Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
WingMan79
Uusi jäsen
  • 3 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Netflix poistunut uusista Digiboxeista!!???

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jouduin sattuneesta syystä vaihtamaan vanhan digiboxini (Arris 4302) uuteen (Arris 5305).

Uudessa digiboxissa ei ole mahdollisuutta katsoa Netflixiä, ei kuulemma ole enää tarpeellinen ominaisuus kun kaikki televisot ovat älytelevisioita!!! No ei tuo minun 5 vuotta vanha televisio ole, nyt pitää päivittää televisio uuteen älytelevisioon jotta saan Netflixin näkymään, ellei varastojen kätköistä löydy vanhaa digiboxia. 

 

LÄHTEE KYLLÄ VARMASTI OPERAATTORI/ PALVELUN TARJOAJA VAIHTOON, jos joudun uuden television ostamaan. Törkeää palvelun huonontamista!! 

Ottakaa tämä huomioon jos olette vaihtamassa digiboxia ja televisionne ei ole älyteevee 😡😡

10 vastausta
kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2689 custom-general.kudos
  • 4229 custom-general.replies
  • 340 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @WingMan79 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Onhan tuo harmillista, mutta ei oo pakko ostaa älytv:tä jotta näkee Netflixiä.

Itsellä on myös älytön TV ja edullinen äly saatiin siihen Chromecastin avulla.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
WingMan79
Uusi jäsen
  • 3 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kiisseli67@  kirjoitti:

Hei @WingMan79 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Onhan tuo harmillista, mutta ei oo pakko ostaa älytv:tä jotta näkee Netflixiä.

Itsellä on myös älytön TV ja edullinen äly saatiin siihen Chromecastin avulla.


Totta tuokin, mutta kun olen palvelun tilaaja ( teliatv-kotinetti-puhelin) niin ei siihen enää chromecastia halua linkitellä....

Hillastuska
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@WingMan79@  kirjoitti:

Jouduin sattuneesta syystä vaihtamaan vanhan digiboxini (Arris 4302) uuteen (Arris 5305).

Uudessa digiboxissa ei ole mahdollisuutta katsoa Netflixiä, ei kuulemma ole enää tarpeellinen ominaisuus kun kaikki televisot ovat älytelevisioita!!! No ei tuo minun 5 vuotta vanha televisio ole, nyt pitää päivittää televisio uuteen älytelevisioon jotta saan Netflixin näkymään, ellei varastojen kätköistä löydy vanhaa digiboxia. 

 

LÄHTEE KYLLÄ VARMASTI OPERAATTORI/ PALVELUN TARJOAJA VAIHTOON, jos joudun uuden television ostamaan. Törkeää palvelun huonontamista!! 

Ottakaa tämä huomioon jos olette vaihtamassa digiboxia ja televisionne ei ole älyteevee 😡😡


Sama juttu. Ei ole älytelkkaria ja Netflix poistui. Telialta sanottiin ettei ole enää sopimusta Netflixin kans ja siksi se poistui.

mikkooks
Vakiokalustoa ☆☆
  • 169 custom-general.kudos
  • 259 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 


@Hillastuska@  kirjoitti:

@WingMan79@  kirjoitti:

Jouduin sattuneesta syystä vaihtamaan vanhan digiboxini (Arris 4302) uuteen (Arris 5305).

Uudessa digiboxissa ei ole mahdollisuutta katsoa Netflixiä, ei kuulemma ole enää tarpeellinen ominaisuus kun kaikki televisot ovat älytelevisioita!!! No ei tuo minun 5 vuotta vanha televisio ole, nyt pitää päivittää televisio uuteen älytelevisioon jotta saan Netflixin näkymään, ellei varastojen kätköistä löydy vanhaa digiboxia. 

 

LÄHTEE KYLLÄ VARMASTI OPERAATTORI/ PALVELUN TARJOAJA VAIHTOON, jos joudun uuden television ostamaan. Törkeää palvelun huonontamista!! 

Ottakaa tämä huomioon jos olette vaihtamassa digiboxia ja televisionne ei ole älyteevee 😡😡


Sama juttu. Ei ole älytelkkaria ja Netflix poistui. Telialta sanottiin ettei ole enää sopimusta Netflixin kans ja siksi se poistui.


Ai nytkö se on Telialta julkista tietoa, että Netflix sopimusta ei ole eikä sovellusta tule? Tässä kohtaa paljastuu nykyisen operaattorien digiboksikonseptien järjettömyys. Tuollaisen laitteen itsessään tulisi olla kodin viihdekeskus, mutta nyt tarvitaan lisää laitteita tai itse digiboksi turhana lisälaitteena useampien palveluiden käyttöön. Operaattorit ainakin voisivat käydä yhdessä rintamassa sisällönjakelun osalta taistoon, jotta heidän omia sovelluksiaan ja niiden kautta jaettavaa sisältöä saisi käyttää laitteella kuin laitteella. Digiboksikonsepti on jäänyt ajasta jälkeen ja ollut sitä jo siitä asti, kun operaattorit ovat näitä omia nykyisen sukupolven laitteita markkinoille tuoneet. DNA:lla on ehkä järkevin toteutus, kun tehty Android TV:n päälle, jolloin Netflix ym. sovellukset saa suoraan Play kaupasta.

