08-09-2018 22:38
onko muilla ongelmia?
Kaikki muu toimii ok, tein vikailmoituksen telialle ja pojat kävivät vaihtamassa kuitumuuntimen
sovittiin että seuraillaan tilannetta, no eipäs se parantunut, tein uuden vikailmoituksen (chatti asiakas palvelija ei halunnut ottaa minua tosissaan tai sitten ei tiennyt että mikä on reititin) seuraavana päivänä sain ilmoituksen että kaikki on kuulemma kunnossa 🙂
Kuulemma vika langattomassa verkossa, ahaa minulla toimii langaton verkko vallan mainiosti mutta langallinen ei näiden palveluiden osalta alkuunkaan
No ei ole..
mikä eteen? irtisanoa liittymät ja kokeilla toista tilalle?
Onko muilla ollut vastaavia ongelmia?
18-09-2018 18:14
@Napalm Ongelma on tutkinnassa ja päivitämme tiedotetta, kun jotain uutta tiedotettavaa ongelmasta tulee esiin.
23-09-2018 22:26
Pätkähdys tuntuu siltä että boksissa loppuu suorituskyky - Netflix-sovelluksen päivityksessä cpu-kuorma kasvanut kenties? Ongelma tuli vasta kesän aikana päivitysten myötä.
24-09-2018 19:03
@AinaTuleeJotain, hyvä huomio, sekin on toki teoriassa mahdollista. Otamme selvityksessä kaikki tekijät huomioon.
Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7
10-11-2018 18:55
Vaikuttaa kyllä tosiaan siltä että joko suorituskyky loppuu kesken tai streamia puskuroidaan liian vähän - pätkäisy tulee aina samaa streamia katsoessa samassa kohtaa, jopa niin että sarjoissa jossa on sama alkuintro joka jaksossa, pätkähdys tulee samassa kohtaa alkuintroa joka jaksossa, uskoakseni kohdassa jossa hetkellisesti joko bitrate kasvaa tai dekooderilla on raskaampi taakka.
10-11-2018 20:38
@AinaTuleeJotain En äkkiä löytäny tietoa, että millä nettiyhteydellä tuota Netflixiä yrität katsoa? Onko boksiin langallinen vai langaton yhteys? Ja onko sitten kyseessä kiinteä vai langaton laajakaista? Sori, jos noi on kyselty, mutta en tosiaan löytänyt mainintaa ainakaan tässä ketjussa.
Tuli näet vaan mieleen, että Wifi, erityisesti 2,4GHz taajuudella voi toisinaan ruuhkautua, erityisesti kerrostaloissa. Samoin jos käytät 4G:tä, niin sielläkin on voinut kuormitus kasvaa ja tukari on voinut ruuhkautua. Mikä on siis yhteyden nopeus?
10-11-2018 21:28
Oikea Telia-TV kyseessä, siis 50M VDSL ja Arris 4302 suoraan palvelureitittimessä kiinni. Ongelma ei ole yhteydessä vaan boksissa - minkään muun laitteen Netflix-sovellukset eivät pätki. Eikä siis pätkinyt myöskään Arris vanhemmalla Netflix-versiolla keväämmällä.