa). Tämä on siitä ikävä ongelma, että turhan useasti jää juuri se loppuratkaisu näkemättä (varsinkin jos tulee jatkoaikaa yms.). Millään muilla kanavilla ei ole koskaan tallennus jäänyt tällä tavalla vajaaksi ajan suhteen ja kun tätä sattuu "koko ajan" niin mahtaakohan ongelma on siellä päässä jossain vai miksi digiboksi tallentaa kaikki muut kanavat kuten pitää mutta NHL Xtra kanavat "aina" väärin ja aina väärin saman 2,5h ajan? Siis myös Hockey HD, Sport HD ja Viasat hockey Finland kanavilla ottelut tallentuvat ok lisäajoilla ja ilman lisäaikaa.


Olisi myös mukava kuulla miksi NHL Xtra kanavia ei enää voida lähettää HD laadulla eli miksi laadussa mennään taakse päin eli huonompaan suuntaan?

Viasat hockey Finland kanava – koska se tulee HD laadulla (ilmoiteltiin, että syksyn aikana, mutta jokohan se syksy olisi marraskuussa loppunut)?

Edelleen ihmettelen myös mihin CNN kanavan ohjelmakirjasto on hävinnyt (kun se on toistavuotta toiminut Viasat kulta paketissa ongelmitta ja mitään ilmoitusta palveluiden vähentämisestä ei ole tullut ja sitä myötä hinnanalennusta paketin sisällön vähentymisen vuoksi)?

Kiitos vastauksista.



????????????????????????????????????????????????????????

Nimimerkillä kuukausi myöhemmin ilman mitään vastausta.................................
Juha-_
Vakiokalustoa ☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 153 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moikka maxellmaxell!

Ja pahoittelut heti alkuun kun ei ole vastausta kuulunut.

Kyllä nuo NHL xtra kanavat pitäisi hd-laadulla näkyä mutta tuosta viasat hockey finland kanavasta ei ole vielä tarkempaa tietoa milloin se alkaa meillä näkymään hd:na. Viasat ilmoitti että syksyllä pitäisi tulla mutta mitään tarkempaa ei ole vielä selvinnyt.

Näytti että viasat kulta-pakettiin ei enään jostain syystä kuulu CNN-ohjelmakirjasto ollenkaan.

Tuosta tallennus viasta melkein kannattaa tehdä vikailmoitus niin voivat katsoa miksei se tallenna ohjelmia/tallennusta loppuun. Siellä tosiaan oli ongelmia sen ohjelmaoppaan kanssa jolloin tallennus alkoi myöhässä mutta se pitäisi olla jo kunnossa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu