Kirjoitettu
30-09-2016
12:03
Muokattu
30-09-2016
15:02
Merja_J
Minulla on ongelma: Olen saanut nettiohjatun (kännykällä ohjattavan) Tuta-merkkisen pistorasian. Se on nyt poikani nimellä "Jxxx Lxxxxx". Haluaisin vaihtaa sen omalle nimelleni ja omaan laskutukseeni. Tietääkseni Soneralle on jo annettu siirtoon tarvittavat tiedot, joten se lienee mahdollista kunhan vain osaan osoittaa pyyntöni oikeaan paikkaan. Minulla on jo likkuva nettikortti ipadissani.
Kiitos etukäteen avusta.
xxxx xxxxxx
0xxx 3xxxxx
xxxx.xxxxx@xx.xxxx.fi
Edit: Asiakastiedot poistettu // Merja_J
30-09-2016 12:11
Poista henkilökohtaiset tietosi näkyvistä ja ota yhteyttä asiakaspalveluun.
- Asiakastietoja ja tunnistautumista vaativissa ongelmatilanteissa saat avun Omien Sivujen chatista 24/7 tai muista Soneran asiakaspalvelukanavista
30-09-2016 15:06
@Linunto kirjoitti:
Minulla on ongelma: Olen saanut nettiohjatun (kännykällä ohjattavan) Tuta-merkkisen pistorasian. Se on nyt poikani nimellä "Jxxx Lxxxxx". Haluaisin vaihtaa sen omalle nimelleni ja omaan laskutukseeni. Tietääkseni Soneralle on jo annettu siirtoon tarvittavat tiedot, joten se lienee mahdollista kunhan vain osaan osoittaa pyyntöni oikeaan paikkaan. Minulla on jo likkuva nettikortti ipadissani.
Kiitos etukäteen avusta.
xxxx xxxxxx
0xxx 3xxxxx
xxxx.xxxxx@xx.xxxx.fi
Edit: Asiakastiedot poistettu // Merja_J
Hei @Linunto ja tervetuloa Klaaniin. Kuten sinua tuossa jo @PasiSneuvoikin niin kannattaa olla yhteydessä Asiakaspalveluun jotta muutos voidaan tehdä. Tätä kautta emme voi käsitellä tunnistautumista koskevia asioita. Editoin tuota kirjoitustasi hieman ja poistin asiakastietosi sekä nimet viestistä. Niitä ei kannata näin julkiselle palstalle kirjoittaa. Asiakaspalvelun yhteystiedot löydät täältä.