Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kapanderi
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ohjelma pimenee

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Miksi tv ohjelma pimenee yhtäkkiä. Pitää sammuttaa ja käynnistää boxi uudelleen, niin ohjelma näkyy taas. Boxissa on kumminkin virta päällä kun niin tapahtuu.

7 vastausta
KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 167 custom-general.kudos
  • 840 custom-general.replies
  • 68 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @kapanderi  ja tervetuloa Telia yhteisöön!

 

Haluaisin hieman tarkentavaa tietoa ongelmasta ja yhteydestä joka sinulla on käytössäsi. Näillä tiedoilla voimme varmistaa mistä ongelman ei pitäisi johtua.

 

Tapahtuuko ongelmaa kuinka usein? Esiintyykö ongelmaa kaikilla kanavailla sekä tallenteiden katselun yhteydessä? Kuuluuko ääni kuitenkin vaikka ohjelma pimenee?

 

Eikö boksi ongelman yhteydessä reagoi kaukosäätimen painalluksiin ollenkaan?

 

Oletko boksin kytkenyt reitittimeen langattomasti vai verkkokaapelilla? Toimiiko muilla laitteilla verkkoyhteys katkon aikana normaalisti?

kapanderi
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tänään asensin telian modeemin ja boksin. Illan aikana muutamia kertoja sammui kuva pimeäksi eikä ääntäkään kuulunut, sekä kerran pimeni, mutta ääni kuului ja sitten kuvakin palautui. Boksi kyllä sammuu ja käynnistyy kaukosäätimestä normaalisti. Modeemi ja boksi on liitetty verkkokaapelilla. Muut laitteet toimii.

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 108 custom-general.kudos
  • 504 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tuo viittaisi nettiyhteyteen mutta jos kaikki muut laitteet toimivat samaan aikaan normaalisti niin ei se siihenkään jää. Oletko testannut toista verkkokaapelia siinä modeemin ja digiboksin välillä? Sitä voisi vielä testata. Jos se ei kuitenkaan tuollakaan parane niin ottaisitko yhteyttä meihin niin päästään tutkimaan tilannetta tarkemmin.

kapanderi
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sama tilanne, kokeiltu toista verkkokaapelia. Kun se kuva menee pimeäksi, niin virta valo palaa vihreänä boksissa ja TV kysyy kytketäänkö virta päälle. Ohjelma rupeaa toimimaan samantien, kun sammutan kaukosäätimestä boksin ja käynnistän uudelleen.

MinnaLN
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 127 custom-general.kudos
  • 502 custom-general.replies
  • 31 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ei ole mahdotonta, että laitteessa saattaisi nyt olla vikaa. Suosittelenpa, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme, niin päästään tutkimaan asiaa tarkemmin. Esimerkiksi chat palvelee 24/7.

Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)

JmK1960
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Itse olen huomannut vastaavaa ongelmaa Arris VIP5305W -digiboxilla, mutta kun kuva menee

mustaksi kanavanvaihto ja takaisin pääsääntöisesti auttaa. ( esim. tänään 9.8. F1 kisan aikana

teki lukemattomia kertoja, ruutu mustaksi/ei ääntä )

 

Mutta suurempi ongelma on että nyt on kuvanlaatu vaihtelee, kuva nykii tai tekstitys ei pysy tahdissa kuvan kanssa, tekstitys jää ruutuun "kiinni" kunnes uusi käännös tulee ....

 

Todella huono kuvanlaatu ... näitä ongelmia on ilmeisesti ympäri suomea !

JuhoOlliLo
Telialainen
Telialainen
  • 146 custom-general.kudos
  • 552 custom-general.replies
  • 51 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JmK1960 kuvailemasi häiriö on meillä korjauksessa ja koskee Telia TV sovellusta ja digiboksi. 

 

Pyrimme saamaan tämän kuntoon mahdollisimman. Päivitämme tilannetta häiritiedotteeseen