Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Kiipsu
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Nelonen pätkii

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onkohan joku häiriö tilanne kun Nelonen pätkii paljon?

Ääni ja kuva pätkii joten ei pysty katsomaan ollenkaan, ja The Voice of Finland finaali tulisi 😞

 

Paikkana Kouvola/Jokela

15 vastausta
kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2610 custom-general.kudos
  • 4142 custom-general.replies
  • 340 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@leenahaa

Löytyisikö tehdasasetukset näin? 

Samsung TV Factory Reset

Samsung LCD-mallit rakennettiin vuosina 2008 ja 2011, sekä joitakin muita myöhemmin LCD- ja LED-mallit, piilottaa tehdaspalautuksen vaihtoehto käyttäjä valikoista. Pääset tehdaspalautuksen valikon kautta kaukosäätimellä osoittamalla kaukosäätimellä television ja pitämällä "Exit" -painiketta 12 sekunnin. Prosessi voi kestää hieman kauemmin kuin 12 sekuntia ja TV: n valmiustilan valo pitäisi vilkkua, kun olet alhaalla painiketta. Kun tehdasasetusten palautus avautuu ja valitse "OK", odota TV valtaan sykli ja noudata näytön ohjeita.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
leenahaa
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Eilen illalla pätkiminen jatkui, ja sama tilanne toisellakin antennijohdolla. Lisäksi vähän ihmettelen, kun kyselin taloyhtiön muilta asukkailta, onko vastaavaa tapahtunut muilla, jossain taloudessa kaapelikortilla Nelonen HD näkyy kanavapaikalla 200 ja kuulemma aivan loistavasti. Meillä Nelonen HD näkyy kanavapaikalla 24, kun nimenomaan Sonera tiedotti kanavapaikkojen muutoksesta muutama viikko sitten. Nyt ei tietenkään kanavapaikalla 200 ole Nelonen HD, vaan jokin Prime-maksukanava. Miten on mahdollista, että samassa yhtiössä samassa kaapeliverkossa kanavat näkyvät eri kanavapaikoilla? Ei olisi pitänyt muuttaa kanavapaikkoja, sillä ennen muutosta Nelonen HD näkyi ongelmitta. Täytyy nyt ilmeisesti palauttaa tehdasasetukset, jos vaan onnistun ne jotekin toosasta löytämään.

leenahaa
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ja vielä jatkoa tähän samaan asiaan Soneran tiedotteesta kanavapaikkojen muutoksesta. Taloyhtiössämme kaikki asukkaat eivät ole tuota tiedotetta saaneet (saapui joskus syyskuun alkupuolella), eivätkä näin ollen ole muuttaneet kanavapaikkoja. Miten tällainen on mahdollista? Joillakin asukkailla siis näkyvät kanavat vanhoilla tutuilla paikoilla, jotka eivät ole edes olleet tietoisia muutoksesta, ja joillakin onnettomilla, jotka ovat menneet kanavapaikat muuttamaan, ongelmia mm. Nelosella on. Täysin käsittämätöntä toimintaa kaapelioperaattorilta.

PasiS
Konkari ☆
  • 493 custom-general.kudos
  • 1234 custom-general.replies
  • 60 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@leenahaa kirjoitti:

Ja vielä jatkoa tähän samaan asiaan Soneran tiedotteesta kanavapaikkojen muutoksesta. Taloyhtiössämme kaikki asukkaat eivät ole tuota tiedotetta saaneet (saapui joskus syyskuun alkupuolella), eivätkä näin ollen ole muuttaneet kanavapaikkoja. Miten tällainen on mahdollista? Joillakin asukkailla siis näkyvät kanavat vanhoilla tutuilla paikoilla, jotka eivät ole edes olleet tietoisia muutoksesta, ja joillakin onnettomilla, jotka ovat menneet kanavapaikat muuttamaan, ongelmia mm. Nelosella on. Täysin käsittämätöntä toimintaa kaapelioperaattorilta.


Mitenkään vähättelemättä operattorin tiedotusvastuuta, niin meillä myös isännöitsijä katsoi aiheelliseksi tiedottaa muutoksesta ilmeisesti aiheettomien yhteydenottojen torjumiseksi. Kerrostalojen alaovissa ja isännöitsijätoimiston ovessa oli tiedote kanavapaikkojen muutoksista. Toki Soneraltakin lappu postilaatikkoon tuli, mutta voi se isännöitsijäkin jotain tehdä palkkansa eteen.

Meillä ainakin tv:t hakivat uudet kanavapaikat automaattisesti, joten itse niitä ei mitenkään tarvinnut muuttaa, eikä myöskään voinut estää muuttumasta.

arapahoe
Vakiokalustoa ☆☆
  • 56 custom-general.kudos
  • 508 custom-general.replies
  • 6 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@PasiS kirjoitti:

@leenahaa kirjoitti:

Ja vielä jatkoa tähän samaan asiaan Soneran tiedotteesta kanavapaikkojen muutoksesta. Taloyhtiössämme kaikki asukkaat eivät ole tuota tiedotetta saaneet (saapui joskus syyskuun alkupuolella), eivätkä näin ollen ole muuttaneet kanavapaikkoja. Miten tällainen on mahdollista? Joillakin asukkailla siis näkyvät kanavat vanhoilla tutuilla paikoilla, jotka eivät ole edes olleet tietoisia muutoksesta, ja joillakin onnettomilla, jotka ovat menneet kanavapaikat muuttamaan, ongelmia mm. Nelosella on. Täysin käsittämätöntä toimintaa kaapelioperaattorilta.


Mitenkään vähättelemättä operattorin tiedotusvastuuta, niin meillä myös isännöitsijä katsoi aiheelliseksi tiedottaa muutoksesta ilmeisesti aiheettomien yhteydenottojen torjumiseksi. Kerrostalojen alaovissa ja isännöitsijätoimiston ovessa oli tiedote kanavapaikkojen muutoksista. Toki Soneraltakin lappu postilaatikkoon tuli, mutta voi se isännöitsijäkin jotain tehdä palkkansa eteen.

Meillä ainakin tv:t hakivat uudet kanavapaikat automaattisesti, joten itse niitä ei mitenkään tarvinnut muuttaa, eikä myöskään voinut estää muuttumasta.


No eipä ainakaan täällä mitään soneran lappuja ole näkynyt eikä ilmoistustaululla mitään lappuja ole näkynyt asiasta.Itse huomasin asian vasta täältä.Toimiikos muilla muuten EPG normaalisti eli kaikki ohjelmat näkyy siellä aamulla?.

leenahaa
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi, erinäisen testailun jälkeen näyttää siltä, että ongelma on poistunut ainakin toistaiseksi. Kokeilin kortinlukijaa toisessa televisiossa yläkerrassa ja siellä toimi moitteettomasti. Sitten kokeiltiin ristiin myös eri antennikaapeleita yläkerrasta alakerran televisioon ja toimi ok. Sitten kun laitoin kortinlukijan takaisin alakerran televisioon alkuperäisellä kaapelilla, sen jälkeen ei ole pätkinyt. Olisikohan jokin pölyhiukkanen kortinlukijan paikalla aiheuttanut moisen.

 

Edelleen kuitenkin ihmetyttää, miten samassa taloyhtiössä ja samassa kaapeliverkossa kanavat näkyvät eri kanavapaikoilla, eivätkä ne automaattisesti hakeudu uusille paikoille. Lienee taloyhtön asia selvittää.