 

ps. On tullut ennenkin valitettua, mutta uskomattoman *******an forumsoftankin on Telia saanut sivustolleen valittua. Uutena ilmiönä mobiililaitteella viestiä muokattaessa heittelee sanoja sekaan miten sattuu. Todella ärsyttävää.

Ocxid
Vakiokalustoa
  • 41 custom-general.kudos
  • 86 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ahaa. Netflixin tila on siis vaihtunut "konepellin alla tapahtuu koko ajan ja neuvottelut on käynnissä"tilaan ei sopimusta. Kuten esim. neuvottelut nelosen kansssa...

NikoNo
Telialainen
Telialainen
  • 458 custom-general.kudos
  • 1504 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Ocxid@  kirjoitti:

Ahaa. Netflixin tila on siis vaihtunut "konepellin alla tapahtuu koko ajan ja neuvottelut on käynnissä"tilaan ei sopimusta. Kuten esim. neuvottelut nelosen kansssa...


Tämän asian tila ei ole vaihtunut mihinkään, eli edelleenkin meillä on tahtotila saada tuo sovellus Telia TV:lle. Tänne Yhteisöönkin kerrotaan tilanteesta ehdottomasti heti, kun meillä on tähän jotakin uutta infoa.

jarkko35
Konkari
  • 357 custom-general.kudos
  • 629 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

En usko, että Telialla ei enää olisi sopimusta eli oikeutta pitää Netflixiä digiboksillaan, sillä muutenhan sitä ei enää olisi edes aiemmalla boksilla saatavilla. Ja Netflixille on sitä parempi, mitä useammalla alustalla se on saatavilla. Luulen, että tässä uudella boksilla ongelmana on se, että uusi boksi on UHD- boksi, ja jostain syystä Netflix 4K:n saaminen sille tuottaa vaikeuksia. Toivottavasti sovellus kuitenkin boksille tulisi. Olisi todella hyödyllinen, kuten myös Yle Areena- sovellus.

Poksuvau
Vakiokalustoa
  • 91 custom-general.kudos
  • 93 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@NikoNo@  kirjoitti:

@Ocxid@  kirjoitti:

Ahaa. Netflixin tila on siis vaihtunut "konepellin alla tapahtuu koko ajan ja neuvottelut on käynnissä"tilaan ei sopimusta. Kuten esim. neuvottelut nelosen kansssa...


Tämän asian tila ei ole vaihtunut mihinkään, eli edelleenkin meillä on tahtotila saada tuo sovellus Telia TV:lle. Tänne Yhteisöönkin kerrotaan tilanteesta ehdottomasti heti, kun meillä on tähän jotakin uutta infoa.


Toivottavasti pistit viestiä eteenpäin että tällainen väärinkäsitys korjataan ASAP. Olisihan se kurjaa jos jotain varmoja vastauksia asian suhteen yhtäkkiä olisi. 

Tsiisus tätä lafkaa LOL-hymiö

mikkooks
Vakiokalustoa ☆☆
  • 169 custom-general.kudos
  • 259 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jarkko35@  kirjoitti:

En usko, että Telialla ei enää olisi sopimusta eli oikeutta pitää Netflixiä digiboksillaan, sillä muutenhan sitä ei enää olisi edes aiemmalla boksilla saatavilla. Ja Netflixille on sitä parempi, mitä useammalla alustalla se on saatavilla. Luulen, että tässä uudella boksilla ongelmana on se, että uusi boksi on UHD- boksi, ja jostain syystä Netflix 4K:n saaminen sille tuottaa vaikeuksia. Toivottavasti sovellus kuitenkin boksille tulisi. Olisi todella hyödyllinen, kuten myös Yle Areena- sovellus.


Asia ei ole ihan näin yksinkertainen. Netflix sovelluksen voi tehdä vaikka itse laitteelle kuin laitteelle, mutta toisto on sitten rajoitettu 480p laatuun. Netflix sertifioi nykyään laitteet, joilla voidaan toistaa korkeampia tarkkuuksia ja tähän sisältyy monta asiaa laitteiden myyntimääristä lähtien. En tiedä tarkkaan miten tuo nykyään on, onko ihan laitekohtainen, vai laitevalmistajakohtainen "sertifiointi". Boksit ovat tosin molemmat Arriksen, eli niin tai näin, pitäisi olla myyntimäärät kohdillaan. Jotain hämärää tässä Telian puoleltakin on, olisikohan vaikka yritysjärjestelyjen myötä tulossa uusia tuotteita eikä nykyisiin enää panosteta?