Nettiohjatun pistorasian sim-kortin siirto

  • 30 September 2016
  • 2 kommenttia
  • 11 katselukertaa

Minulla on ongelma: Olen saanut nettiohjatun (kännykällä ohjattavan) Tuta-merkkisen pistorasian. Se on nyt poikani nimellä "Jxxx Lxxxxx". Haluaisin vaihtaa sen omalle nimelleni ja omaan laskutukseeni. Tietääkseni Soneralle on jo annettu siirtoon tarvittavat tiedot, joten se lienee mahdollista kunhan vain osaan osoittaa pyyntöni oikeaan paikkaan. Minulla on jo likkuva nettikortti ipadissani.


Kiitos etukäteen avusta.


xxxx xxxxxx


0xxx 3xxxxx


xxxx.xxxxx@xx.xxxx.fi


 


Edit: Asiakastiedot poistettu // Merja_J


 


2 kommenttia

Poista henkilökohtaiset tietosi näkyvistä ja ota yhteyttä asiakaspalveluun.


 


- Asiakastietoja ja tunnistautumista vaativissa ongelmatilanteissa saat avun Omien Sivujen chatista 24/7 tai muista Soneran asiakaspalvelukanavista

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@Linunto kirjoitti:

Minulla on ongelma: Olen saanut nettiohjatun (kännykällä ohjattavan) Tuta-merkkisen pistorasian. Se on nyt poikani nimellä "Jxxx Lxxxxx". Haluaisin vaihtaa sen omalle nimelleni ja omaan laskutukseeni. Tietääkseni Soneralle on jo annettu siirtoon tarvittavat tiedot, joten se lienee mahdollista kunhan vain osaan osoittaa pyyntöni oikeaan paikkaan. Minulla on jo likkuva nettikortti ipadissani.


Kiitos etukäteen avusta.


xxxx xxxxxx


0xxx 3xxxxx


xxxx.xxxxx@xx.xxxx.fi


 


Edit: Asiakastiedot poistettu // Merja_J


 




Hei @Linunto ja tervetuloa Klaaniin. Kuten sinua tuossa jo @PasiSneuvoikin niin kannattaa olla yhteydessä Asiakaspalveluun jotta muutos voidaan tehdä. Tätä kautta emme voi käsitellä tunnistautumista koskevia asioita. Editoin tuota kirjoitustasi hieman ja poistin asiakastietosi sekä nimet viestistä. Niitä ei kannata näin julkiselle palstalle kirjoittaa. Asiakaspalvelun yhteystiedot löydät täältä.

Vastaa