Normaalit tv-kanavat ihan syvältä ja kaukaa

  • 8 August 2015
  • 6 kommenttia
  • 10 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia

Huvikseen selailin tavallisia kanavia ja täytynee sanoa, että ohjelma tarjonta on niin huono kuin olla voi. ?

Maksulliset kanavat loppui heinäkuun lopussa, koska samoja ohjelmia näytetään uudestaan ja mitään uutta ei ole näkyvissä.

 

Olen muuttamassa ja saa nähdä mitä Elisa tarjoaa minulle.

 

Minulla on vielä soneran tv- kortti jäljellä ja aion viedä se takaisin. Vähän aikaa näkyi muutama kanava, mutta tänään näkyi vain yksi. 


6 kommenttia

Minä taas olen lähtenyt siitä ajatuksesta, etten maksa tv-kanavista, kun nykyisistäkin tulee niin paljon huonoa ohjelmia, jopa yhtä aikaa. Maksamalla saisi vielä enemmän huonoja ohjelmia. Tosin laskuttaa Sonera jotain kaapeli-tv-maksua noista peruskanavistakin, joten ei nekään ihan ilmaisia ole. 

Minulla näkyy kaapelissa kaikki  peruskanavat ilman erillistä maksua. En edes niistä maksaisi yhtään mitään. Tietty tv-lupa on erikseen eikä se tunnu missään, kun verolautakunta muistaa vähentää palkasta. 

 

Oikeasti minä vihaan kaikkia sarjoja ja viihde -ohjelmia ja näitähän löytyi myös maksullisista kanavistakin. Vieläpä niin, että niitä näytetään uudestaan ja uudestaan. 

 

Olipa tylsää, kun AnimalPlanet muuttui rankasti eikä siellä enää näytetty lemmikeistä mitään. ?

Jos asut taloyhtiössä, niin kaapeliyhtiö laskuttanee yhtiötä ja maksat sen yhtiövastikkeessa/vuokrassa. Meillä se laskutetaan erikseen, eikä ole ympätty yhtiövastikkeeseen. Ilmaista se ei kuitenkaan ole.


Tv-lupaa ei enää ole vaan tilalle tuli Yle-vero.

Yle-veroa tarkoitin, kun sanoin tv-lupa, joka viedään palkasta.

 

Se on kaapelissa sen verran pieni maksu,  jos peruskanavista laskutetaan, sillä moni muukin vaikuttaa asumiskuluihin.

Se on muutaman €:n kuukaudessa ja laskutetaan pari kertaa vuodessa. Kysymys oli siitä, onko ilmaista vai ei.

Kuitenkin, kehnoa antia! 

 

Täytyy katsoa vuoden päästä, jos vaikka tilaan Elisalta jonkinlaisen kanavapaketin, tosin kortti maksaa 45€/ vuosi. Soneralla maksaa puolet siitä. Muutenkin Elisalla on huonot kanavapaketit.

Vastaa